Directia de Asistenta Sociala a Municipiului Buzău angajeaza infirmiera

Jobs

DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ a Municipiului Buzău, organizează în
conformitate cu prevederile H.G. 1336/2022 şi O.U.G 156/2024, art.VII, alin.(2), cu modificările și
completările ulterioare, în data de 04.11.2025, concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții
contractuale vacante, pe durată nedeterminată :

  • 1 post Infirmier/Infirmiera la Complexul de Servicii pentru Persoane Vârstnice „Alexandru
    Marghiloman”, program de lucru 8 ore ;
    Condiții generale de participare la concurs: candidații trebuie să îndeplinească condițiile
    prevăzute de art. 15 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022:
    a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la
    Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
    b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
    c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată,
    cu modificările şi completările ulterioare;
    d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei
    medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
    e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit
    cerinţelor postului scos la concurs;
    f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra
    autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra
    înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post
    incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care
    a intervenit reabilitarea;
    g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa
    funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru
    săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei
    funcţii sau a exercitării unei profesii;
    h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional
    automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane
    sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi
    funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru
    domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
    Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției
    contractuale sunt:
    Infirmier/Infirmieră:
  • studii medii;
  • curs infirmier/infirmieră cu certificat/diplomă de absolvire sau orice dovadă care atestă absolvirea şi
    promovarea cursului de infirmier;
  • vechime în muncă : minim 6 luni.
    Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul instituției în termen de 10 zile lucrătoare
    de la data afişării anunţului și vor conţine următoarele documente:
    a) formular de înscriere la concurs;
    b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în
    termen de valabilitate;
    c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după
    caz;
    d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor
    specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului
    solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
    e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste
    vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
    f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
    g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de
    familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării
    concursului;
    h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute
    la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele
    care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru
    completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date
    Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul
    sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a
    cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte
    categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei
    persoane;
    i) curriculum vitae, model comun european
    Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi
    calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
    În cazul documentului prevăzut la lit.f), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a
    depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a
    completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării
    primei probe a concursului.
    Actele prevăzute la lit.b)-d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii
    copiilor cu acestea.
    Data, ora ]i modul de desf`]urare a concursului:
     data afișării anunțului: 14.10.2025;
     primire dosare: 14.10.2025 – 27.10.2025;
     selecția dosarelor: 28.10.2025;
     proba scrisă 04.11.2025, ora 09.00 ;
     proba interviu 10.11.2025, ora 09.00.
    Locul de desfășurare a concursului: sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului
    Buzău, Piaţa Daciei nr. 1.
    Actele necesare dosarului de înscriere și bibliografia stabilită se afișează la sediul Direcției de
    Asistență Socială a Municipiului Buzău şi pe site-ul acesteia.
    Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile lucrătoare de la data
    publicării anunţului pe site-ul instituţiei.
    TEMATICĂ INFIRMIER/INFIRMIERĂ
  1. OAMGMAMR – Editura ALMA MATER, 2012 – Programul Național de Pregătire
    a Infirmierelor – Note de curs ;
  2. Alimentația pacientului;
  3. Schimbarea lenjeriei de pat și lenjeriei personale;
  4. Toaleta pacientului. Igiena corporală și vestimentară;
  5. Prevenirea escarelor;
  6. Profilaxia și combaterea infecțiilor nosocomiale.
  7. ORDIN Nr. 1761/ 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea,
    dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii
    procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate
    pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a
    derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia
  8. Cap. II – Curăţarea;
  9. Anexa Nr. 3 PROCEDURILE recomandate pentru dezinfecţia mâinilor, în funcţie de
    nivelul de risc.
  10. ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ Nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ
  11. Partea a VI–a,Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual
    din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice, art. 368 – Principii
    aplicabile conduitei profesionale a funcţionarilor publici şi personalului contractual din
    administraţia publică;
  12. Partea a VI–a, Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual
    din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice TITLUL III, CAP.III
  • Drepturi şi obligaţii ale personalului contractual din administraţia publică, precum şi
    răspunderea acestuia
    NOTĂ: Toate actele normative se au în vedere cu modificările şi completările în vigoare la
    momentul susţinerii examenului, inclusiv forma republicată.
    Relații suplimentare la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Buzău, Piaţa Daciei nr. 1,
    Serviciul Resurse Umane, persoana contact Angelescu Lavinia -Tatiana, tel. 0238710329, interior 15.
    DIRECTOR EXECUTIV, ŞEF SERVICIU R.U.S.A.P.A.,
    Antonescu Gabriela R`dulescu Livia-Mirela

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram YouTube , TikTok , Twitter .