Teatrul George Ciprian Buzău angajeaza Operator lumini pe perioadă nedeterminată, Referent de specialitate pe perioadă determinată

Jobs

( doua anunturi )

A N U N Ţ   –  12.05.2025*

(*conform art. 18 din HG1336/2022, anunțul se publică cu cel putin 15 zile lucrătoare inainte de data stabilită pentru prima probă a concursului pentru ocuparea unui post vacant)

TEATRUL ,,GEORGE CIPRIAN” BUZĂU, cu sediul in Municipiul Buzău, strada Aleea Castanilor, nr. 1, județul Buzau organizează, la sediul instituției, concurs pentru ocuparea unui post de execuție de natură contractuală, pe perioadă nedeterminată, cu respectarea prevederilor din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare:

1 post de Operator lumini, studii medii, treapta profesională I, în cadrul Serviciului Tehnic Administrativ (1 post), cu o durată a timpului de lucru de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână

La concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant pot participa persoanele care îndeplinesc condiţiile prevăzute de art. 14, art 15 si art. 16  din  Hotarârea nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare,  şi anume:

Condiții generale:

Poate ocupa un post vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:

    a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

    b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

    c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

    d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

    e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

    f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

    g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

    h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

    Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul pentru ocuparea unui post vacant stabilite prin fişa postului, la propunerea structurilor în care se află funcţia vacantă, conform statului de funcţii si anume:

Condiții specifice în vederea ocupării postului:

  • Studii: medii
  • Calificare Electrician
  • Vechime în muncă: minim  3 ani;
  • Disponibilitate la program de lucru flexibil şi prelungit, deplasări în țară și străinătate, activităţi desfăşurate în weekend, în zilele de sărbători legale, conform specificului instituției;

BIBLIOGRAFIE

  1. Ordonanța de urgență nr. 21/2007 privind instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte, precum şi desfăşurarea activităţii de impresariat artistic, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Tehnica în teatru – Stelian Cărbunaru, Editura Tehnica;
  3. Legea nr. 307 din 2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Legea securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. HG 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. Regulamentul de Organizare și Funcționare al Teatrului ,,George Ciprian” Buzău, aprobat prin Hotărârea Consiliului Judeţean nr.155/28.06.2024;
  7. O.G. nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,  cu modificările și completările ulterioare;
  8. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, cu modificările și completările ulterioare;

         TEMATICA

1.Cunoştinţe generale despre teatru ca instituţie artistică de spectacole.

2.Atribuțiile personalului tehnic de scenă.

3.Noţiuni referitoare la securitatea şi sănătatea muncii şi la situaţiile de urgenţă (apărarea împotriva incendiilor).

4. Reglementări  privind egalitatea de şanse şi nediscriminarea.

Actele necesare pentru înscrierea la concurs conform art. 35 din HG 1336/2022, cu modificările şi completările ulterioare:

 Pentru înscrierea la concurs, conform art 35 din H.G. 1336/2022 cu modificările şi completările ulterioare, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

    a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din H.G. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;

    b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

    c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

    d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

    e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

    f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

    g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

    h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

    i) curriculum vitae, model comun european.

          Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

           Copiile de pe actele care trebuie depuse la dosar, prevăzute la lit. b) – e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

 Certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul certificatului de cazier judiciar sau, după caz, cu originalul extrasului de pe cazierul judiciar, anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

Documentul prevăzut la lit.h, poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.

           Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut la art. 34 din HG 1336/2022, de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului pentru ocuparea unui post vacant, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.

Cererea de înscriere la concurs se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs.

În vederea participării la concurs, conform art. 34 din HG 1336/2022, candidaţii depun dosarul de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării/afişării anunţului pentru ocuparea unui post vacant, respectiv in perioada 13.05.2025 – 26.05.2025  inclusiv, ora 16:00, după următorul program: de luni până joi între orele 09:00 –16:00 şi vineri între orele 09:00–13:00.

        Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Teatrului ,,George Ciprian”  Buzău, Aleea Castanilor, nr 1, Compartiment Resurse Umane Salarizare persoana de contact: Inspector de Specialitate – Grigore Monica, telefon:  0238/720853.

Concursul se desfăşoară la sediul Teatrului ,,George Ciprian” Buzău,  în urmatoarele etape, conform art. 32 din HG 1336/2022, cu modificările şi completările ulterioare:

a) Selecţia dosarelor de înscriere  la concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor generale şi specifice de participare la concurs, se va realiza, cf. art 36 alin. (1) din HG 1336/2022 cu modificările şi completările ulterioare, în termen de 2 zile lucrătoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor, respectiv: 28.05.2025;

  • Afișarea rezultatului selecției dosarelor folosind sintagma ,,admis” sau ,,respins”, însoţită de  motivul respingerii dosarului, după caz, se va face la sediul instituției si pe pagina de internet, conform art. 37 din HG 1336/2022, in termen de 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului pentru selecția dosarelor, respectiv până la data de: 29.05.2025, ora:16:00;
  • Contestaţiile cu privire la rezultatul selecţiei dosarelor de înscriere se depun în maximum 1 zi lucrătoare de la afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor, cf. art. 53 din HG 1336/2022, respectiv pana la data de: 30.05.2025, ora: 14:00, la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor din cadrul Compartimentului Resurse Umane Salarizare.
  • Comisia de soluţionare a contestaţiilor va afişa rezultatul final, la sediul institutiei si pe pagina de internet, conform art. 54 alin (3) din HG 1336/2022, în termen de maxim o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor,  respectiv pana la data de: 02.06.2025, ora: 14:00.

b) proba scrisă va avea loc în data de: 03.06.2025 ora: 10:00, la sediul Teatrului ,,George Ciprian” Buzău din Aleea Castanilor, nr. 1, Buzau.

La această probă vor participa doar candidaţii care au fost declaraţi ,,admis” la rezultatul final al selecţiei dosarelor;

  • Rezultatul probei scrise va fi afişat la sediul instituției și pe pagina de internet, cf. art. 43 alin (2) din HG 1336/2022, in termen de 1 zi lucrătoare de la finalizarea probei, respectiv pana la  data de 04.06.2025, ora 16:00, cu precizarea punctajului obţinut şi a sintagmei ,,admis” sau ,,respins”;
  • Contestaţiile cu privire la rezultatul probei scrise se depun în maxim 1 zi lucrătoare de la afişarea rezultatelor probei scrise, conform art 53 din HG 1336/2022, respectiv pana la data de: 05.06.2025, ora: 16:00, la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor din cadrul Compartimentului Resurse Umane Salarizare.
  • Comisia de soluţionare a contestaţiilor va afişa rezultatul final la sediul instituției si pe pagina de internet, conform art. 54 alin (3) din HG 1336/2022  în termen de maxim 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, respectiv pana la data de 06.06.2025, ora: 14:00.

c) interviul va avea loc la sediul Teatrului ,,George Ciprian” Buzău din Aleea Castanilor, nr. 1, Buzau, intr-un termen de 4 zile lucratoare  de la data susținerii probei scrise, respectiv în data de 10.06.2025, ora: 10:00, cf. art 41 alin (5) din HG 1336/2022, cu modificările şi completările ulterioare.

La această probă vor participa doar candidaţii care au fost declaraţi ,,admis” la rezultatul final de la proba ,,scrisă”.

  • Rezultatul probei interviu va fi afişat la sediul instituției si pe pagina de internet in termen de 1 zi lucrătoare de la finalizarea probei, respectiv cf art 47 alin (3), pana la data de 11.06.2025, ora 16:00, cu precizarea punctajului obţinut şi a sintagmei ,,admis” sau ,,respins”;
  • Contestaţiile cu privire la rezultatul probei interviu se depun în maxim 1 zi lucrătoare de la afişarea rezultatelor probei interviu, respectiv, cf. art. 53 din HG 1336/2022, pana la data de: 12.06.2025, ora: 16:00, la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor din cadrul Compartimentului Resurse Umane Salarizare.
  • Comisia de soluţionare a contestaţiilor va afişa rezultatul final în termen de maxim 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, respectiv 13.06.2025, ora: 14:00, cf. art 54 alin (3) din HG 1336/2022.

Comisia va afişa rezultatul final al concursului în termen de maxim 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de afișare a rezultatului contestației la ultima probă sustinută,  respectiv pana la data:16.06.2025, ora 16:00, cf. art 56 alin 3) din HG 1336/2022, prin specificarea mentiunii admis sau respins.

Afişarea rezultatelor obţinute de candidaţi la probele concursului, precum şi afişarea rezultatelor soluţionării contestaţiilor şi a rezultatelor finale ale concursului se realizează folosindu-se codul numeric pentru identificare atribuit fiecărui candidat.

Sunt declaraţi admişi la proba „scrisă” şi la proba ,,interviu” candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte, din maximum 100 de puncte.

Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă şi interviu.

Se consideră ,,admis” la concurs, candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru acelaşi post, cu condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar.

La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.

Candidatul nemulţumit de modul de soluţionare a contestaţiei se poate adresa instanţei de contencios administrativ, în condiţiile legii.

Afişarea rezultatelor probelor de concurs, precum şi rezultatul final se face la sediul Teatrului ,,George Ciprian” Buzău si pe pagina de internet a acestuia (www.teatrulgeorgeciprian.ro).

Relaţii suplimentare la telefon: 0238.720.853.

Manager,

Chivulescu Gina

TEATRUL  „GEORGE CIPRIAN” BUZĂU                                                                             Aprob

SERVICIUL TEHNIC ADMINISTRATIV                                                                             Manager,

FIȘA POSTULUI

Nr….

  1. Informaţii generale privind postul:

1. Nivelul postului:  de execuție

2.Denumirea postului: OPERATOR LUMINI

3. Treapta profesională:  I

4. Scopul principal al postului: Asigurarea desfășurării activității în cadrul Serviciului Tehnic Administrativ  în conformitate cu normele legale și atribuțiile din Regulamentul de organizare şi funcţionare al instituţiei;

B. Conditii specifice pentru ocuparea postului:

 1. Studii de specialitate: Medii

 2. Perfecționari (specializări): Curs de calificare electrician

 3. Cunoștințe de operare / programare pe calculator: –

 4. Limbi străine: –

 5. Abilități, calități, aptitudini necesare: disponibilitate pentru munca în echipă, atenţie distributivă, capacitatea de a depăşi situaţiile conflictuale,

 6. Cerințe specifice: disponibilitate de lucru în program flexibil şi prelungit, activităţi desfăşurate în week – end şi la efectuarea de deplasări în ţară şi străinătate atunci cand este cazul.

 7. Competență managerială (cunoștinte de management, calități, aptitudini manageriale): –

C. Atribuţiile postului:

        Operatorul lumini îşi desfăşoară activitatea în cadrul Serviciului Tehnic Administrativ, este direct subordonat Şefului de Serviciu Tehnic Administrativ si va avea în principal următoarele atribuţii: gestionează bunurile aflate în secţia sa; răspunde de întreaga instalaţie electrică a scenei, a sălii de spectacol, a întregii clădiri în care funcţionează teatrul;la repetiţiile obişnuite aprinde lumina pe scenă înainte de începere astfel ca să se poată face, de către maşinistul şef  sau regizorul tehnic controlul întregii montări;la repetiţiile cu lumină, obişnuite, generale, vizionări şi spectacole, îşi va aranja aparatele electrice conform planului de lumini fixat de regizorul artistic şi pictorul scenograf, astfel ca să fie gata cu cel puţin 30 minute inainte de incepere şi de intrarea publicului în sala pentru spectacol; controlează, prin manipularea aparaturii, modul in care a fost organizat planul de lumini, dacă sursele au fost plasate pe locurile indicate, dacă aparartura corespunde la comenzi pentru a nu avea surprize;în timpul schimbărilor de decor va fi prezent pe scenă pentru a ridica aparatele portabile care nu se folosesc în tabloul sau actul următor a le monta acolo unde trebuie, a orienta sursele fixe, plasând lumina acolo unde este nevoie, şi a scoate şi pune şaibele colorate;pe tot timpul repetiţiei sau spectacolului va fi prezent în cabina electrică, urmărind desfăşurarea acţiunii şi intervenind în executarea planului de lumini conform indicaţiilor primite şi care sunt înscrise în caietul de lumini al piesei;nu are voie a părăsi cabina electrică decât în cazuri bine justificate;zilnic, înainte de a face lumina spectacolului va verifica: la lentile: dacă sunt curate, dacă suprafaţa lor are zgârâieturi, părţi rupte şi crăpate care nu sunt admise, dacă lentilele sunt bine fixate la cabluri: să nu fie deteriorat cauciucul spre a preîntâmpina scurtcircuite sau curentări, să nu fie întrerupt conductorul din interior;la oglinzi: dacă suprafaţa interioară (de reflexie) este curată, dacă nu are zgârâieturi, dacă este turtită, dacă este bine fixată;la trepiede: dacă toate mecanismele sunt în stare bună de funcţionare şi prezintă siguranţă, dacă picioarele prezintă stabilitate în funcţie de greutatea reflectorului sau proiectorului, dacă aşezarea acestora în anumit loc nu deranjează intrările şi ieşirile actorilor;la automate: dacă şaibele colorate răspund la comenzi;la lanternele de orizont: dacă şaibele colorate nu sunt deteriorate pentru a nu scăpa pe orizont lumina albă şi a strica efectele pe care le are de făcut; odată pe lună verifică întreaga aparatură electrică, cu care ocazie face şi întreţinerea ei, executând reparaţiile necesare;este obligat să  aibă o trusă de scule profesională care să cuprindă tot ceea ce îi este necesar pentru a putea interveni în cazul unor eventuale defecţiuni;verifică iluminatul de panică şi face înlocuirea becurilor arse astfel ca acestea să fie în permanentă stare de funcţionare;să nu execute lucrări sub înaltă tensiune decât numai dacă este special instruit şi asistat de un alt electrician;îi este interzis a primi persoane străine în cabina electrică;în deplasări şi turnee este raspunzator de îmbarcarea materialelor electrice necesare piesei cu care se face deplasarea sau turneul nefiindui îngăduit a părăsi scena până ce nu s-a convins că totul a fost încărcatrespectă programarea la spectacole, repetiţii şi orice alte acţiuni, cunoscând că întârzierile de la program sau absenţele nemotivate duc la sancţiuni disciplinare;oferă în limita competenţei specifice postului, soluţii la problemele artistice deosebite, atât la sediu cât şi în deplasări;păstrează curăţenia şi igiena la locul de muncă, participă la acţiuni gospodăreşti ocazionale pentrul bunul mers al instituţiei;informează în scris pe cale ierarhică, asupra deficienţelor şi dificultăţilor apărute în sfera proprie de activitate sau în relaţiile de colaborare din cadrul teatrului, oferind variante şi soluţii constructive de rezolvare; orice abatere de la obligaţiile de serviciu şi prin nerespectarea strictă a programului de serviciu  atrage dupa caz sancţionarea celui vinovat sau desfacerea contractului de muncă;lucrează în condiţii de zgomot, praf, curent, în condiţii grele de muncă, în loc de muncă avizat de DSP pentru care primeşte spor ;prezentele sarcini nu sunt limitative, angajatul îndeplinind orice alte sarcini trasate de conducerea teatrului sau a şefului de compartiment, în limita competenţelor şi calificării ;conduită responsabilă,reverenşioasă faţă de colegi, colaboratori, spectatori;respectă în înţelesul deplin al cuvântului şi nu lezează în nici un fel prin atitudine, comentarii, etc. interesele Teatrului ,,George Ciprian”sau imaginea colaboratorilor;să anunţe( în scris ) conducerea teatrului în timp util despre eventuale colaborări cu alte instituţii sau deplasări în interes profesional;respectă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare, normele specifice de protecţia muncii, tehnica securităţii şi prevenirea incendiilor;; Potrivit Cap.IV  – Obligatiile lucratorilor din legea 319/2006 are obligatia sa respecte urmatoarele prevederi:        Art.22. Fiecare lucrator trebuie sa îşi desfăşoare activitatea, în conformitate cu pregătirea şi instruirea sa, precum şi cu instrucţiunile primite din partea angajatorului, astfel încât sa nu expuna la pericol de accidentare sau imbolnavire profesională atât propria persoana, cat şi alte persoane care pot fi afectate de acţiunile sau omisiunile sale în timpul procesului de munca.    (1) In mod deosebit, în scopul realizării obiectivelor prevăzute la art. 22, lucrătorii au următoarele obligaţii:   a) sa utilizeze corect maşinile, aparatura, uneltele, substanţele periculoase, echipamentele de transport şi alte mijloace de producţie;     b) sa utilizeze corect echipamentul individual de protecţie acordat si, după utilizare, sa îl înapoieze sau sa îl pună la locul destinat pentru păstrare;     c) sa nu procedeze la scoaterea din funcţiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii, în special ale maşinilor, aparaturii, uneltelor, instalaţiilor tehnice şi clădirilor, şi sa utilizeze corect aceste dispozitive;     d) sa comunice imediat angajatorului si/sau lucrătorilor desemnaţi orice situaţie de munca despre care au motive întemeiate sa o considere un pericol pentru securitatea şi sănătatea lucrătorilor, precum şi orice deficienţa a sistemelor de protecţie;    e) sa aducă la cunoştinţa conducătorului locului de munca si/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoana;     f) sa coopereze cu angajatorul si/sau cu lucrătorii desemnaţi, atât timp cat este necesar, pentru a face posibila realizarea oricăror măsuri sau cerinţe dispuse de către inspectorii de munca şi inspectorii sanitari, pentru protecţia sănătăţii şi securităţii lucrătorilor;     g) sa coopereze, atât timp cat este necesar, cu angajatorul si/sau cu lucrătorii desemnaţi, pentru a permite angajatorului sa se asigure ca mediul de munca şi condiţiile de lucru sunt sigure şi fără riscuri pentru securitate şi sănătate, în domeniul sau de activitate;     h) sa îşi însuşească şi sa respecte prevederile legislaţiei din domeniul securităţii şi sănătăţii în munca şi măsurile de aplicare a acestora;     i) sa dea relaţiile solicitate de către inspectorii de munca şi inspectorii sanitari.     (2) Obligaţiile prevăzute la alin. (1) se aplica, după caz, şi celorlalţi participanţi la procesul de munca, potrivit activităţilor pe care aceştia le desfăşoară.  

D . Sfera relațională a titularului postului:

 1. Sfera relațională internă:

a) relatiile ierarhice: subordonat față de:  Şeful de Serviciu Tehnic Administrativ

                                 superior pentru: Nu este cazul

b) relații functionale: cu toate birourile, serviciile și compartimentele instituției

c) relații de control:  Nu este cazul

d) relații de reprezentare: Nu este cazul

2. Sfera relațională externă:

          a) cu autoritățile și institutiile publice: colaborează cu celelalte teatre şi instituţii în beneficiul teatrului, numai pentru realizarea atribuțiilor proprii de serviciu;                                                                                                                                                                

           b) cu organizaţii externe:

           c) cu persoane juridice private :

E. Întocmit de :

 1. Numele prenumele:

 2. Funcția:

 3. Semnătura:_____________________

 4. Data  întocmirii:   _______________

F. Luat la cunoștință de către ocupantul postului:

1. Numele prenumele:

2. Functia de execuție : Operator lumini

3. Semnătura:  ____________________________

4. Data:  _________________________________

G. Contrasemnează:

1.  Numele și prenumele:

2.  Functia:

3.  Semnătura: ____________________________________

4.  Data:  ________________________________________

A N U N Ţ   –  12.05.2025*

(*conform art. 18 din HG1336/2022, anunțul se publică cu cel putin 10 zile lucrătoare inainte de data stabilită pentru prima probă a concursului pentru ocuparea unui post temporar vacant)

TEATRUL ,,GEORGE CIPRIAN” BUZĂU, cu sediul in Municipiul Buzău, strada Aleea Castanilor, nr. 1, județul Buzau organizează, la sediul instituției, concurs pentru ocuparea unui post de execuție de natură contractuală, pe perioadă determinată, cu respectarea prevederilor din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare:

1 post de Referent de specialitate, grad profesional I, studii superioare, în cadrul Compartimentului Achiziţii Publice, cu o durată a timpului de lucru de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână

La concursul organizat pentru ocuparea unui post temporar vacant pot participa persoanele care îndeplinesc condiţiile prevăzute de art. 14, art 15 si art. 16  din  Hotarârea nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare,  şi anume:

Condiții generale:

Poate ocupa un post vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:

    a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

    b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

    c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

    d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

    e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

    f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

    g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

    h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

    Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul pentru ocuparea unui post vacant stabilite prin fişa postului, la propunerea structurilor în care se află funcţia vacantă, conform statului de funcţii si anume:

Condiții specifice în vederea ocupării postului:

  • Studii de specialitate : studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul – științe economice;
  • Cunoştinţe de operare pe calculator (necesitate şi nivel) : sunt necesare cunoştinţe de operare pe calculator nivel de bază – dovedite prin documente care să ateste competenţele respective, emise în condiţiile legii;
  • Vechime în muncă minim 5 ani
  • Vechime în domeniul economic : minim 3 ani;
  • Disponibilitate la lucru în echipă
  • Disponibilitate la program de lucru flexibil şi prelungit, activităţi desfăşurate în weekend şi sărbători legale

BIBLIOGRAFIE

  1. Ordonanța de urgență nr. 21/2007 privind instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte, precum şi desfăşurarea activităţii de impresariat artistic, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică /acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, aprobate prin HG nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Legea nr.99/2016 privind achizitiile sectoriale cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Legea nr. 101/2016 privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, precum și pentru organizarea și funcționarea Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor, cu modificările și completările ulterioare;
  6. Legea nr.100/2016 privind concesiunile de lucrari si concesiunile de servicii, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. Legea 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
  8. Regulamentul de Organizare și Funcționare al Teatrului ,,George Ciprian” Buzău, aprobat prin Hotărârea Consiliului Judeţean nr.155/28.06.2024;
  9. Regulamentul de ordine interioară al Teatrului ,,George Ciprian” Buzău;
  10. Ghid de utilizare SICAP
  11. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare

TEMATICA

  1. Cunoştinţe generale despre teatru ca instituţie artistică de spectacole.
  2. Reglementări privind achiziţiile publice
  3. Reglementări privind normele de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică
  4. Reglementari privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, precum și pentru organizarea și funcționarea Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor
  5. Reglementări privind privind concesiunile de lucrari si concesiunile de servicii
  6. Reglementări privind liberul acces la informatiile de interes public
  7. Rerglementări privind organizarea şi funcţionarea Teatrului ,,George Ciprian”
  8. Reglementări privind ordinea interioară a Teatrului ,,George Ciprian”
  9. Utilizarea SICAP
  10. Reglementări  privind privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați

Actele necesare pentru înscrierea la concurs conform art. 35 din HG 1336/2022, cu modificările şi completările ulterioare:

 Pentru înscrierea la concurs, conform art 35 din H.G. 1336/2022 cu modificările şi completările ulterioare, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

    a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din H.G. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;

    b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

    c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

    d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

    e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

    f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

    g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

    h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

    i) curriculum vitae, model comun european.

          Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

           Copiile de pe actele care trebuie depuse la dosar, prevăzute la lit. b) – e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

 Certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul certificatului de cazier judiciar sau, după caz, cu originalul extrasului de pe cazierul judiciar, anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

Documentul prevăzut la lit.h, poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.

           Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut la art. 34 din HG 1336/2022, de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului pentru ocuparea unui post vacant, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.

Cererea de înscriere la concurs se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs.

În vederea participării la concurs, conform art. 34 din HG 1336/2022, candidaţii depun dosarul de concurs în termen de 5 zile lucrătoare de la data publicării/afişării anunţului pentru ocuparea unui post temporar vacant, respectiv in perioada 13.05.2025 – 19.05.2025  inclusiv, ora 16:00, după următorul program: de luni până joi între orele 09:00 –16:00 şi vineri între orele 09:00–13:00.

        Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Teatrului ,,George Ciprian”  Buzău, Aleea Castanilor, nr 1, Compartiment Resurse Umane Salarizare persoana de contact: Inspector de Specialitate – Grigore Monica, telefon:  0238/720853.

Concursul se desfăşoară la sediul Teatrului ,,George Ciprian” Buzău,  în urmatoarele etape, conform art. 32 din HG 1336/2022, cu modificările şi completările ulterioare:

a) Selecţia dosarelor de înscriere  la concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor generale şi specifice de participare la concurs, se va realiza, cf. art 36 alin. (1) din HG 1336/2022 cu modificările şi completările ulterioare, în termen de 2 zile lucrătoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor, respectiv: 21.05.2025;

  • Afișarea rezultatului selecției dosarelor folosind sintagma ,,admis” sau ,,respins”, însoţită de  motivul respingerii dosarului, după caz, se va face la sediul instituției si pe pagina de internet, conform art. 37 din HG 1336/2022, in termen de 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului pentru selecția dosarelor, respectiv până la data de: 22.05.2025, ora:16:00;
  • Contestaţiile cu privire la rezultatul selecţiei dosarelor de înscriere se depun în maximum 1 zi lucrătoare de la afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor, cf. art. 53 din HG 1336/2022, respectiv pana la data de: 23.05.2025, ora: 14:00, la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor din cadrul Compartimentului Resurse Umane Salarizare.
  • Comisia de soluţionare a contestaţiilor va afişa rezultatul final, la sediul institutiei si pe pagina de internet, conform art. 54 alin (3) din HG 1336/2022, în termen de maxim o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor,  respectiv pana la data de: 26.05.2025, ora: 16:00.

b) proba scrisă va avea loc în data de: 27.05.2025 ora: 10:00, la sediul Teatrului ,,George Ciprian” Buzău din Aleea Castanilor, nr. 1, Buzau.

La această probă vor participa doar candidaţii care au fost declaraţi ,,admis” la rezultatul final al selecţiei dosarelor;

  • Rezultatul probei scrise va fi afişat la sediul instituției și pe pagina de internet, cf. art. 43 alin (2) din HG 1336/2022, in termen de 1 zi lucrătoare de la finalizarea probei, respectiv pana la  data de 28.05.2025, ora 16:00, cu precizarea punctajului obţinut şi a sintagmei ,,admis” sau ,,respins”;
  • Contestaţiile cu privire la rezultatul probei scrise se depun în maxim 1 zi lucrătoare de la afişarea rezultatelor probei scrise, conform art 53 din HG 1336/2022, respectiv pana la data de: 29.05.2025, ora: 16:00, la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor din cadrul Compartimentului Resurse Umane Salarizare.
  • Comisia de soluţionare a contestaţiilor va afişa rezultatul final la sediul instituției si pe pagina de internet, conform art. 54 alin (3) din HG 1336/2022  în termen de maxim 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, respectiv pana la data de 30.05.2025, ora: 14:00.

c) interviul va avea loc la sediul Teatrului ,,George Ciprian” Buzău din Aleea Castanilor, nr. 1, Buzau, intr-un termen de 4 zile lucratoare  de la data susținerii probei scrise, respectiv în data de 02.06.2025, ora: 10:00, cf. art 41 alin (5) din HG 1336/2022, cu modificările şi completările ulterioare.

La această probă vor participa doar candidaţii care au fost declaraţi ,,admis” la rezultatul final de la proba ,,scrisă”.

  • Rezultatul probei interviu va fi afişat la sediul instituției si pe pagina de internet in termen de 1 zi lucrătoare de la finalizarea probei, respectiv cf art 47 alin (3), pana la data de 03.06.2025, ora 16:00, cu precizarea punctajului obţinut şi a sintagmei ,,admis” sau ,,respins”;
  • Contestaţiile cu privire la rezultatul probei interviu se depun în maxim 1 zi lucrătoare de la afişarea rezultatelor probei interviu, respectiv, cf. art. 53 din HG 1336/2022, pana la data de: 04.06.2025, ora: 16:00, la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor din cadrul Compartimentului Resurse Umane Salarizare.
  • Comisia de soluţionare a contestaţiilor va afişa rezultatul final în termen de maxim 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, respectiv 05.06.2025, ora: 16:00, cf. art 54 alin (3) din HG 1336/2022.

Comisia va afişa rezultatul final al concursului în termen de maxim 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de afișare a rezultatului contestației la ultima probă sustinută,  respectiv pana la data:06.06.2025, ora 14:00, cf. art 56 alin 3) din HG 1336/2022, prin specificarea mentiunii admis sau respins.

Afişarea rezultatelor obţinute de candidaţi la probele concursului, precum şi afişarea rezultatelor soluţionării contestaţiilor şi a rezultatelor finale ale concursului se realizează folosindu-se codul numeric pentru identificare atribuit fiecărui candidat.

Sunt declaraţi admişi la proba „scrisă” şi la proba ,,interviu” candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte, din maximum 100 de puncte.

Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă şi interviu.

Se consideră ,,admis” la concurs, candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru acelaşi post, cu condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar.

La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.

Candidatul nemulţumit de modul de soluţionare a contestaţiei se poate adresa instanţei de contencios administrativ, în condiţiile legii.

Afişarea rezultatelor probelor de concurs, precum şi rezultatul final se face la sediul Teatrului ,,George Ciprian” Buzău si pe pagina de internet a acestuia (www.teatrulgeorgeciprian.ro).

Relaţii suplimentare la telefon: 0238.720.853.

Manager,

Chivulescu Gina

TEATRUL  „GEORGE CIPRIAN” BUZĂU                                                                            Aprob

Compartiment Achiziţii Publice                                                                                          Manager,

FIȘA POSTULUI

Nr….

  1. Informaţii generale privind postul:

  1. Nivelul postului:  de execuție

  2. Denumirea postului: REFERENT DE SPECIALITATE

  3. Gradul/treapta profesională: S I

4. Scopul principal al postului: Asigurarea desfășurării activității privind aciziţiile publice ale instituţiei în conformitate cu normele legale și atribuțiile din ROF al instituţiei;

B. Conditii specifice pentru ocuparea postului:

1. Studii de specialitate: SUPERIOARE de lungă durată absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă în domeniul – ştiinţe economice,

 2. Perfecționari (specializări):

 3. Cunoștințe de operare / programare pe calculator: cunoştinţe de operare asistată de calculator

 4. Limbi străine:

 5. Abilități, calități, aptitudini necesare: operativitate în îndeplinirea sarcinilor corespunzătoare cerinţelor postului, adaptabilitate la sarcini noi, disponibilitate pentru munca în echipă, creativitate, aptitudini de comunicare şi relaţionare, perfecţionare permanentă

 6. Cerințe specifice: disponibilitate de lucru în program flexibil şi prelungit, activităţi desfăşurate în week – end, în zilele de sărbători legale, conform specificului instituţiei.

 7. Competență managerială (cunoștinte de management, calități, aptitudini manageriale): –

C. Atribuţiile postului:

       Referentul de specialitate îşi desfăşoară activitatea în cadrul Compartimentului Achiziţii Publice, este direct subordonat Contabilului Şef al instituţiei si va avea în principal următoarele atribuţii: responsabil cu desfăşurarea activităţii de achiziţionare a materialelor, obiectelor de inventar, mijloacelor fixe, serviciilor şi a altor produse necesare desfăşurării activităţii instituţiei; elaborează şi actualizează strategia de contractare şi programul anual de achiziţii publice,elaborează sau după caz participă la activitatea de elaborare a documentaţiei de atribuire ; stabileşte circumstanţele de incadrare pentru aplicarea fiecărei proceduri sau pentru cumpărarea direct, conform prevederilor Legii nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificarile şi completările ulterioare,derulează procedurile prevăzute de lege şi date în competenţa acestei structuri în scopul achiziţionării de bunuri şi servicii, in baza solicitărilor compartimentelor funcţionale ale Teatrului ,,George Ciprian” Buzău, respectând prevederile Legii nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificarile şi completările ulterioare, precum şi a tuturor celorlalte acte normative aplicabile;elaborează şi prezintă, în conformitate cu reglementările în vigoare, documentaţia pentru elaborarea şi prezentarea ofertei pentru achiziţia publică de produse, lucrări şi servicii; urmărește executarea contractelor pentru care s-a întocmit achiziția; în colaborare cu compartimentele instituției urmărește reinnoirea anumitor contracte (de mentenanţă, utilităţi, soft etc)exercită atribuţiile de specialitate cu privire la realizarea achiziţiilor publice în sistem electronic (on-line) pe SICAP, potrivit prevederilor legale; realizează achiziţiile prin metoda cumpărare direct și evidența acestora; constituie şi pastrează dosarele de achiziţii publice; prospectează piaţa în vederea cunoaşterii necesităţilor de consum şi întocmeşte selecţia de oferte;propune aprovizionarea de produse noi;achită facturile către furnizori, urmărind corectitudinea lor; face parte din comisia de recepţie a mărfurilor intrate în magazie, va participa efectiv la recepţia bunurilor procurate respectându-se dispoziţiile O.M.F. nr. 1850/2004 privind registrele şi formularele financiar-contabile şi răspunde de calitatea lor;nota de recepţie a bunurilor trebuie, în mod obligatoriu să fie semnată de gestionar şi de către membrii comisiei de recepţie în momentul recepţiei efective şi să conţină toate elementele caracteristice ale bunurilor achiziţionate inclusiv seriile la documentele reprezentând imprimate cu regim special;păstrează secretul privind colaborarea cu furnizorii în relaţiile cu firmele concurente; în delegaţiile unde reprezintă unitatea cât şi la orele de program este obligat să afişeze o comportare şi ţinută vestimentară decentă;aprovizioneaza marfa în mod expres de la producătorii care au preţurile şi condiţiile de plată cele mai bune, avantajoase; întreţine baza de date a furnizorilor potenţiali, întocmeşte documentele administrative pentru cumpărări, analizează cererile de cumpărare şi propun oferta cea mai avantajoasă, urmăresc performanţele furnizorilor pentru a atinge obiectivele de calitate, costuri, termene. execută orice altă dispoziţie primită din partea conducerii unităţii;colaborează pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu cu conducerea unităţii şi cu toate compartimentele funcţionale;este responsabil cu achiziţii avand următoarele atribuţii: a) întreprinde demersurile necesare pentru înregistrarea/reînnoireaa/recuperarea înregistrării autoritătii contractante în SICAP sau recuperarea înregistrării autorităţii contractante, strategia de contractare şi programul anua al achiziţiilor publice; b) elaborează şi după caz, actualizează, pe baza necesităţilor transmise de celelalte compartimente ale autorităţii contractante, strategia de contractare şi programul anual al achiziţiilor publice; c) îndeplineşte obligaţiile referitoare la publicitate, astfel cum sunt acestea prevăzute de Lege; d) aplică şi furnizează procedurile de atribuire; e) realizează achiziţiile directe; Completeaza borderourile pentru Prioripost, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri, impacheteaza coletele, inregistreaza plicurile trimise.informează în scris pe cale ierarhică, asupra deficienţelor şi dificultăţilor apărute în sfera proprie de activitate sau în relaţiile de colaborare din cadrul teatrului, oferind variante şi soluţii constructive de rezolvare;informaţiile pe care le obţine ca efect al executării contractului individual de muncă intervenit între părţi, sunt confidenţiale, salariatul fiind obligat, potrivit art. 26 alin. 1 din Codul Muncii, să nu tranzmită date sau informaţii de care a luat la cunoştinţă în timpul executării contractului;  prezentele sarcini nu sunt limitative, angajatul îndeplinind orice alte sarcini trasate de conducerea teatrului sau a şefului de compartiment;conduită responsabilă, reverenţioasă faţă de colegi, colaboratori, spectatori; respectă în înţelesul deplin al cuvântului şi nu lezează în nici un fel prin atitudine, comentarii,etc. interesele Tetrului ,,George Ciprian” sau imaginea colaboratorilor;să anunţe (în scris) conducerea teatrului în timp util despre eventuale colaborări cu alte instituţii sau deplasări în interes profesional;respectă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare, Contractul Colectiv de Muncă, Codul de Conduită al personalului contractual din autorităţile şi instituţiile pubice, normele specifice de protecţia muncii, tehnica securităţii şi prevenirea incendiilor şi Regulamentul intern      Potrivit Cap.IV – Obligatiile lucratorilor din legea 319/2006 are obligatia sa respecte urmatoarele prevederi: Art.22. Fiecare lucrator trebuie sa îşi desfăşoare activitatea, în conformitate cu pregătirea şi instruirea sa, precum şi cu instrucţiunile primite din partea angajatorului, astfel încât sa nu expuna la pericol de accidentare sau imbolnavire profesională atât propria persoana, cat şi alte persoane care pot fi afectate de acţiunile sau omisiunile sale în timpul procesului de munca.    (1) In mod deosebit, în scopul realizării obiectivelor prevăzute la art. 22, lucrătorii au următoarele obligaţii:    a) sa utilizeze corect maşinile, aparatura, uneltele, substanţele periculoase, echipamentele de transport şi alte mijloace de producţie; b) sa utilizeze corect echipamentul individual de protecţie acordat si, după utilizare, sa îl înapoieze sau sa îl pună la locul destinat pentru păstrare;  c) sa nu procedeze la scoaterea din funcţiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii, în special ale maşinilor, aparaturii, uneltelor, instalaţiilor tehnice şi clădirilor, şi sa utilizeze corect aceste dispozitive;   d) sa comunice imediat angajatorului si/sau lucrătorilor desemnaţi orice situaţie de munca despre care au motive întemeiate sa o considere un pericol pentru securitatea şi sănătatea lucrătorilor, precum şi orice deficienţa a sistemelor de protecţie;     e) sa aducă la cunoştinţa conducătorului locului de munca si/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoana;     f) sa coopereze cu angajatorul si/sau cu lucrătorii desemnaţi, atât timp cat este necesar, pentru a face posibila realizarea oricăror măsuri sau cerinţe dispuse de către inspectorii de munca şi inspectorii sanitari, pentru protecţia sănătăţii şi securităţii lucrătorilor;     g) sa coopereze, atât timp cat este necesar, cu angajatorul si/sau cu lucrătorii desemnaţi, pentru a permite angajatorului sa se asigure ca mediul de munca şi condiţiile de lucru sunt sigure şi fără riscuri pentru securitate şi sănătate, în domeniul sau de activitate;    h) sa îşi însuşească şi sa respecte prevederile legislaţiei din domeniul securităţii şi sănătăţii în munca şi măsurile de aplicare a acestora;     i) sa dea relaţiile solicitate de către inspectorii de munca şi inspectorii sanitari.     (2) Obligaţiile prevăzute la alin. (1) se aplica, după caz, şi celorlalţi participanţi la procesul de munca, potrivit activităţilor pe care aceştia le desfăşoară.

D . Sfera relațională a titularului postului:

 1. Sfera relațională internă:

a) relatiile ierarhice: subordonat față de: Contabilul Şef al instituţiei de la care primeşte sarcini, atribuţii şi răspunderi;

                                 superior pentru: nu este cazul

b) relații functionale: colaborează şi are relaţii de serviciu cu toate birourile, serviciile și compartimentele instituției

c) relații de control:  nu este cazul

d) relații de reprezentare: Reprezintă instituţia numai în cazul în care primeşte dispoziţie din partea managerului.

2. Sfera relațională externă:

          a) cu autoritățile și institutiile publice: colaborează cu Consiliul Judeţean Buzău, cu celelalte teatre şi instituţii, în beneficiul teatrului, numai pentru realizarea atribuțiilor proprii de serviciu;                                                                                                                                                                

           b) cu organizaţii externe: –

           c) cu persoane juridice private : are relaţii cu persoane juridice şi fizice care au tangenţă cu sfera sa de activitate;

E. Întocmit de :

 1. Numele prenumele:

 2. Funcția de conducere: Contabil Şef

 3. Semnătura:_____________________

 4. Data  întocmirii:   _______________

F. Luat la cunoștință de către ocupantul postului:

1. Numele prenumele:

2. Functia de execuție : Referent de Specialitate

3. Semnătura:  ____________________________

4. Data:  ________________________________

G. Contrasemnează:

1.  Numele și prenumele:

2.  Functia: Manager

3.  Semnătura: ____________________________________ 4.  Data:  _________________________________

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram YouTube , TikTok , Twitter .