A N U N Ţ – 14.05.2025*
(*conform art. 18 din HG1336/2022, anunțul se publică cu cel putin 15 zile lucrătoare inainte de data stabilită pentru prima probă a concursului pentru ocuparea unui post vacant)
TEATRUL ,,GEORGE CIPRIAN” BUZĂU, cu sediul in Municipiul Buzău, strada Aleea Castanilor, nr. 1, județul Buzau organizează, la sediul instituției, concurs pentru ocuparea unui post de execuție de natură contractuală, pe perioadă nedeterminată, cu respectarea prevederilor din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare:
1 post de Inspector de specialitate, grad profesional IA, studii superioare, în cadrul Compartimentului Contabilitate, cu o durată a timpului de lucru de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână
La concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant pot participa persoanele care îndeplinesc condiţiile prevăzute de art. 14, art 15 si art. 16 din Hotarârea nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi anume:
Condiții generale:
Poate ocupa un post vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul pentru ocuparea unui post vacant stabilite prin fişa postului, la propunerea structurilor în care se află funcţia vacantă, conform statului de funcţii si anume:
Condiții specifice în vederea ocupării postului:
- Studii de specialitate : studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul – științe economice;
- Vechime în specialitatea studiilor: minim 4 ani;
BIBLIOGRAFIE
- Regulamentul de Organizare și Funcționare al Teatrului ,,George Ciprian” Buzău, aprobat prin Hotărârea Consiliului Judeţean nr.155/28.06.2024;
- Legea nr. 82/1991 – Legea contabilității, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordin (MF) nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, actualizat cu modificările și completările ulterioare;
- Ordin (MF) nr. 2021/2013 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.917/2005, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, actualizată cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice cu modificările și completările ulterioare
- Legea nr. 53/2003 republicata – Codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordin nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
- Ordin nr. 3471/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporale aflate in patrimoniul institutiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordonanța nr. 81/2003 privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituţiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
- HG nr. 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe, cu modificările și completările ulterioare;
- HG nr. 841/1995 privind procedurile de transmitere fără plată şi de valorificare a bunurilor aparţinând instituţiilor publice, cu modificările și completările ulterioare ;
- Legea nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale, cu modificările și completările ulterioare;
- HG nr. 72/2014 privind stabilirea valorii de intrare a activelor fixe la instituţiile publice;
- Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal cu modificările și completările ulterioare;
- Ordin nr. 517/2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de funcţionare a sistemului naţional de raportare – Forexebug, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordin (MF) 720/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind execuţia bugetelor de venituri şi cheltuieli ale instituţiilor publice autonome, instituţiilor publice finanţate integral sau parţial din venituri proprii şi activităţilor finanţate integral din venituri proprii, inclusiv a bugetelor creditelor interne, bugetelor creditelor externe, bugetelor fondurilor externe nerambursabile, bugetelor fondului de risc şi bugetelor privind activitatea de privatizare, gestionate de instituţiile publice, indiferent de modalitatea de organizare şi finanţare a acestora, cu modificările și completările ulterioare.
- O.G. nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, cu modificările și completările ulterioare;
TEMATICA
1.Organizarea contabilităţii la instituţiile de cultură, respectiv înregistrările contabile şi documentele în baza cărora se fac acestea, referitor la operațiunile specifice instituției de cultură:
- Contabilitatea activelor fixe;
- Înregistrarea amortizării;
- Închiderea conturilor şi stabilirea rezultatului patrimonial;
- Contabilitatea decontărilor cu personalul;
- Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;
- Operaţiunile privind decontările cu furnizorii;
- Operaţiunile privind decontările cu clienţii;
- Conturi la Trezoreria Statului şi bănci.
2. Inventarierea patrimoniului instituţiilor publice
3. Documente justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitate şi păstrarea lor
4. Utilizarea softurilor pentru programe bugetare şi evidenţa contabilă
5. Utilizarea platformei informatice FOREXEBUG
6. Reglementări privind egalitatea de şanse şi nediscriminarea:O.G. nr.137/2000şi Legea nr. 202/2002.
Actele necesare pentru înscrierea la concurs conform art. 35 din HG 1336/2022, cu modificările şi completările ulterioare:
Pentru înscrierea la concurs, conform art 35 din H.G. 1336/2022 cu modificările şi completările ulterioare, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din H.G. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele care trebuie depuse la dosar, prevăzute la lit. b) – e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul certificatului de cazier judiciar sau, după caz, cu originalul extrasului de pe cazierul judiciar, anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Documentul prevăzut la lit.h, poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut la art. 34 din HG 1336/2022, de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului pentru ocuparea unui post vacant, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
Cererea de înscriere la concurs se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs.
În vederea participării la concurs, conform art. 34 din HG 1336/2022, candidaţii depun dosarul de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării/afişării anunţului pentru ocuparea unui post vacant, respectiv in perioada 15.05.2025 – 28.05.2025 inclusiv, ora 16:00, după următorul program: de luni până joi între orele 09:00 –16:00 şi vineri între orele 09:00–13:00.
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Teatrului ,,George Ciprian” Buzău, Aleea Castanilor, nr 1, Compartiment Resurse Umane Salarizare persoana de contact: Inspector de Specialitate – Grigore Monica, telefon: 0238/720853.
Concursul se desfăşoară la sediul Teatrului ,,George Ciprian” Buzău, în urmatoarele etape, conform art. 32 din HG 1336/2022, cu modificările şi completările ulterioare:
a) Selecţia dosarelor de înscriere la concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor generale şi specifice de participare la concurs, se va realiza, cf. art 36 alin. (1) din HG 1336/2022 cu modificările şi completările ulterioare, în termen de 2 zile lucrătoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor, respectiv: 30.05.2025;
- Afișarea rezultatului selecției dosarelor folosind sintagma ,,admis” sau ,,respins”, însoţită de motivul respingerii dosarului, după caz, se va face la sediul instituției si pe pagina de internet, conform art. 37 din HG 1336/2022, in termen de 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului pentru selecția dosarelor, respectiv până la data de: 02.06.2025, ora:16:00;
- Contestaţiile cu privire la rezultatul selecţiei dosarelor de înscriere se depun în maximum 1 zi lucrătoare de la afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor, cf. art. 53 din HG 1336/2022, respectiv pana la data de: 03.06.2025, ora: 16:00, la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor din cadrul Compartimentului Resurse Umane Salarizare.
- Comisia de soluţionare a contestaţiilor va afişa rezultatul final, la sediul institutiei si pe pagina de internet, conform art. 54 alin (3) din HG 1336/2022, în termen de maxim o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, respectiv pana la data de: 04.06.2025, ora: 16:00.
b) proba scrisă va avea loc în data de: 05.06.2025 ora: 10:00, la sediul Teatrului ,,George Ciprian” Buzău din Aleea Castanilor, nr. 1, Buzau.
La această probă vor participa doar candidaţii care au fost declaraţi ,,admis” la rezultatul final al selecţiei dosarelor;
- Rezultatul probei scrise va fi afişat la sediul instituției și pe pagina de internet, cf. art. 43 alin (2) din HG 1336/2022, in termen de 1 zi lucrătoare de la finalizarea probei, respectiv pana la data de 06.06.2025, ora 14:00, cu precizarea punctajului obţinut şi a sintagmei ,,admis” sau ,,respins”;
- Contestaţiile cu privire la rezultatul probei scrise se depun în maxim 1 zi lucrătoare de la afişarea rezultatelor probei scrise, conform art 53 din HG 1336/2022, respectiv pana la data de: 10.06.2025, ora: 14:00, la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor din cadrul Compartimentului Resurse Umane Salarizare.
- Comisia de soluţionare a contestaţiilor va afişa rezultatul final la sediul instituției si pe pagina de internet, conform art. 54 alin (3) din HG 1336/2022 în termen de maxim 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, respectiv pana la data de 11.06.2025, ora: 14:00.
c) interviul va avea loc la sediul Teatrului ,,George Ciprian” Buzău din Aleea Castanilor, nr. 1, Buzau, intr-un termen de 4 zile lucratoare de la data susținerii probei scrise, respectiv în data de 12.06.2025, ora: 10:00, cf. art 41 alin (5) din HG 1336/2022, cu modificările şi completările ulterioare.
La această probă vor participa doar candidaţii care au fost declaraţi ,,admis” la rezultatul final de la proba ,,scrisă”.
- Rezultatul probei interviu va fi afişat la sediul instituției si pe pagina de internet in termen de 1 zi lucrătoare de la finalizarea probei, respectiv cf art 47 alin (3), pana la data de 13.06.2025, ora 14:00, cu precizarea punctajului obţinut şi a sintagmei ,,admis” sau ,,respins”;
- Contestaţiile cu privire la rezultatul probei interviu se depun în maxim 1 zi lucrătoare de la afişarea rezultatelor probei interviu, respectiv, cf. art. 53 din HG 1336/2022, pana la data de: 16.06.2025, ora: 14:00, la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor din cadrul Compartimentului Resurse Umane Salarizare.
- Comisia de soluţionare a contestaţiilor va afişa rezultatul final în termen de maxim 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, respectiv 17.06.2025, ora: 14:00, cf. art 54 alin (3) din HG 1336/2022.
Comisia va afişa rezultatul final al concursului în termen de maxim 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de afișare a rezultatului contestației la ultima probă sustinută, respectiv pana la data:18.06.2025, ora 16:00, cf. art 56 alin 3) din HG 1336/2022, prin specificarea mentiunii admis sau respins.
Afişarea rezultatelor obţinute de candidaţi la probele concursului, precum şi afişarea rezultatelor soluţionării contestaţiilor şi a rezultatelor finale ale concursului se realizează folosindu-se codul numeric pentru identificare atribuit fiecărui candidat.
Sunt declaraţi admişi la proba „scrisă” şi la proba ,,interviu” candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte, din maximum 100 de puncte.
Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă şi interviu.
Se consideră ,,admis” la concurs, candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru acelaşi post, cu condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar.
La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.
Candidatul nemulţumit de modul de soluţionare a contestaţiei se poate adresa instanţei de contencios administrativ, în condiţiile legii.
Afişarea rezultatelor probelor de concurs, precum şi rezultatul final se face la sediul Teatrului ,,George Ciprian” Buzău si pe pagina de internet a acestuia (www.teatrulgeorgeciprian.ro).
Relaţii suplimentare la telefon: 0238.720.853.
Manager,
Chivulescu Gina
TEATRUL „GEORGE CIPRIAN” BUZĂU Aprob
Compartiment CONTABILITATE Manager,
FIȘA POSTULUI
Nr…….
- Informaţii generale privind postul:
1. Nivelul postului: de execuție
2. Denumirea postului: INSPECTOR DE SPECIALITATE- CONTABILITATE
3. Gradul/treapta profesională: IA
4. Scopul principal al postului: întocmirea şi ţinerea la zi a evidenţelor contabile şi a raportărilor din cadrul instituţiei
B. Conditii specifice pentru ocuparea postului:
1. Studii de specialitate: studii superioare de specialitate
2. Perfecționari (specializări): cunoștințe de contabilitate actualizate
3. Cunoștințe de operare / programare pe calculator: cunoștințe de operare pe calculator, experiență în operare de date în format electronic, concizie și acuratețe în introducerea datelor;
4. Limbi străine: cunoaște limbi străine scris și vorbit – engleza
5.Abilități, calități, aptitudini necesare: perfecționare permanentă, operativitate în îndeplinirea sarcinilor corespunzătoare cerințelor postului, adaptabilitate la sarcini noi, creativitate, aptitudini de comunicare și relaționare;
6.Cerințe specifice: disponibilitate pentru munca în echipă, disponibilitate la program prelungit atunci când este cazul;
7.Competență managerială (cunoștinte de management, calități, aptitudini manageriale): în cazul concediului de odihnă, a eventualelor concedii medicale şi delegaţii ale contabilului şef îi va tine locul prin dispoziţia managerului;
C. Atribuţiile postului:
Inspectorul de specialitate îşi desfăşoară activitatea în cadrul Compartimentului Contabilitate, este direct subordonat Contabilului Șef si va avea în principal următoarele atribuţii: cunoaște legislația în materie pe măsura funcției exercitate;participă la crearea strategiilor privind realizarea bazei de date a instituţiei şi a proiecţiilor bugetare;Asigură și ține la zi prelucrarea datelor privind înregistrările contabile în format electronic în programul de contabilitate cu care lucrează instituţia;Ține evidența pe linie analitică şi sintetică a veniturilor și cheltuielilor efectuate;Ține evidența analitică a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar; Asigura suport pentru intocmirea situatiilor financiare lunare,trimestriale și anuale:, Balanta Bilantul si notele explicative;Întocmește lunar notele contabile cu privire la înregistrarea pe cheltuieli a salariilor și contribițiilor aferente; Centralizează toate reținerile salariale şi ale colaboratorilor pentru a efectua nota contabilă; Ține evidența garanțiilor materiale reținute salariaților;Întocmește corect şi la zi notele contabile cu privire la înregistrarea veniturilor și a cheltuielilor până la data de 10 ale lunii în curs pentru luna anterioară; Verifică şi corelează cu inspectorul de