Spitalul de Psihiatrie și pentru Măsuri de Siguranță Săpoca organizează concurs pentru ocuparea următoarelor 6 posturi contractuale, de execuţie, vacante, pe perioadă nedeterminată, după cum urmează:
- 2 posturi de infirmiera debutant în cadrul sectiei Psihiatrie VI-art. 110 C.P. Ojasca, timp de lucru în ture (12 cu 24);
- 2 posturi de infirmiera debutant în cadrul sectiei Psihiatrie VII-art. 110 C.P. Ojasca, timp de lucru în ture (12 cu 24);
- 1 post muncitor necalificat supraveghere bolnavi deosebit de periculosi în cadrul sectiei Psihiatrie VI-art. 110 C.P. Ojasca timp de lucru în ture (12 cu 24).
- 1 post muncitor necalificat supraveghere bolnavi deosebit de periculosi în cadrul sectiei Neuropsihiatrie Infantila Ojasca timp de lucru în ture (12 cu 24).
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale sunt:
– absolvent de școală profesională/liceu;
– fără condiții de vechime.
Fișa de post corespunzătoare este parte integrantă din prezentul anunț și se afișează odată cu acesta.
Poate participa la concursul pentru ocuparea unui post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336 din 28 octombrie 2022, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetăţenia română, cetăţenie unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Concursul se va desfasura conform calendarului urmator:
– afisare anunt 23 decembrie 2024
– ultima zi de depunere a dosarelor 14 ianuarie 2025, orele 16.00
– afișare rezultate selecție dosare 15 ianuarie 2025
– ultima zi de depunere a contestațiilor rezultate selecție dosare 16 ianuarie 2025
– afisare rezultate contestatii rezultate selectie dosare 17 ianuarie 2025
– proba scrisă va avea loc pe data de 28 ianuarie 2025, orele 09.30
– afisare rezultate proba scrisă 28 ianuarie 2025
-ultima zi de depunere a contestatiilor rezultate proba scrisă 29 ianuarie 2025
– afisare rezultate contestatii rezultate proba scrisă 30 ianuarie 2025
– proba practica va avea loc pe data de 31 ianuarie 2025, orele 09.30
– afisare rezultate proba practica 31 ianuarie 2025
-ultima zi de depunere a contestatiilor rezultate proba practica 3 februarie 2025
-afisare rezultate contestatii rezultate proba practica 4 februarie 2025
– proba interviu va avea loc pe data de 5 februarie 2025, orele 09.30
– afisare rezultate proba interviu 5 februarie 2025
-ultima zi de depunere a contestatiilor rezultate proba interviu 6 februarie 2025
– afisare rezultate contestatii rezultate proba interviu 7 februarie 2025
– afisare rezultate finale concurs 7 februarie 2025.
În vederea participării la concurs, până la data de 14 ianuarie 2025, orele 16.00 candidaţii depun la secretariatul comisiei de concurs (Serviciul RUNOS) dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2( va fi pus la dispoziția candidaților în momentul verificării dosarelor la Serv. RUNOS);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i)curriculum vitae, model comun european;
j) chitanța de achitare a taxei de concurs în sumă de 150 lei.
Taxa de concurs se plătește doar după verificarea doarului și nu se restituie în nici un caz ( neprezentare la concurs, neobținerea postului pentru care a candidat, etc.)
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b) – e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Pentru fiecare probă punctajul este de maxim 100 puncte.
Pentru a fi declarați „ Admis”, candidații trebuie să obțină la fiecare probă minim 50 puncte.
Promovarea probei scrise este obligatorie pentru susținerea probei următoare.
În termen de maximum 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, comisia de concurs are obligația de a selecta dosarele de concurs pe baza îndeplinirii condițiilor de participare.
După afișarea rezultatelor obtinute la selecția dosarelor, proba scrisă și/sau proba practică și interviu, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării probei scrise și/sau a probei practice și a interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.
În situația contestațiilor formulate față de rezultatul selecției dosarelor, comisia de soluționare a contestațiilor va verifica îndeplinirea de către candidatul contestatar a condițiilor pentru participarea la concurs în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
În situația contestațiilor formulate față de rezultatul probei scrise, probei practice sau a interviului, comisia de soluționare a contestațiilor va analiza lucrarea sau consemnarea răspunsurilor la interviu doar pentru candidatul contestatar în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Relații suplimentare se pot obține la telefon 0238/528145/6/7, interior 173- Serv. RUNOS.
BIBLIOGRAFIE
1. Programul national de pregatire a infirmierelor- Note de curs- O.A.M.G.M.A.M.R., Editura Alma Mater, 2012:
-Modulul III: Alimentarea activa si pasiva. Notiuni de prim ajutor, Ingrijiri ale pacientilor (1. Schimbarea lenjeriei de pat si a lenjeriei personale, 2.Toaleta pacientului. Igiena corporala si vestimentara. 3 Pozitia pacientului in pat.4. Mobilizarea pacientului. 5.Transportul si insotirea pacientului.6.Prevenirea escarelor)
-Modulul IV: Cap 5 Accidente prin expunere la sânge
2. ORDINUL M.S. nr.1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale în unitățile sanitare:
- Anexa nr. 3
- Anexa nr. 4.
3. O.M.S. nr. 1.761/ 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia
- Anexa I- cap. I, II, III.
- Anexa III.
4. ORDINUL M.S. nr. 1226/ 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deșeurilor rezultate din activitățile medicale și a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza națională de date privind deșeurile rezultate din activitățile medicale;
– Capitolul II, III, IV, V, VI, VII, VIII, XII- responsabilități în domeniul de gestionare a deșeurilor- infirmieră.
5. LEGEA nr.46/2003 privind drepturile pacientului și normele de aplicare a acestuia.
6. LEGEA nr. 487/11.07.2002 a sănătății mintale și a protecției persoanelor cu tulburări psihice republicată
– Capitolul IV – Secțiunea III -Drepturile persoanelor cu tulburări psihice.
7. ORDINUL M.S. nr. 488/2016 pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii sănătații mintale și a protectiei persoanelor cu tulburari psihice nr. 487/2002 : Capitolul V- art.8,9, 10,11,13.
8. O.M.S nr. 1025/ 2000 pentru aprobarea Normelor privind serviciile de spălătorie pentru unitățile medicale :
– Definiții ;
– Colectarea la sursă și ambalarea lenjeriei ;
– Transportul și depozitarea lenjeriei murdare ;
– Depozitarea și transportul lenjeriei curate ;
– Responsabilitățile infirmierei.
Dr. PÎRÎU GABRIELA Ec. CĂLIN IULIANA
SPITALUL DE PSIHIATRIE ȘI PENTRU MĂSURI DE SIGURANȚĂ SĂPOCA organizează concurs pentru ocuparea a 1 post contractual, de execuţie, vacant de uncitor calificat II-bucătar în cadrul Blocului alimentar Ojasca pe perioadă nedeterminată, timp de lucru tură de 12 ore.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale sunt:
- absolvenţi ai cursurilor de bucătar organizat de furnizori de formare profesională recunoscuţi de Ministerul Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse, Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor şi de Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului;
- absolvenţi de şcoală generală/ liceu
- 6 ani vechime in meseria de bucătar.
Fișa de post corespunzătoare este parte integrantă din prezentul anunț și se afișează odată cu acesta.
Poate participa la concursul pentru ocuparea unui post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336 din 28 octombrie 2022, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetăţenia română, cetăţenie unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Concursul se va desfasura conform calendarului urmator:
– afisare anunt 23 decembrie 2024
– ultima zi de depunere a dosarelor 14 ianuarie 2025, orele 16.00
– afișare rezultate selecție dosare 15 ianuarie 2025
– ultima zi de depunere a contestațiilor rezultate selecție dosare 16 ianuarie 2025
– afisare rezultate contestatii rezultate selectie dosare 17 ianuarie 2025
– proba scrisă va avea loc pe data de 23 ianuarie 2025, orele 10.00
– afisare rezultate proba scrisă 23 ianuarie 2025
-ultima zi de depunere a contestatiilor rezultate proba scrisă 27 ianuarie 2025
– afisare rezultate contestatii rezultate proba scrisă 28 ianuarie 2025
– proba practica va avea loc pe data de 29 ianuarie 2025, orele 10.00
– afisare rezultate proba practica 29 ianuarie 2025
-ultima zi de depunere a contestatiilor rezultate proba practica 30 ianuarie 2025
-afisare rezultate contestatii rezultate proba practica 31 ianuarie 2025
– proba interviu va avea loc pe data de 3 februarie 2025, orele 10.00
– afisare rezultate proba interviu 3 februarie 2025
-ultima zi de depunere a contestatiilor rezultate proba interviu 4 februarie 2025
– afisare rezultate contestatii rezultate proba interviu 5 februarie 2025
– afisare rezultate finale concurs 5 februarie 2025.
În vederea participării la concurs, până la data de 14 ianuarie 2025, orele 16.00 candidaţii depun la secretariatul comisiei de concurs (Serviciul RUNOS) dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2( va fi pus la dispoziția candidaților în momentul verificării dosarelor la Serv. RUNOS);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i)curriculum vitae, model comun european;
j) chitanța de achitare a taxei de concurs în sumă de 150 lei.
Taxa de concurs se plătește doar după verificarea dosarului și nu se restituie în nici un caz ( neprezentare la concurs, neobținerea postului pentru care a candidat, etc.)
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b) – e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Pentru fiecare probă punctajul este de maxim 100 puncte.
Pentru a fi declarați „ Admis”, candidații trebuie să obțină la fiecare probă minim 50 puncte.
Promovarea probei scrise este obligatorie pentru susținerea probei următoare.
În termen de maximum 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, comisia de concurs are obligația de a selecta dosarele de concurs pe baza îndeplinirii condițiilor de participare.
După afișarea rezultatelor obtinute la selecția dosarelor, proba scrisă și/sau proba practică și interviu, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării probei scrise și/sau a probei practice și a interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.
În situația contestațiilor formulate față de rezultatul selecției dosarelor, comisia de soluționare a contestațiilor va verifica îndeplinirea de către candidatul contestatar a condițiilor pentru participarea la concurs în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
În situația contestațiilor formulate față de rezultatul probei scrise, probei practice sau a interviului, comisia de soluționare a contestațiilor va analiza lucrarea sau consemnarea răspunsurilor la interviu doar pentru candidatul contestatar în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Relații suplimentare se pot obține la telefon 0238/528145/6/7, interior 173- Serv. RUNOS.
BIBLIOGRAFIE
- Ordinul M.S.P. nr. 1101/ 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire și limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare. Anexa 4 – Precautiuni standard.
- Ordinul M.S. nr. 1761/03.09.2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia
- LEGE nr. 487/ 11 iulie 2002 republicată a sănătăţii mintale şi a protecţiei persoanelor cu tulburări psihice.
- Ordinul M.S. nr. 1226/ 03.12.2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţile medicale şi a metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţile medicale.
- LEGEA nr. 46/2003 privind drepturile pacientului
- Retetar culinar al SPMS Sapoca- se pune la dispozitia candidatului, la cerere.
Dr. PÎRÎU GABRIELA Ec. CĂLIN IULIANA
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .