Școala Gimnazială Nr. 11 Buzău, organizează concurs pentru ocuparea funcţiei contractuale vacante – SECRETAR I S, în conformitate cu prevederile HG nr.1336/28.10.2023, respectând prevederile OUG 34/2023, după cum urmează:
DENUMIREA POSTULUI : SECRETAR ȘCOALĂ, GRADUL I (S)
NUMĂR POSTURI: 1 POST VACANT
NIVELUL POSTULUI: FUNCŢIE DE EXECUŢIE
COMPARTIMENT: SECRETARIAT
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: NEDETERMINATĂ
- Condiţii generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la HG. Nr. 1336/ 2022
pentru aprobarea Regulamentului cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru ale Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiului Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003- codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată penal definitiv pentru săvârşirea cu intenţie a unei infracţiuni contra vieţii, integrităţii corporale sau sănătăţii, contra libertăţii persoanei, rele tratamente aplicate minorului, hărţuire, trafic de minori, proxenetism, infracţiuni contra libertăţii şi integrităţii sexuale, luare şi dare de mită, trafic de influenţă, fals şi uz de fals, furt calificat, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art.1 alin (2)din Legea 1 18/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr.7612008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin (1), lit. h).
- Condiţii specifice:
- studii superioare de specialitate de lunga durată în: administratie publica/ economic/
management;
- vechime în specialitatea studiilor minim 5 ani;
- Constituie avantaj experiența/absolvirea unor programe de formare specific (REVISAL, EDUSAL, SIIIR, ARHIVA);
- Disponibilitate la timp de lucru flexibil şi prelungit;
- Cunoștințe de legislaţie specifică locului de muncă;
- Abilităţi de comunicare şi relaţionare cu personalul dar şi cu publicul;
- Spirit organizatoric de coordonare, control şi de evaluare;
- Capacitatea de gestionare a timpului şi a priorităţilor;
- Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului – cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau oricare alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
e) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie/şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
f) cazierul judiciar
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
h) curriculum vitae European;
i) certificate de integritate comportamentală conform Legii nr. 118/2019;
j) opisul dosarului în dublu exemplar: un exemplar se restituie candidatului cu înregistrarea înscrierii la concurs;
CALENDAR
DESFĂȘURARE CONCURS PENTRU OCUPARE POST VACANT
SECRETAR I (S)
Nr. Crt. | Etapa de concurs | Data/Perioada | Observații |
Depunerea dosarelor | 08.01.2025-21.01.2025 | La secretariatul unităţii în intervalul orar 08:30 – 16:00 | |
Selecția dosarelor | 22.01.2025, ora 1000 | ||
Afișarea rezultatelor în urma selecției dosarelor | 22.01.2025, ora 1300 | Pagina WEB şi avizierul unităţii | |
Depunere contestații | 22.01.2025, între orele 1400-1600 | La sediul unității | |
Afişarea rezultatelor în urma contestaţiilor depuse la etapa de selecţie a dosarelor | 22.01.2025, ora 1700 | Pagina WEB şi avizierul unităţii | |
Proba scrisă | 28.01.2025, ora 900 | La sediul unității | |
Afişarea rezultatelor la proba scrisă | 28.01.2025, ora 1400 | Pagina WEB şi avizierul unităţii | |
Depunerea contestaţiilor în urma rezultatelor probei scrise | 28.01.2025, între orele 1400-1600 | La sediul unității | |
Afişarea rezultatelor în urma contestaţiilor depuse la proba scrisă | 29.01.2025, ora 1200 | Pagina WEB şi avizierul unităţii | |
3. | Proba practica | 30.01.2025, ora 900 | La sediul unității |
Afișarea rezultatelor la proba practica | 30.01.2025, ora 1300 | Pagina WEB şi avizierul unităţii | |
Depunerea contestațiilor dupa proba practica | 30.01.2025, între orele 1400-1600 | La sediul unității | |
Afișarea rezultatelor în urma contestatiilor depuse dupa proba practica | 30.01.2025, ora 1700 | Pagina WEB şi avizierul unităţii | |
Proba de interviu | 31.01.2025, ora 900 | La sediul unității | |
Afişarea rezultatelor la proba de interviu | 31.01.2025, ora 1300 | Pagina WEB şi avizierul unităţii | |
Depunerea contestațiilor în urma rezultatelor probei de interviu | 31.01.2025, între orele 1300 – 1500 | La sediul unității | |
Afişarea rezultatelor în urma contestaţiilor la proba de interviu | 31.01.2025, ora 1600 | Pagina WEB şi avizierul unităţii | |
Afișarea rezultatelor finale | 31.01.2025, ora 1700 | Pagina WEB şi avizierul unităţii |
BIBLIOGRAFIE CONCURS:
• Legea Învățământului Preuniversitar nr. 198/ 2023
• Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare;
• Legea 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
