U.M. 01847 din Buzău angajeaza economist gr. II, economist debutant, merceolog gr. II, muncitor calificat gr. III (electrician)

Jobs

I.Posturile pentru care se organizează concurs:

. 1 post de muncitor calificat III (electrician) în formațiunea de cazarmare din cadrul U.M. 01847
județul Buzău;

. 1 post de merceolog II în achiziții din cadrul U.M. 01847 județul Buzău;

. 1 post de economist debutant în compartimentul salarizare, decontări și fiscalitate, financiar-contabil
din cadrul U.M. 01847 județul Buzău;

. 1 post de economist gr. II în birou contabilitate, financiar-contabil, din cadrul U.M. 01847 județul
Buzău.
II. Durata timpului de lucru este de:

. 8 ore pe zi şi de 40 de ore pe săptămână ;
Contractele individuale de muncă se vor încheia pe perioadă nedeterminată, pentru toate posturile
scoase la concurs.
III. Pentru înscrierea la toate concursurile candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine
următoarele documente:
a) formularul de înscriere la concurs prevăzut la anexa 2 din HG 1336/2022;
b) *copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în
termen de valabilitate;
c) *copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume,
după caz;
d) *copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor
specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului
solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) *copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să
ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor;
f) ** certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) ***adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul
de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării
concursului.
i) curriculum vitae, model comun european.
j) acordul scris al persoanei care doreşte să candideze privind verificarea în vederea obţinerii
autorizaţiei de acces la informaţii clasificate sau a certificatului de securitate, corespunzător fişelor
posturilor, în condiţiile în care este declarată „admisă” la concurs.
 Copiile de pe actele prevăzute la lit. b) – e), se prezintă însoţite de documentele originale, pentru a fi certificate cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de
concurs.
 Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declarație pe proprie răspundere privind antecedentele penale.În acest caz, candidatul declarant admis la selecția dosarelor și
care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea
certificatelor de cazier judiciar are obligația de a complete dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. f) anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei
practice.
 Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.
Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad
de handicap, emis în condiţiile legii.
IV. Condiţiile generale pentru ocuparea posturilor, conform art. 15 din H.G. nr. 1336/2022, sunt:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la
Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei
medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice
potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra
autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra
înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post
incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a
intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa
funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru
săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei
funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul
naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor
persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi
funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru
domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

V. Condiţiile specifice necesare pentru ocuparea posturilor sunt:
A.) pentru postul de muncitor calificat III (electrician) în formațiunea de cazarmare din cadrul
U.M. 01847 județul Buzău:

  1. nivelul minim al studiilor: studii medii sau generale de specialitate (electrician);
  2. nivelul de acces la informaţii clasificate este secret de serviciu, fiind necesar acordul scris al
    persoanei care doreşte să candideze privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la
    informaţii clasificate sau a certificatului de securitate, în situaţia în care va fi declarată „admisă”;
  3. vechime în muncă/ și/ sau specialitate: minim 3 ani şi 6 luni;
  4. abilitatea de comunicare, lucru în echipă, rezistența la stres.
    B.) pentru postul de merceolog II în achiziții din cadrul U.M. 01847 județul Buzău:
  5. nivelul minim al studiilor: studii medii atestate cu diplomă de bacalaureat;
  6. nivelul de acces la informaţii clasificate este secret de serviciu, fiind necesar acordul scris al
    persoanei care doreşte să candideze privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la
    informaţii clasificate sau a certificatului de securitate, în situaţia în care va fi declarată „admisă”;
  7. vechime în muncă: minim 6 luni;
  8. limba engleză: nivel începător;
  9. cunoştinţe de operare pe calculator: Operare și utilizare Microsoft Office – nivel bun;
  10. abilitatea de comunicare, spirit de iniţiativă, lucru în echipă, capacitate de analiză şi sinteză,
    rezistenţă la stres.
    C.) pentru postul de economist debutant în compatimentul salarizare, decontări și fiscalitate,
    financiar-contabil din cadrul U.M. 01847 județul Buzău:
  11. nivelul minim al studiilor: superioare cu diplomă de licență în domeniul economic;
  12. nivelul de acces la informaţii clasificate este secret de serviciu, fiind necesar acordul scris al
    persoanei care doreşte să candideze privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la
    informaţii clasificate sau a certificatului de securitate, în situaţia în care va fi declarată „admisă”;
  13. cunoştinţe de operare pe calculator – Operare și utilizare Microsoft Office – nivel bun;
  14. abilitatea de comunicare, spirit de iniţiativă, lucru în echipă, capacitate de analiză şi sinteză,
    rezistenţă la stres.
    D.) pentru postul de economist gr. II în birou contabilitate din financiar-contabil, din cadrul U.M.
    01847 județul Buzău:
  15. nivelul minim al studiilor: superioare cu diplomă de licență în domeniul economic;
  16. nivelul de acces la informaţii clasificate este secret de serviciu, fiind necesar acordul scris al
    persoanei care doreşte să candideze privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la
    informaţii clasificate sau a certificatului de securitate, în situaţia în care va fi declarată „admisă”;
  17. vechime în muncă – minim 6 luni;
  18. limba engleză – nivel începător;
  19. cunoştinţe de operare pe calculator – Operare și utilizare Microsoft Office – nivel bun;
  20. abilitatea de comunicare, spirit de iniţiativă, lucru în echipă, capacitate de analiză şi sinteză,
    rezistenţă la stres.
    VI. Alte detalii organizatorice:
  21. Dosarele de concurs, se depun la sediul U.M. 01847 județul Buzău, Str. General Grigore Baștan,
    nr. 1-3, localitatea Buzău, județul Buzău.
  22. Detaliile privind organizarea concursurilor se pot obține de la persoana de contact, care
    asigură secretariatul comisiei de concurs, la numărul de telefon 0238.723.606.
  23. După selecția Dosarelor de înscriere, pe baza îndeplinirii condițiilor generale și specifice de
    participare la concurs sau examen, se va afișa rezultatul acesteia, folosind sintagma “Admis” sau
    “Respins”. Conform art. 28 din HG 1336/2022, secretariatul comisiilor de concurs primește dosarele de
    concurs ale candidaților și le atribuie un cod numeric pentru identificare.
  24. Anunțul de încadrare, rezultatele la selecția dosarelor, probele „scrise”, probele „practice” și la
    probele „interviu” vor fi afișate la sediul U.M. 01847 județul Buzău, str. General Grigore Baștan nr. 1-3,
    la Punctul de Control, precum și pe site-ul S.M.Ap. www.defense.ro, secțiunile „Interes
    public/Carieră/Concursuri de încadrare”, cu precizarea punctajului obținut și a sintagmei „Admis” sau
    „Respins”.
  25. După afișarea rezultatelor, candidații nemulțumiți pot face contestație pe care o vor depune la
    sediul U.M. 01847 județul Buzău, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor
    selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și a interviului, sub sancțiunea
    decăderii din acest drept.
  26. Sunt declarați „Admiși” la probele scrise, practice sau la probele de interviu, candidații care au
    obținut minimum 50 de puncte din maximum 100 de puncte – pentru posturile de execuție.
  27. Comisia de soluționare a contestațiilor afișează rezultatele finale atât la probele „scrise” , cele
    „practice”, cât și la probele de „interviu”, în maximum o zi lucrătoare de la data expirării termenului de
    contestație.
  28. Comunicarea rezultatelor finale se va efectua în termen de maximum o zi lucrătoare, după
    soluționarea contestațiilor la ultima probă.
  29. Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obținute la proba “scrisă” și/sau
    “practică” și la “interviu”.
    10.Se consideră “admis” la concurs candidatul care a obținut cel mai mare punctaj dintre candidații
    care au concurat pentru post, cu condiția ca aceștia să fi obținut punctajul minim necesar.
    11.La punctaje egale are prioritate candidatul care a obținut punctajul cel mai mare la proba
    “scrisă”, iar dacă egalitatea se menține, candidații aflați în această situație vor fi invitați la un nou interviu
    în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câștigător.
    12.Candidatul nemulțumit de modul de soluționare a contestației se poate adresa instanței de
    contencios administrativ, în condițiile legii.
    VII. Tematica și bibliografia:
    A.) pentru postul de muncitor calificat III (electrician) în formațiunea de cazarmare din cadrul U.M.
    01847 județul Buzău:
    TEMATICA:
    Specialitate:
    -personalul de exploatare întreținere și execuție a instalațiilor electrice;
    -clasificarea cablurilor și conductelor electrice după comportarea la foc;
    -lămpi cu incandescență și fluorescente tubulare;
    -scurtcircuitul, punerea la pământ și suprasarcina;
    -tipuri de rețele de distribuție;
    -instalații de securitate;
    -clasificarea echipamentelor electrice din punctul de vedere al șocului electric;
    -protecția instalațiilor electrice din clădiri împotriva supratensiunilor;
    -montarea instalațiilor electrice;
    -conexiuni electrice;
    Domeniul securității în muncă, dreptului muncii şi al protecţiei informaţiilor clasificate:
    -obligaţiile lucrătorilor;
    -drepturile personalului civil pe timpul concediilor de odihnă;
    -contractul individual de muncă: încheiere, executare, modificare, suspendare şi încetare;
    -timpul de muncă şi timpul de odihnă;
    -accesul la informaţiile clasificate;
    -redactarea, listarea, evidenţa şi multiplicarea documentelor clasificate;
    -clasificarea informaţiilor clasificate şi lucrul cu informaţii clasificate.
    BIBLIOGRAFIA:
    Specialitate:
  • Agenda electricianului – ing. Emil Pietrăreanu, ediţia a IV-a revăzută şi completată, Bucureşti,
    1986, capitolul 1 subcapitolul 1.6., capitolul 2 punctul 2.1.3.1., capitolul 5 punctul 5.1.1 şi punctul 5.1.2.,
    capitolul 9, punctul 9.5.1.;
  • Normativ pentru proiectarea, execuţia şi exploatarea instalaţiilor electrice aferente clădirilor,
    indicativ I 7-2011, capitolul 3 punctul 3.3.1 şi subcapitolul 3.4, capitolul 4 punctul 4.1.6, punctul 4.4.2.,
    capitolul 5, punctul 5.1.6, punctul 5.2.6.
    Domeniul securității în muncă, dreptului muncii şi al protecţiei informaţiilor clasificate
  • Legea 53/2003 – Codul muncii, republicată (republicată în M.O. 345 din 18 mai 2011) cu
    modificările şi completările ulterioare TITLUL II – cap. 1-5, TITLUL III, TITLUL XI – cap. 1 şi 2;
  • Legea 182/2002 privind protecţia informaţiilor clasificate, (publicată în M.O. 248 din 12 aprilie
    2002) cu modificările şi completările ulterioare – Cap I, II, III;
  • Hotărârea Guvernului nr. 585/2002 pentru aprobarea Standardelor naţionale de protecţie a
    informaţiilor clasificate în România (publicată în M.O. 485 din 5 iulie 2002) cu modificările şi
    completările ulterioare – Anexa 1 – cap. 2 şi 3;
  • Legea nr. 319 din 14.07.2006, Legea securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările şi
    completările ulterioare, capitolul IV- Obligațiile lucrătorilor.
    Notă: Prevederile actelor normative cuprinse în bibliografie se studiază cu modificările și completările ulterioare,
    după caz.
    B.) pentru pentru postul de merceolog II în achiziții din cadrul U.M. 01847 județul Buzău:
    TEMATICA:
    -protecția informațiilor clasificate naționale. Dispoziții generale: principii, definiții; Informații secrete
    de stat;
    -informații secret de serviciu; obligațiile persoanelor fizice cărora le-au fost încredințate informații
    clasificate;
    -securitatea documentelor clasificate;
    -autorități contractante definite conform Legii nr. 98/2016;
    -praguri în achiziții publice conform Legii nr. 98/2016;
    -estimarea valorii achiziției publice și alegerea modalității de atribuire conform Legii nr. 98/2016;
    -achiziții directe conform Legii nr. 98/2016;
    -operatori economici;
    -proceduri de atribuire conform Legii nr. 98/2016;
    -etapele unei proceduri de achiziție: publicarea anunțului, elaborarea documentației de atribuire,
    evaluarea ofertelor, atribuire și finalizare;
    -tipuri de proceduri conform Legii nr. 98/2016;
    -principii, reguli și responsabilități bugetare;
    -utilizarea sistemului de operare Windows;
    -utilizarea programelor Microsoft Office Word şi Microsoft Office Excel.
    BIBLIOGRAFIA:
  • Hotărârea nr. 585/2002 pentru aprobarea standardelor naționale de protecție a informațiilor
    clasificate în România;
  • Hotărârea nr. 781/2002 privind protecția informațiilor secrete de serviciu;
  • Legea nr. 98 din 19 mai 2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 101 din 19 mai 2016 privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor
    de achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de
    servicii, precum și pentru organizarea și funcționarea Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor;
  • H.G. nr. 395 din 2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor
    referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind
    achizițiile publice;
  • Manualul de utilizare a Sistemului Electronic de Achiziții Publice, pentru autorități contractante,
    publicat pe www.e-licitație.ro.
    Notă: Prevederile actelor normative cuprinse în bibliografie se studiază cu modificările și completările ulterioare, după
    caz.
    C.) pentru pentru postul de economist debutant în compatimentul salarizare, decontări și fiscalitate,
    financiar-contabil din cadrul U.M. 01847 județul Buzău:
    TEMATICA:
  1. Finanțe publice/ Bugetul de venituri și cheltuieli:
  • definiții, principii și reguli bugetare;
  • responsabilitățile ordonatorilor de credite în procesul bugetar;
  • structura bugetelor;
  • întocmirea și aprobarea bugetului;
  • execuția bugetului de venituri și cheltuieli;
  • finanțele instituțiilor publice.
  1. Administrarea și gestionarea patrimoniului unității militare: condiții privind angajarea
    gestionarilor, constituirea garanțiilor materiale, răspunderea gestionarilor;
  2. Salarizarea și alte drepturi bănești cuvenite personalului militar și civil:
  • drepturile de soldă/ salarii cuvenite personalului militar și civil încadrat în M.Ap.N.;
  • concediile și indemnizațiile de asigurări sociale de sănătate;
  • declararea contribuabililor;
  • decontarea altor drepturi bănești cuvenite personalului militar și civil din M.Ap.N: drepturile
    bănești pe perioada delegării/ detașării în altă localitate sau în cazul deplasării în interes de serviciu,
    contravaloarea voucherelor de vacanță, contravaloarea chirii și alte drepturi care decurg din legislația
    națională.
  • asistență socială, ajutoare sociale în natură.
  1. Organizarea și exercitarea controlului intern în domeniul financiar-contabil;
  2. Sistemul pensiilor militare de stat și alte drepturi de asigurări sociale;
  3. Contractul individual de muncă, timpul de muncă și de odihnă, salarizarea, sănătatea și securitatea
    în muncă, formarea profesională, răspunderea juridică;
  4. Situațiile financiare (întocmire, periodicitate, transmitere);
  5. Reguli specifice privind protectia informaţiilor clasificate în M.Ap.N;
  6. Utilizarea sistemului de operare Windows;
  7. Utilizarea programelor Microsoft Office Word şi Microsoft Office Excel.
    BIBLIOGRAFIA:
  8. Legea nr. 500/2002 – privind finanţele publice cu modificările si completările ulterioare;
  9. Legea nr. 82/1991 – legea contabilităţii, cu modificările si completările ulterioare;
  10. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor
    metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum
    şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările
    ulterioare;
  11. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1917 din 12 decembrie 2005 pentru aprobarea Normelor
    metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi
    pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modificările şi completările ulterioare;
  12. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2634 din 5 noiembrie 2015 privind documentele
    financiar-contabile, cu modificările şi completările ulterioare;
  13. Ordinul ministrului apărării naționale nr. M. 120 din 19 noiembrie 2014 pentru aprobarea
    Normelor metodologice specifice privind organizarea și exercitarea controlului financiar preventiv
    propriu în Ministerul Apărării Naționale, cu modificările și completările ulterioare;
  14. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1954 din 16 decembrie 2005 pentru aprobarea
    Clasificaţiei indicatorilor privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  15. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 3471 din 25 noiembrie 2008 pentru aprobarea Normelor
    metodologice privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe corporale aflate în patrimoniul instituţiilor
    publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  16. Ordinul ministrului apărării naționale nr. M. 25 din 25 februarie 2012 pentru aprobarea
    Instrucțiunilor privind funcțiile de gestionar, constituirea de garanții, răspunderea gestionarilor, predareaprimirea gestiunilor și gestionarea bunurilor în Ministerul Apărării Naționale, cu modificările și
    completările ulterioare;
  17. Legea nr. 22 din 18 noiembrie 1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și
    răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenților economici, autorităților sau instituțiilor publice,
    cu modificările și completările ulterioare;
  18. Legea nr. 227/2015 – codul fiscal, cu modificările si completările ulterioare;
  19. Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificările si
    completările ulterioare;
  20. Legea nr. 168/2022 pentru recunoașterea meritelor personalului participant la acțiuni militare,
    misiuni și operații pe teritoriul și în afara teritoriului statului român și acordarea unor drepturi acestuia,
    familiei acestuia și urmașilor celui decedat;
  21. Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările și completările ulterioare;
  22. HG nr. 1867/2005 – privind stabilirea cuantumului şi condiţiilor de acordare a compensaţiei lunare
    pentru chirie cadrelor militare în activitate din Ministerul Apărării Naţionale, cu modificările si
    completările ulterioare;
  23. HG nr. 714/2018 – privind drepturile și obligațiile personalului autorităților și instituțiilor publice
    pe perioada delegării și detașării în altă localitate, precum și în cazul deplasării în interesul serviciului, cu
    modificările şi completările ulterioare;
  24. HG nr. 1198/2022- privind drepturile de transport, pe teritoriul național, ale personalului din
    instituțiile de apărare, ordine publică și securitate națională;
  25. OUG nr. 121/1998 – privind răspunderea materială a militarilor, cu modificările si completările
    ulterioare;
  26. HG nr. 585/2002 pentru aprobarea Standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în
    România, cu modificările și completările ulterioare.
    Notă: Prevederile actelor normative cuprinse în bibliografie se studiază cu modificările și completările ulterioare,
    după caz.
    D.) pentru postul de economist gr. II în birou contabilitate din financiar-contabil, din cadrul U.M.
    01847 județul Buzău:
    TEMATICA:
    1.Finanțe publice/ Bugetul de venituri și cheltuieli:
  • Definiții, principii și reguli bugetare;
  • Responsabilitățile ordonatorilor de credite în procesul bugetar;
  • Structura bugetelor;
  • Întocmirea și aprobarea bugetului;
  • Execuția bugetului de venituri și cheltuieli;
  • Finanțele instituțiilor publice.
    2.Angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea,
    evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale.
    3.Organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice;
    4.Dispoziții generale;
  • Plan de conturi;
  • Contabilitate publică, sume cuvenite statului, regimul sumelor rezultate din valorificarea
    mijloacelor fixe și a unor bunuri materiale;
  • Evidența cantitativ valorică a bunurilor aflate în administrarea M.Ap.N.- inventariere;
  • Încadrarea cheltuielilor M.Ap.N.pe articole și alineatele clasificației economice;
  • Amortizarea și reevaluarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituțiilor publice;
  • Raportarea în sistemul național FOREXEBUG;
    5.Organizarea și exerciatrea controlului intern în domeniul financiar contabil;
    6.Organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor
    proprii;
    7.Situațiile financiare (întocmire, periodicitate, transmitere);
    8.Administrarea și gestionarea patrimoniului unității militare, condiții privind angajarea gestionarilor,
    constituirea garanțiilor materiale, răspunderea gestionarilor;
    9.Salarizarea și alte drepturi bănești cuvenite personalului militar și civil încadrat în Ministerul
    Apărării Naționale.
  1. Reguli specifice privind protectia informaţiilor clasificate în M.Ap.N.
  2. Utilizarea sistemului de operare Windows;
  3. Utilizarea programelor Microsoft Office Word şi Microsoft Office Excel.
    BIBLIOGRAFIA:
  4. Legea nr. 500/2002 – privind finanţele publice cu modificările si completările ulterioare;
  5. Legea nr. 82/1991 – legea contabilităţii, cu modificările si completările ulterioare;
  6. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor
    metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum
    şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările
    ulterioare;
  7. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1917 din 12 decembrie 2005 pentru aprobarea Normelor
    metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi
    pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modificările şi completările ulterioare;
  8. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2634 din 5 noiembrie 2015 privind documentele
    financiar-contabile, cu modificările şi completările ulterioare;
  9. Ordinul ministrului apărării naționale nr. M. 120 din 19 noiembrie 2014 pentru aprobarea
    Normelor metodologice specifice privind organizarea și exercitarea controlului financiar preventiv
    propriu în Ministerul Apărării Naționale, cu modificările și completările ulterioare;
  10. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1954 din 16 decembrie 2005 pentru aprobarea
    Clasificaţiei indicatorilor privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  11. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 3471 din 25 noiembrie 2008 pentru aprobarea Normelor
    metodologice privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe corporale aflate în patrimoniul instituţiilor
    publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  12. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 517/2016 – pentru aprobarea de proceduri aferente unor
    module care fac parte din procedura de funcţionare a sistemului naţional de raportare – Forexebug, cu
    modificările si completările ulterioare;
  13. Ordinul ministrului apărării naționale nr. M. 25 din 25 februarie 2012 pentru aprobarea
    Instrucțiunilor privind funcțiile de gestionar, constituirea de garanții, răspunderea gestionarilor, predareaprimirea gestiunilor și gestionarea bunurilor în Ministerul Apărării Naționale, cu modificările și
    completările ulterioare;
  14. Legea nr. 15 din 24 martie 1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi
    necorporale (republicată), cu modificările şi completările ulterioare;
  15. Legea nr. 22 din 18 noiembrie 1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și
    răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenților economici, autorităților sau instituțiilor publice,
    cu modificările și completările ulterioare;
  16. Legea nr. 227/2015 – codul fiscal, cu modificările si completările ulterioare;
  17. Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificările si
    completările ulterioare;
  18. OUG nr. 121/1998 – privind răspunderea materială a militarilor, cu modificările si completările
    ulterioare;
  19. HG nr. 585/2002 pentru aprobarea Standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate
    în România, cu modificările și completările ulterioare.
    Notă: Prevederile actelor normative cuprinse în bibliografie se studiază cu modificările și completările ulterioare,
    după caz.
    VIII. Informaţiile referitoare la organizarea şi desfăşurarea concursului:
  20. candidaţii se vor prezenta la locul de organizare şi desfăşurare a concursului, cu cel puţin 30
    minute înainte de ora stabilită pentru fiecare probă de concurs;
  21. după îndeplinirea formalităţilor privind accesul în unitate, candidaţii vor fi însoţiţi de personal
    desemnat din cadrul unităţii către locul de desfăşurare a probelor de concurs;
  22. candidaţii vor avea asupra lor documente de identificare (C.I.);
  23. candidaţii care la ora stabilită pentru începerea probelor de concurs nu sunt prezenţi în locul de
    desfăşurare a acestora, nu vor mai fi primiţi;
  24. candidaţii vor preda telefoanele mobile sau orice alt mijloc de comunicare la distanţă la punctul
    de control al unității.
    IX. Calendarul activităților specific, necesare ocupării prin concurs sau examen a următoarelor
    posturi vacante de personal civil contractual din U.M. 01847 județul Buzău:
    Muncitor calificat III (electrician), merceolog II, economist debutant, economist gr. II

1. Dosarele de concurs, se depun la sediul U.M. 01847 județul Buzău, Str. General Grigore Baștan, nr. 1-3, localitatea Buzău, județul Buzău.
2. Detaliile privind organizarea concursurilor se pot obține de la persoana de contact, care asigură secretariatul comisiei de concurs, la numărul de telefon 0238.723.606.

Depunerea dosarelor de concurs pentru cele 4 posturi 11– 22.11.2024
Selecția dosarelor de concurs pentru cele 4 posturi 25.11.2024
Afișarea rezultatelor selecției dosarelor de concurs la P.C. și pe site-ul www.defense.ro, secțiunile Interes public/ Carieră/ Concursuri de încadrare 26.11.2024
Depunerea eventualelor contestații cu privire la rezultatul selecției dosarelor de concurs 27.11.2024
Soluționarea eventualelor contestații cu privire la rezultatul selecției dosarelor de concurs/examen și afișarea rezultatelor la P.C. și pe site-ul www.defense.ro, secțiunile Interes public/ Carieră/ Concursuri de încadrare 28.11.2024
Desfășurarea primei probe din concurs, PROBA SCRISĂ 02.12.2024
Afișarea rezultatelor probei scrise la P.C. și pe site-ul www.defense.ro, secțiunile Interes public/ Carieră/ Concursuri de încadrare 03.12.2024
Depunerea eventualelor contestații cu privire la rezultatul probei scrise 04.12.2024
Soluționarea eventualelor contestații cu privire la rezultatul probei practice și afișarea rezultatelor la P.C. și pe site-ul www.defense.ro, secțiunile Interes public/ Carieră/ Concursuri de încadrare 11.12.2024
Susținerea PROBEI INTERVIU 12.12.2024
Afișarea rezultatelor probei interviu la P.C. și pe site-ul www.defense.ro, secțiunile Interes public/ Carieră/ Concursuri de încadrare 13.12.2024 12.12.2024 12.12.2024 12.12.2024
Depunerea eventualelor contestații cu privire la rezultatul interviului 16.12.2024
Soluționarea eventualelor contestații cu privire la rezultatul interviului și afișarea rezultatelor la P.C. și pe site-ul www.defense.ro, secțiunile Interes public/ Carieră/ Concursuri de încadrare 17.12.2024
Afișarea rezultatelor finale ale concursului/examenului la P.C. și înaintarea pentru publicarea pe site-ul www.defense.ro, secțiunile Interes public/ Carieră/ Concursuri de încadrare 18.12.2024

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram YouTube , TikTok , Twitter .