specialitate (RU) declarațiile privind obligațiile de plată a contribuțiilor sociale, impozitului pe venit și evidența nominală a persoanelor asigurate (D112,D100);Operează centralizatoarele cu consumurile lunare de materiale si bvc-uri şi întocmeşte nota contabilă carburanţi; Confruntă lunar consumurile de materiale din modulul de gestiune cu cele din contabilitate;Confruntă fișele de magazie cu fișele analitice de materiale;Îşi exercită atribuţiile de contabilitate în vederea efectuării inventarierii anuale;Efectuează confruntarea datelor faptice din listele de inventariere cu cele din contabilitate și înregistrează în contabilitate rezultatele inventarierii;Participă ca membru în comisii conform cu dispoziţile managerului emise în acest sens ; Îndosariază documentele care fac obiectul fiecărei activități;Urmărește decontarea avansurilor acordate prin casierie ; Operează în sistemul informatic registrul zilnic de casă şi extrasul de bancă , încasări și plăți;Întocmește răspunsurile la solicitările interne sau externe repartizate;Răspunde de realizarea întocmai şi la timp a atribuțiilor de serviciu, de corectitudinea și exactitatea datelor, informațiilor și măsurilor prevăzute în documentele întocmite pe care și le asumă cu semnătură la întocmit;Îndeplinește alte sarcini și atribuții conexe cu pregatirea profesionala, repartizate de conducătorul ierarhic superior;Ţine locul Contabilului Şef pentru perioada când acesta lipseşte din instituţie, prin dispoziţia managerului la propunerea Contabilului Şef;Răspunde de confidențialitatea datelor la care are acces, în afara celor cu caracter public.Răspunde la solicitarea şefului ierarhic sau la solicitarea conducerii instituţiei cu diverse situaţii şi materiale informative necesare întocmirii unor lucrări cu specific divers;Sesizează disfuncţionalităţile de complexitate mare sau diminuarea performanţelor aparaturii pe care o exploatează şi rezolvă problemele de complexitate medie şi mică;Reînoieşte baza de date cu informaţiile noi ce apar pe parcursul unei stagiuni, decontări cu terţii;Colaborează permanent cu colegii pentru desfăşurarea unei activităţi performante;Păstrează secretul absolut a lucrărilor ce-i trec prin mână;Pentru a se întocmi la timp a bilanţurilor şi dărilor de seamă contabile periodice asigură ţinerea la zi a evidenţelor contabile (înregistrare în programul de contabilitate);Participă cu informații din sfera de activitate la întocmirea bugetului de venituri și cheltuieli al instituției, întocmai și la timp;Centralizează cheltuielile pe fiecare spectacol (eveniment);Folosește cunoștințele de operare astfel încât să nu fie afectată siguranța bazelor de date;Răspunde de integritatea datelor introduse în calculator;Introducerea corectă în baza de date zilnică a altor lucrări repartizate de Contabilul Şef;Rezolvarea şi ducerea la îndeplinire a tuturor activităţilor ce trebuie desfăşurate în cadrul compartimentului în condiţii optime şi cu responsabilitate maximă;Soluţionează toate problemele ce-i revin personal într-un interval de timp cât mai scurt şi stabileşte activităţile ce trebuiesc efectuate în perioada imediat următoare;Disponibilitatea de a răspunde solicitărilor teatrului, fără restricţii de program;Iniţiază şi execută proiecte pe termen scurt şi lung în interesul Teatrului „George Ciprian”; Păstrează confidenţialitatea tuturor documentelor intrate şi ieşite din instituţie (cu deosebire a contractelor ce presupun manevre financiare);Prezentele sarcini nu sunt limitative, angajatul îndeplinind orice alte sarcini trasate de Contabilul Şef sau managerul teatrului;Respectă în înţelesul deplin al cuvântului şi nu lezează în nici un fel prin atitudine, comentarii, etc. interesele Teatrului ,,George Ciprian” Buzău sau imaginea personalului sau a colaboratorilor;Ţinută decentă, conduită responsabilă, reverențioasă fața de colegi colaboratori şi spectatori;Informaţiile pe care le obţine ca efect al executării contractului individual de muncă intervenit între părţi, sunt confidenţiale, salariatul fiind obligat, potrivit art. 26 alin. 1 din Codul Muncii, să nu transmită date sau informații de care a luat la cunoştinţă în timpul executării contractului; Sa anunţe(în scris) conducerea teatrului în timp util despre eventuale colaborări cu alte instituţii sau deplasări în interes profesional;Respectă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare, Regulamentul intern, Normele specifice de protecţia muncii, Tehnica securităţii şi prevenirea incendiilor şi Codul etic; Potrivit Cap.IV – Obligatiile lucratorilor din legea 319/2006 are obligatia sa respecte urmatoarele prevederi: Art.22. Fiecare lucrator trebuie sa îşi desfăşoare activitatea, în conformitate cu pregătirea şi instruirea sa, precum şi cu instrucţiunile primite din partea angajatorului, astfel încât sa nu expuna la pericol de accidentare sau imbolnavire profesională atât propria persoana, cat şi alte persoane care pot fi afectate de acţiunile sau omisiunile sale în timpul procesului de munca. (1) In mod deosebit, în scopul realizării obiectivelor prevăzute la art. 22, lucrătorii au următoarele obligaţii: a) sa utilizeze corect maşinile, aparatura, uneltele, substanţele periculoase, echipamentele de transport şi alte mijloace de producţie; b) sa utilizeze corect echipamentul individual de protecţie acordat si, după utilizare, sa îl înapoieze sau sa îl pună la locul destinat pentru păstrare; c) sa nu procedeze la scoaterea din funcţiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii, în special ale maşinilor, aparaturii, uneltelor, instalaţiilor tehnice şi clădirilor, şi sa utilizeze corect aceste dispozitive; d) sa comunice imediat angajatorului si/sau lucrătorilor desemnaţi orice situaţie de munca despre care au motive întemeiate sa o considere un pericol pentru securitatea şi sănătatea lucrătorilor, precum şi orice deficienţa a sistemelor de protecţie; e) sa aducă la cunoştinţa conducătorului locului de munca si/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoana; f) sa coopereze cu angajatorul si/sau cu lucrătorii desemnaţi, atât timp cat este necesar, pentru a face posibila realizarea oricăror măsuri sau cerinţe dispuse de către inspectorii de munca şi inspectorii sanitari, pentru protecţia sănătăţii şi securităţii lucrătorilor; g) sa coopereze, atât timp cat este necesar, cu angajatorul si/sau cu lucrătorii desemnaţi, pentru a permite angajatorului sa se asigure ca mediul de munca şi condiţiile de lucru sunt sigure şi fără riscuri pentru securitate şi sănătate, în domeniul sau de activitate; h) sa îşi însuşească şi sa respecte prevederile legislaţiei din domeniul securităţii şi sănătăţii în munca şi măsurile de aplicare a acestora; i) sa dea relaţiile solicitate de către inspectorii de munca şi inspectorii sanitari. (2) Obligaţiile prevăzute la alin. (1) se aplica, după caz, şi celorlalţi participanţi la procesul de munca, potrivit activităţilor pe care aceştia le desfăşoară. |
D . Sfera relațională a titularului postului:
1. Sfera relațională internă:
a) relatiile ierarhice: subordonat față de: Contabilul Șef al instituției de la care primeşte sarcini, atribuţii şi răspunderi, sau direct de la managerul insituţiei;
superior pentru: nu este cazul
b) relații functionale: colaborează şi are relaţii de serviciu cu toate birourile, serviciile și compartimentele instituției cu acordul șefului ierarhic
c) relații de control: nu este cazul
d) relații de reprezentare: nu este cazul
2. Sfera relațională externă:
a) cu autoritățile și institutiile publice: colaborează cu Consiliul Judeţean Buzău, cu celelalte teatre şi instituţii, în beneficiul teatrului, numai pentru realizarea atribuțiilor proprii de serviciu, doar cu acordul şefului ierarhic superior;
b) cu organizaţii externe: are relaţii cu organizaţii externe care au tangenţă cu sfera sa de activitate, numai pentru realizarea sarcinilor de serviciu, doar cu acordul şefului ierarhic superior ;
c) cu persoane juridice private : are relaţii cu persoane juridice şi fizice care au tangenţă cu sfera sa de activitate, numai pentru realizarea sarcinilor de serviciu, doar cu acordul şefului ierarhic superior;
E. Întocmit de :
1. Numele prenumele:
2. Funcția de conducere: Contabil Șef
3. Semnătura:_____________________
4. Data întocmirii: _______________
F. Luat la cunoștință de către ocupantul postului:
1. Numele prenumele: VACANT
2. Functia de execuție : Inspector de specialitate
3. Semnătura: ____________________________
4. Data: _________________________________
G. Contrasemnează:
1. Numele și prenumele:
2. Functia: Manager
3. Semnătura: ____________________________________
4. Data: ________________________________________
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .