Spitalul Județean de Urgență Buzău angajeaza pe perioadă determinată asistent medical, infirmiera, ingrijitoare

Jobs

SPITALUL JUDEȚEAN DE URGENȚĂ BUZĂU în conformitate cu prevederile Hotărârii nr. 1336/ 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice cu modificările și completările ulterioare, organizează în data de 21.05.2025 ora 09:00
concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale temporar vacante de execuție, pe perioadă determinată

ASISTENT MEDICAL GENERALIST PRINCIPAL STUDII SUPERIOARE – 1 post:
– 1 post asistent medical principal Secția A.T.I.
ASISTENT MEDICAL GENERALIST PRINCIPAL STUDII POSTLICEALE – 2 posturi:
– 2 posturi asistent medical principal Secția Neurologie
INFIRMIERĂ – 2 posturi:
– 1 post infirmieră Secția A.T.I.
– 1 post infirmieră Secția Ortopedie și traumatologie
ÎNGRIJITOARE – 1 post:
– 1 post îngrijitoare Farmacie spital

Notă: Pentru fiecare post temporar vacant, scos la concurs, se va încheia contract individual de muncă pe periadă determinată, până la data reluarii activității titularului de post conform art.84, alin.(2) Codul Muncii.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării postului:
Asistent medical generalist principal studii superioare
Condiții de studii:
– diplomă de licență în domeniul medicină generală;
– examen pentru obţinerea gradului de principal;
Condiții specifice:
– certificat de grad principal;
– cel puțin 5 ani vechime ca asistent medical;
– cunoștințe operare PC.

Asistent medical generalist principal studii postliceale
Condiții de studii:
– diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă/ diplomă de studii posticeale prin echivalarea studiilor absolvenților de liceu sanitar în domeniul medicină generală;
– examen pentru obţinerea gradului de principal;
Condiții specifice:
– certificat de grad principal;
– cel puțin 5 ani vechime ca asistent medical;
– cunoștințe operare PC.

Infirmieră
Condiții de studii:
– diplomă de școală generală/școală profesională/ liceu;
Condiții specifice:
– certificat absolvire curs infirmieră;
– 6 luni vechime în activitate.

Îngrijitoare:
-diplomă de școală generală/școală profesională/ liceu;
-Ordinul 1470/ 2011 nu prevede condiții de vechime pentru ocuparea postului.

Dosarul de concurs va conține următoarele documente:
I. Pentru postul asistent medical generalist principal studii superioare:
a)formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
b)copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice, diplomă de licență în domeniul medicină generală;
c)certificat de grad principal;
d)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului cel putin 5 ani vechime ca asistent medical;
e) copie certificat de membru privind exercitarea profesiei și adeverință de participare la concurs eliberate de OAMGMAMR; copie certificat de membru privind exercitarea profesiei si avizul anual pe anul 2025 eliberate de OAMGMAMR;
f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
h)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
i)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
j)copia certificatului de naștere;
k)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
l)curriculum vitae, model comun european;
m)chitanța pentru plata taxei.
Actele prevăzute lit. b – e ; i- k vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

II. Pentru postul asistent medical generalist principal studii postliceale:
a)formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
b)copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice, certificat de absolvire școală sanitară postliceală in specialitatea de asistent medical medicină generală;
c)certificat de grad principal;
d)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului cel putin 5 ani vechime ca asistent medical;
e) copie certificat de membru privind exercitarea profesiei și adeverință de participare la concurs eliberate de OAMGMAMR; copie certificat de membru privind exercitarea profesiei si avizul anual pe anul 2025 eliberate de OAMGMAMR;
f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
h)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
i)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
j)copia certificatului de naștere;
k)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
l)curriculum vitae, model comun european;
m)chitanța pentru plata taxei.
Actele prevăzute lit. b – e ; i- k vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

III. Pentru postul infirmieră:
a)formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
b)Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și documentelor care atestă îndeplinirea conditiilor specifice: diploma de școală generală/școală profesională / liceu; certificat de absolvire curs infirmieră;
c)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului cel putin 6 luni vechime în activitate ca infirmieră;
d)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
e)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
f)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
g)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
h)copia certificatului de naștere;
i)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
j)curriculum vitae, model comun european.
k)chitanta pentru plata taxei
Actele prevazute la lit. b- c, f- h vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

IV. Pentru postul îngrijitoare:
a) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
b)Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și documentelor care atestă îndeplinirea conditiilor specifice: diplomă de școală generală/școală profesională / liceu;
c)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
d)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor,
precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
e)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
f)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
g)copia certificatului de naștere;
h)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
i)curriculum vitae, model comun european;
j)chitanta pentru plata taxei.
Actele prevazute la lit. b, f- h vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

Concursul constă in 3 etape successive:
a) selecția dosarelor de înscriere;
b) proba scrisă și/ sau proba practică;
c) interviul.
Sunt declarați admiși la proba scrisă candidații care au obținut minimum 50 de puncte.
Sunt declarați admiși la interviu candidații care au obținut minimum 50 de puncte .
Stabilirea candidaților care urmează să ocupe posturile scoase la concurs se va face în ordinea mediei generale, determinate pe baza mediei aritmetice a punctajelor obținute de candidați la fiecare probă, fiind admiși candidații care au obținut punctajul cel mai mare pentru postul pentru care au concurat.
Calendarul de desfasurare a concursului pentru posturile scoase la concurs
Concursul se va desfăsura în perioada 08.05.2025- 02.06.2025 la sediul Spitalului Județean de Urgenţă Buzău.
Termenul pentru depunerea dosarelor: 08.05.2025 – 14.05.2025 ora 16:00
a ) selecția dosarelor de concurs: 15.05.2025
– afişare selecţie dosare de concurs: 16.05.2025
– depunere contestaţii selecţie dosare de concurs: 19.05.2025
– afişare soluţionare contestaţii: 20.05.2025
b) proba scrisă: 21.05.2025 ora 09:00
– afişare rezultate proba scrisă: 22.05.2025
– depunere contestaţii la proba scrisă: 23.05.2025
– afişare soluţionare contestaţii proba scrisă: 26.05.2025
c) proba interviu: 27.05.2025
– afişare rezultate proba interviu: 28.05.2025
– depunere contestaţii la proba interviu: 29.05.2025
– afişare soluţionare contestaţii proba interviu: 30.05.2025
– afişarea rezultatelor finale: 02.06.2025
Înscrierea la concurs se face la Spitalul Județean de Urgență Buzău – Serviciul Resurse umane și salarizare – municipiul Buzău str.Stadionului, nr.7, județul Buzău.
Taxa de concurs 50 lei.
Anunţul de concurs se afişează la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Buzău, str. Stadionului, nr 7 precum şi pe site-ul spitalului spitalulbuzau.ro unde se publică bibliografía, tematica de concurs și fișa postului.
În data de 21.05.2025 orele 8:30 candidații vor fi prezenti în
sala de examen unde se va face apelul nominal al candidaților și verificarea identității pe baza buletinului de identitate sau a cărții de identitate.
Relații suplimentare la Serviciul Resurse Umane telefon 0238/720689 interior 166.

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram YouTube , TikTok , Twitter .