• Ordin nr. 4.576 / 2011 privind validarea fluxurilor financiare pentru cheltuielile de personal în învățământul preuniversitar de stat ,cu modificările şi completările ulterioare;;
• Ordonanța de Urgență 158/2005 privind concediile şi indemnizațiile de asigurări sociale de sănătate,cu modificările şi completările ulterioare;
• Ordinul nr. 4.441 privind metodologia de calcul si efectuare a platii sumelor prevazute prin hotarâri judecatoresti având ca obiect acordarea de daune-interese moratorii sub forma dobânzii legale, pentrupersonalul din unitatile/institutiile de învatamânt de stat, Ministerul Educatiei Nationale si alte unitati din subordinea/coordonarea acestuia;
• Ordinul M.E.nr. 4578 din 03.06.2024 privind plata personalului din cadrul comisiilor de examen 2024;
• Ordonanta de Urgenta nr.48/2022 privind plata diferentelor de drepturi salariale cuvenite personalului didactic din invatamantul de stat pentru perioada 1 iulie 2017-31 august 2021
• Hotărârea Guvernului nr. 905/ 2017 privind registrul general de evidență a salariaților, cu modificările și completările ulterioare;
• Ordinul nr. 5.726 din 6 august 2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;
. Ordin nr. 7.495/02.12.2024 pentru aprobarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învățământul preuniversitar în anul școlar 2025 – 2026
• Ordinul nr. 4634/2024 pentru aprobarea Regulamentului privind actele de studii şi documentele şcolare gestionate de unitățile de învățământ preuniversitar;
• Hotărarea nr.1294/2004 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar in vederea stimularii achizitionarii de calculatoare, cu modificările şi completările ulterioare ;
• Hotarărea Guvernului. Nr. 564/2017 privind modalitatea de acordare a drepturilor copiilor cu cerințe educaționale speciale școlarizați în sistemul de învățământ preuniversitar, cu modificările şi completările ulterioare;
• Ordinul nr. 4050 din 29 iunie 2021 pentru aprobarea Normelor metodologice privind efectuarea concediului de odihnă al personalului didactic de predare, de conducere, de îndrumare şi control şi al personalului de cercetare din învăţământul de stat
• Ordinul nr.600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice, cu modificările şi completările ulterioare;
• Legea Arhivelor Naționale 16/1996 cu modificările şi completările ulterioare;
• Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice
• Hotărârea Guvernului 1.336 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice
• Ordinul M.E. nr. 5518/2024 privind aprobarea Metodologiei-cadru de acordare a burselor
• Hotărârea nr. 569 pentru aprobarea Normelor metodologice privind decontarea cheltuielilor pentru naveta la si de la locul de munca a cadrelor didactice si a personalului didactic auxiliar din invatamantul preuniversitar de stat;
• Lege nr. 135/2007 privind arhivarea documentelor în forma electronică, (M.Of. nr. 345 din 22.05.2007, Partea I);
• Legea nr. 544/12.10.2001, privind liberul acces la informațiile de interes public (M.Of. nr. 663/23.10.2001, şi Norme Metodologice din 7.02.2002 M.O.nr.167/2002), cu modificările şi completările ulterioare.
• Legea nr.129 pentru modificarea si completarea Legii nr. 102/2005 privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, precum si pentru abrogarea Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;
• O.G. nr. 27/30.01.2002, privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor,(publicată în Monitorul Oficial nr.84/01.02.2002), cu modificările şi completările ulterioare.
TEMATICA DE CONCURS:
• Contractul individual de munca;
• Incadrarea personalului didactic în anul școlar 2025 – 2026;
• Acte de studii si documente scolare în învătământul preuniversitar;
• Sistemul national de invatamant – organizare si functionare;
• Invatamant preuniversitar – functii didactice si didactice auxiliare;
• Protectia informatiilor clasificate : definitii, informatii, secrete de serviciu;
• Reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor;
• Cunostinte de legislatie privind emiterea deciziilor;
• Cunostinte generale de gramatica a limbii romane;
• Cunoştințe de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer
• Intocmirea şi gestionarea bazelor de date EDUSAL, REVISAL,SIIIR
• Acordarea burselor scolare, Euro 200 si a altor ajutoare sociale pt elevi
• Arhivarea si circuitul documentelor
Informații suplimentare se pot obține la telefon: 0238721676 și pe website-ul instituției: http://www.scoala11buzau.ro.
Director,
Prof. MĂRCULESCU LIVIA MONICA
MINISTERUL EDUCAŢIEI
ŞCOALA GIMNAZIALA NR. 11 BUZĂU
STR. CHIRISTIGII NR. 5
Telefon:0238/721676; Fax 0238/722568
E-mail:scoala11bz@yahoo.com
NR.5517/30.12.2024
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .