( trei anunturi de angajare )
SPITALUL JUDEȚEAN DE URGENȚĂ BUZĂU în conformitate cu prevederile Hotărârii nr. 1336/ 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice cu modificările și completările ulterioare, organizează în data de 17. 01.2025 ora 10:00 concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale temporar vacante de execuție, pe perioadă determinată
ASISTENT MEDICAL GENERALIST PRINCIPAL STUDII POSTLICEALE – 1 post
1 post asistent medical principal Compartiment U.T.S.
ASISTENT MEDICAL GENERALIST PRINCIPAL STUDII POSTLICEALE – 2 posturi
2 posturi asistent medical principal UPU SMURD
ASISTENT MEDICAL GENERALIST STUDII POSTLICEALE – 1 post
1 post asistent medical UPU SMURD
ÎNGRIJITOARE – 2 posturi
2 posturi ingrijitoare UPU SMURD
Notă: Pentru fiecare post temporar vacant, scos la concurs, se va încheia contract individual de muncă pe periadă determinată, până la data reluarii activității a titularului de post conform art.84, alin.(2) Codul Muncii.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării postului:
Asistent medical generalist principal studii postliceale
Condiții de studii:
– diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă/ diplomă de studii posticeale prin echivalarea studiilor absolvenților de liceu sanitar în domeniul medicină generală;
– examen pentru obţinerea gradului de principal;
Condiții specifice:
– certificat de grad principal;
– cel puțin 5 ani vechime ca asistent medical;
– cunoștințe operare PC.
Asistent medical generalist studii postliceale
Condiții de studii:
– diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă/ diplomă de studii posticeale prin echivalarea studiilor absolvenților de liceu sanitar în domeniul medicină generală;
Condiții specifice:
– 6 luni vechime ca asistent medical;
– cunoștinte operare PC.
Îngrijitoare:
-diplomă de școală generală/școală profesională/ liceu;
-fără vechime în activitate.
Dosarul de concurs va conține următoarele documente:
I. Pentru postul asistent medical generalist principal studii postliceale:
a)formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
b)copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice, certificat de absolvire școală sanitară postliceală in specialitatea de asistent medical medicină generală;
c)certificat de grad principal;
d)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului cel putin 5 ani vechime ca asistent medical;
e) copie certificat de membru privind exercitarea profesiei și adeverință de participare la concurs eliberate de OAMGMAMR; copie certificat de membru privind exercitarea profesiei si avizul anual pe anul 2025 eliberate de OAMGMAMR;
f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
h)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
i)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
j)copia certificatului de naștere;
k)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
l)curriculum vitae, model comun european;
m)chitanța pentru plata taxe.
Actele prevăzute lit. b – e ; i- k vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
II. Pentru postul asistent medical generalist:
a) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
b)copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice, certificat de absolvire școală sanitară postliceală în specialitatea de asistent medical medicină generală;
c)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului cel putin 6 luni vechime ca asistent medical;
d)copie certificat de membru privind exercitarea profesiei și adeverința de participare la concurs eliberate de OAMGMAMR; copie certificat de membru privind exercitarea profesiei și avizul anual pe anul 2025 eliberate de OAMGMAMR;
e)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
f)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
i)copie certificate naștere;
j)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
k)curriculum vitae, model comun european;
l)chitanța pentru plata taxei.
Actele prevazute lit. b – d; h- j vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
III Pentru postul îngrijitoare:
a) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
b)Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice: diploma de scoala generala/scoala profesionala / liceu
c)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
d)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor,
precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
e)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
f)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
g)copia certificatului de naștere;
h)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
i)curriculum vitae, model comun european;
j)chitanta pentru plata taxei.
Actele prevazute la lit. b, f- h vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Condiţiile generale pentru ocuparea unui post vacant
Conform art.3 al Regulamentului cadru aprobat prin Hotarârea Guvernului nr.286/23.03.2011 cu modificările si completările ulterioare pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să indeplinească urmatoarele conditii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European si domiciliul in România;
b) cunoaste limba română, scris si vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau in legătură cu serviciul, care impiedică infăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei in care a intervenit reabilitarea.
Concursul constă in 3 etape successive:
a) selecția dosarelor de înscriere;
b) proba scrisă și/ sau proba practică;
c) interviul.
Sunt declarați admiși la proba scrisă candidații care au obținut minimum 50 de puncte.
Sunt declarați admiși la interviu candidații care au obținut minimum 50 de puncte .
Stabilirea candidaților care urmează să ocupe posturile scoase la concurs se va face în ordinea mediei generale, determinate pe baza mediei aritmetice a punctajelor obținute de candidați la fiecare probă, fiind admiși candidații care au obținut punctajul cel mai mare pentru postul pentru care au concurat.
Calendarul de desfasurare a concursului pentru posturile scoase la concurs
Concursul se va desfăsura în perioada 30.12.2024- 30.01.2025 la sediul Spitalului Județean de Urgenţă Buzău.
Termenul pentru depunerea dosarelor: 30.12.2024 – 10.01.2025 ora 16:00
a ) selecția dosarelor de concurs: 13.01.2025
– afişare selecţie dosare de concurs: 14.01.2025
– depunere contestaţii selecţie dosare de concurs: 15.01.2025
– afişare soluţionare contestaţii: 16.01.2025
b) proba scrisă: 17.01.2025 ora 10:00
– afişare rezultate proba scrisă: 20.01.2025
– depunere contestaţii la proba scrisă: 21.01.2025
– afişare soluţionare contestaţii proba scrisă: 22.01.2025
c) proba interviu: 23.01.2025
– afişare rezultate proba interviu: 27.01.2025
– depunere contestaţii la proba interviu: 28.01.2025
– afişare soluţionare contestaţii proba interviu: 29.01.2025
– afişarea rezultatelor finale: 30.01.2025
Înscrierea la concurs se face la Spitalul Județean de Urgență Buzău – Serviciul Resurse umane și salarizare – municipiul Buzău str.Stadionului, nr.7, județul Buzău.
Taxa de concurs 50 lei.
Anunţul de concurs se afişează la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Buzău, str. Stadionului, nr 7 precum şi pe site-ul spitalului spitalulbuzau.ro unde se publică bibliografía, tematica de concurs și fișa postului.
În data de 17.01.2025 orele 9:30 candidații vor fi prezenti în
sala de examen unde se va face apelul nominal al candidaților și verificarea identității pe baza buletinului de identitate sau a cărții de identitate.
Relatii suplimentare la serv Resurse Umane telefon 0238/720689 interior 166.
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZĂU in conformitate cu prevederile Hotararii nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a 3 posturi contractuale , vacante , de executie, in data de 27.01.2025 ora 10,00
Serviciul Statistică Medicală și Informatică
• 3 posturi statistician medical debutant-Serviciul statistică medicală și Informatică
• Condiții de studii : medii
• Condiții specifice :
○ diploma studii liceale cu diploma de bacalaureat
○ cunostinte operare PC ;
Locul de depunere a dosarului de concurs
Înscrierea la concurs se face la Spitalui Județean de Urgență Buzău – Serviciul Resurse umane și salarizare – municipiul Buzău str.Stadionului nr.7, județul Buzău
Termenul pentru depunerea dosarelor: 30.12.2024 – 17.01.2025 ora 14,00;
Taxa de concurs 50 lei
În vederea înscrierii pentru concurs candidatii vor depune un dosar cuprinzând următoarele documente:
Pentru postul de statistician medical debutant
a) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
b) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor si documentelor care atestă indeplinirea condiţiilor specifice
– diploma studii liceale cu diploma de bacalaureat
– cunostinte operare PC
c) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
d) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
e) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
f) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii,
g) certificat nastere;
h) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
i) curriculum vitae, model comun european.
j) chitanta pentru plata taxei
Certificatul de cazier judiciar și adeverința medicală sunt valabile 3 luni și se depun la dosar în termen de valabilitate.
Copiile de pe acte , precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, după caz se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către persoana responsabilă din cadrul Serviciului Resurse umane și salarizare.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului pentru ocuparea unui post vacant, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
Condiții generale
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr.53/2003-Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare:
k) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
l) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
m) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
n) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
o) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs, inclusiv condiţiile de exercitare a profesiei;
p) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
q) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
r) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Bibliografia și tematica de concurs sunt afișate pe site-ul Spitalului Județean de Urgență Buzău și la avizierul unității;
Concursul consta in 3 etape succesive, dupa cum urmeaza :
a) selectia dosarelor de inscriere ;
b) proba scrisa ;
c) proba interviu ;
Proba scrisa consta in redactarea unei lucrari si/ sau in rezolvarea unor teste – grila , care se stabilesc pe baza bibliografiei si, dupa caz , pe baza tematicii de concurs ;
Sunt declarati admisi la proba scrisa , candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte,
Sunt declarati admisi la proba interviu candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte.
Stabilirea candidatilor care urmeaza sa ocupe posturile scoase la concurs se va face in ordinea mediei generale, determinate pe baza mediei aritmetice a punctajelor obtinute de candidati la fiecare proba, fiind admisi candidatii care au obtinut punctajul cel mai mare pentru postul pentru care au concurat.
Concursul se va desfasura in perioada 30.12.2024 – 06.02.2025 la sediul Spitalului Judetean de Urgenţă Buzău:
– Perioada de înscriere a candidaților:30.12.2024 – 17.01.2025 . ora 1400
a ) selectia dosarelor de concurs : 20.01.2025
– afişare selecţie dosare de concurs : 21.01.2025
– depunere contestaţii selecţie dosare de concurs: 22.01.2025
– afişare soluţionare contestaţii : 23.01.2025
b) proba scrisa ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬ 27.01.2025
– afişare rezultate proba scrisa 28.01.2025
– depunere contestaţii la proba scrisa până la data de 29.01.2025
– afişare soluţionare contestaţii proba scrisa 30.01.2025
c) proba interviu 31.01.2025
– afişare rezultate proba interviu _03.02.2025
– depunere contestaţii la proba interviu până la data de 04.02.2025
– afişare soluţionare contestaţii proba interviu 05.02.2025
– afişarea rezultatelor finale 06.02.2025
Rezultatele selectării dosarelor pentru înscriere la concurs, cu mențiunea „admis” sau „respins”, se vor afișa la avizierul și site-ul spitalului în data de 21.01.2025 , ora 1400.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se va face prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii ”admis” sau ”respins”, prin afișarea la sediul comisiei de concurs, la avizierul și pe pe site-ul spitalului, în termen de maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei.
Rezultatele finale se afișează la avizierul și pe pe site-ul spitalului, în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de soluționare a contestațiilor pentru ultima probă, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii „admis” sau „respins”.
Formularul de înscriere precum și tematica si bibliografia se pot ridica și de la Serviciul Resurse umane și salarizare al Spitalului Județean de Urgență Buzău.
Anunţul de concurs se afişează la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Buzău str. Stadionului nr 7 precum şi pe site-ul spitalului spitalulbuzau.ro unde se publica şi bibliografia de concurs si dupa caz, tematica si bibliografia de concurs precum si fisa de post .
Concursul va avea loc in locatia Spitalului Judetean de Urgenta Buzau în data de 27.01.2025 orele 10,00 ,candidatii vor fi prezenti in sala de examen unde se va face apelul nominal al candidatilor si verificarea identitatii pe baza cartii de identitate in termen de valabilitate.
Relatii suplimentare la Serv Resurse Umane si Salarizare telefon 0238/720689 interior 166 .
Manager,
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZĂU in conformitate cu prevederile Hotararii nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a urmatoarelor posturi contractuale , vacante , de executie, in data de 27. 01.2025 ora 10,00
ASISTENT MEDICAL GENERALIST DEBUTANT STUDII POSTLICEALE – 3 posturi
1 post asistent medical deb Compartiment Nefrologie
1 post asistent medical deb Bloc Operator
1 post asistent medical deb Compartiment D.V.
ASISTENT MEDICAL FARMACIE DEBUTANT STUDII POSTLICEALE -1 post
– 1 post asistent farmacie deb. – Farmacie TBC CTG
INFIRMIERA DEBUTANTA SECTII SPITAL – 2 posturi
– 1 post infirmiera deb – Compartiment D.V.
– 1 post infirmiera deb – Sectia Neonatologie
INGRIJITOARE – 2 posturi
– 1 post ingrijitoare upu smurd
– 1 post îngrijitoare – Compartiment Nefrologie
Înscrierea la concurs se face la Spitalul Județean de Urgență Buzău – Serviciul Resurse umane și salarizare – municipiul Buzău str.Stadionului nr.7, județul Buzău
Termenul pentru depunerea dosarelor: 30.12..2024 – 17.01.2025 ora 14,00;
Taxa de concurs 50 lei
Condiţiile specifice necesare in vederea participării la concurs şi a ocupării postului :
Asistent medical generalist debutant studii postliceale
– diplomă de scoală sanitară postliceală sau echivalentă / diplomă de studii posticeale prin echivalarea studiilor absolventilor de liceu sanitar in domeniul medicină generală;
– cunostințe operare PC ;
Asistent farmacie debutant studii postliceale
– diplomă de scoală sanitară postliceală sau echivalentă / diplomă de studii posticeale prin echivalare , conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997 in domeniul farmacie;
– cunostințe operare PC ;
Infirmieră debutantă
Condiții de studii :
diploma de scoala generala/scoala profesionala / liceu
condiții specifice :
fără vechime în activitate
curs de infirmiere organizat de furnizori autorizaţi de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale cu aprobarea Ministerului Sănătăţii – Direcţia generală resurse umane şi certificare
Îngrijitoare
Condiții de studii :
diploma de scoala generala/scoala profesionala / liceu
condiții specifice :
fără vechime în activitate
Dosarul de concurs va contine urmatoarele documente:
I. Pentru postul asistent medical generalist debutant :
a) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
b) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă indeplinirea condiţiilor specifice, certificat de absolvire scoala sanitara postliceala in specialitatea de asistent medical medicina generala;
c) copie certificat de membru privind exercitarea profesiei si adeverinta de participare la concurs eliberate de OAMGMAMR ; copie certificat de membru privind exercitarea profesiei si avizul anual pe anul 2025 eliberate de OAMGMAMR;
d) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
e) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
g) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
h) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
i) curriculum vitae, model comun european.
j) chitanta pentru plata taxei
Actele prevazute lit. b – d vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
II. Pentru postul asistent farmacie debutant :
k) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
l) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă indeplinirea condiţiilor specifice, certificat de absolvire scoala sanitara postliceala in specialitatea de asistent medical medicina generala;
m) copie certificat de membru privind exercitarea profesiei si adeverinta de participare la concurs eliberate de OAMGMAMR ; copie certificat de membru privind exercitarea profesiei si avizul anual pe anul 2025 eliberate de OAMGMAMR;
n) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
o) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
p) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
q) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
r) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
s) curriculum vitae, model comun european.
t) chitanta pentru plata taxei
Actele prevazute lit. b – d vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
III .Pentru postul de infirmiera debutanta
a) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
b) Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice: diploma de scoala generala/scoala profesionala / liceu; certificat de absolvire curs infirmieră
c) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
d) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
e) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
f) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
g) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
h) curriculum vitae, model comun european.
i) chitanta pentru plata taxei
Actele prevazute la lit. b – d vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
IV Pentru postul de îngrijitoare
a) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
b) Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice: diploma de scoala generala/scoala profesionala / liceu
c) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
d) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
e) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
f) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
g) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
h) curriculum vitae, model comun european.
i) chitanta pentru plata taxei
Actele prevazute la lit. b – d vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Condiţiile generale pentru ocuparea unui post vacant
Conform art.3 al Regulamentului cadru aprobat prin Hotarârea Guvernului nr.286/23.03.2011 cu modificările si completările ulterioare pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să indeplinească urmatoarele conditii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European si domiciliul in România;
b) cunoaste limba română, scris si vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau in legătură cu serviciul, care impiedică infăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei in care a intervenit reabilitarea.
Concursul consta in 3 etape successive :
a) selectia dosarelor de inscriere ;
b) proba scrisa si/sau proba practica
c) interviul
Sunt declarati admisi la proba scrisă candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte.
Sunt declarati admisi la interviu candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte .
Stabilirea candidatilor care urmează să ocupe posturile scoase la concurs se va face in ordinea mediei generale, determinate pe baza mediei aritmetice a punctajelor obtinute de candidati la fiecare proba, fiind admisi candidatii care au obtinut punctajul cel mai mare pentru postul pentru care au concurat.
Calendarul de desfasurare a concursului pentru posturile scoase la concurs
Concursul se va desfasura in perioada 30.12. 2024 – 06.02.2025 la sediul Spitalului Judetean de Urgenţă Buzău:
Termenul pentru depunerea dosarelor: 30.12.2024 – 17.01.2025 ora 14,00;
a ) selectia dosarelor de concurs : 20.01.2025
– afişare selecţie dosare de concurs : 21.01.2025
– depunere contestaţii selecţie dosare de concurs: 22.01.2025
– afişare soluţionare contestaţii: 23.01.2025
b) proba scrisa 27.01.2025orele 10,00
– afişare rezultate proba scrisa 28.01.2025
– depunere contestaţii la proba scrisa până la data de 29.01.2025
– afişare soluţionare contestaţii proba scrisa 30.01.2025
c) proba / interviu 31.01.2025
– afişare rezultate proba interviu 03.02.2025
– depunere contestaţii la proba interviu până la data de 04.02.2025
– afişare soluţionare contestaţii proba interviu 05.02.2025
– afişarea rezultatelor finale 06.02.2025
Anunţul de concurs se afişează la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Buzău str. Stadionului nr 7 precum şi pe site-ul spitalului spitalulbuzau.ro unde se publica şi bibliografia de concurs.
Concursul va avea loc in locatia Spitalului Judetean de Urgenta Buzau
In data de 27.01.2025 orele 9,30 candidatii vor fi prezenti in
sala de examen unde se va face apelul nominal al candidatilor si verificarea identitatii pe baza buletinului de identitate sau a cartii de identitate.
Relatii suplimentare la serv Resurse Umane telefon 0238/720689 interior 166
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .