SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZĂU organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a urmatoarelor posturi contractuale de asistent medical generalist, infirmieră debutantă , ingrijitoare, brancardier

Jobs

SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZĂU in conformitate cu prevederile Hotararii nr.1336/2022pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a urmatoarelor posturi contractuale , vacante , de executie, in data de 02.09.2024__________ora 10,00

ASISTENT MEDICAL GENERALIST PRINCIPAL STUDII SUPERIOARE – 1 post
1 post asistent medical principal Sectia chirurgie generală
ASISTENT MEDICAL GENERALIST PRINCIPAL STUDII POSTLICEALE – 2 posturi
2 posturi asistent medical principal Sectia chirurgie generală
ASISTENT MEDICAL GENERALIST STUDII POSTLICEALE – 4 posturi
2 posturi asistent medical Sectia Medicină internă
1 post asistent medical Sectia Cardiologie
1 post asistent medical Sectia OG I
ASISTENT MEDICAL GENERALIST DEBUTANT STUDII POSTLICEALE – 8 posturi
1 post asistent medical deb Sectia Cardiologie
1 post asistent medical deb Sectia OG I
2 posturi asistent medical deb Sectia Neurologie
1 post asistent medical deb Sectia Pediatrie
1 post asistent medical deb Sectia Neonatologie
2 posturi asistent medical deb Bloc Operator

Candidații se vor inscrie distinct pentru posturile de asistent medical principal studii superioare , asistent medical principal studii postliceale, asistent medical studii postliceale , asistent medical debutant studii postliceale , infirmiera debutanta , ingrijitoare, brancardier
Înscrierea la concurs se face la Spitalul Județean de Urgență Buzău – Serviciul Resurse umane și salarizare – municipiul Buzău str.Stadionului nr.7, județul Buzău
Termenul pentru depunerea dosarelor: 09.08.2024 – 26.08.2024 ora 14,00;
Taxa de concurs 50 lei
Condiţiile specifice necesare in vederea participării la concurs şi a ocupării postului :
Asistent medical generalist principal studii superioare
Condiții de studii :
– diplomă de licenţă în specialitate;
– examen pentru obţinerea gradului de principal
condiții specifice :
– certificat de grad principal
– cel putin 5 ani vechime ca asistent medical ;
– cunostinte operare PC ;
Asistent medical generalist principal studii postliceale
Condiții de studii :
– diplomă de scoală sanitară postliceală sau echivalenta / diplomă de studii posticeale prin echivalarea studiilor absolventilor de liceu sanitar in domeniul medicină generală;
– examen pentru obţinerea gradului de principal
condiții specifice :
– certificat de grad principal
– cel putin 5 ani vechime ca asistent medical ;
– cunostinte operare PC ;
Asistent medical generalist studii postliceale
– diplomă de scoală sanitară postliceală sau echivalentă / diplomă de studii posticeale prin echivalarea studiilor absolventilor de liceu sanitar in domeniul medicina generala;
– 6 luni vechime ca asistent medical ;
– cunostinte operare PC ;
Asistent medical generalist debutant studii postliceale
– diplomă de scoală sanitară postliceală sau echivalentă / diplomă de studii posticeale prin echivalarea studiilor absolventilor de liceu sanitar in domeniul medicină generală;
– cunostințe operare PC ;

Dosarul de concurs va contine urmatoarele documente:
I. Pentru postul asistent medical generalist principal studii superioare :
a) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
b) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă indeplinirea condiţiilor specifice, diploma de licenţă în specialitate;
c) certificat de grad principal
d) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului cel putin 5 ani vechime ca asistent medical ;
e) copie certificat de membru privind exercitarea profesiei si adeverinta de participare la concurs eliberate de OAMGMAMR ; copie certificat de membru privind exercitarea profesiei si avizul anual pe anul 2024 eliberate de OAMGMAMR;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
h) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
i) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
j) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
k) curriculum vitae, model comun european.
l) chitanta pentru plata taxei
II. Pentru postul asistent medical generalist principal studii poistliceale :
a) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
b) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă indeplinirea condiţiilor specifice, certificat de absolvire scoala sanitara postliceala in specialitatea de asistent medical medicina generala;
c) certificat de grad principal
d) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului cel putin 5 ani vechime ca asistent medical ;
e) copie certificat de membru privind exercitarea profesiei si adeverinta de participare la concurs eliberate de OAMGMAMR ; copie certificat de membru privind exercitarea profesiei si avizul anual pe anul 2024 eliberate de OAMGMAMR;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
h) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
i) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
j) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
k) curriculum vitae, model comun european.
l) chitanta pentru plata taxe;
III. Pentru postul asistent medical generalist :
a) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
b) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă indeplinirea condiţiilor specifice, certificat de absolvire scoala sanitara postliceala in specialitatea de asistent medical medicina generala;
c) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului cel putin 6 luni vechime ca asistent medical ;
d) copie certificat de membru privind exercitarea profesiei si adeverinta de participare la concurs eliberate de OAMGMAMR ; copie certificat de membru privind exercitarea profesiei si avizul anual pe anul 2024 eliberate de OAMGMAMR;
e) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
f) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
i) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
j) curriculum vitae, model comun european.
k) chitanta pentru plata taxei
Actele prevazute lit. b – d vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
IV Pentru postul asistent medical generalist debutant :
a) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
b) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă indeplinirea condiţiilor specifice, certificat de absolvire scoala sanitara postliceala in specialitatea de asistent medical medicina generala;
c) copie certificat de membru privind exercitarea profesiei si adeverinta de participare la concurs eliberate de OAMGMAMR ; copie certificat de membru privind exercitarea profesiei si avizul anual pe anul 2024 eliberate de OAMGMAMR;
d) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
e) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
g) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
h) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
i) curriculum vitae, model comun european.
j) chitanta pentru plata taxei

Actele prevazute lit. b – d vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Condiţiile generale pentru ocuparea unui post vacant
Conform art.3 al Regulamentului cadru aprobat prin Hotarârea Guvernului nr.286/23.03.2011 cu modificările si completările ulterioare pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să indeplinească urmatoarele conditii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European si domiciliul in România;
b) cunoaste limba română, scris si vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau in legătură cu serviciul, care impiedică infăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei in care a intervenit reabilitarea.
Concursul consta in 3 etape successive :
a) selectia dosarelor de inscriere ;
b) proba scrisa si/sau proba practica
c) interviul
Sunt declarati admisi la proba scrisă candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte.
Sunt declarati admisi la interviu candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte .
Stabilirea candidatilor care urmează să ocupe posturile scoase la concurs se va face in ordinea mediei generale, determinate pe baza mediei aritmetice a punctajelor obtinute de candidati la fiecare proba, fiind admisi candidatii care au obtinut punctajul cel mai mare pentru postul pentru care au concurat.
Calendarul de desfasurare a concursului pentru posturile scoase la concurs
Concursul se va desfasura in perioada 09.08. 2024 – _12_.09.2024 la sediul Spitalului Judetean de Urgenţă Buzău:
Termenul pentru depunerea dosarelor: 09.08.2024 – 26.08.2024 ora 14,00;
a ) selectia dosarelor de concurs : 27.08.2024
– afişare selecţie dosare de concurs : 28.08.2024
– depunere contestaţii selecţie dosare de concurs: 29.08.2024
– afişare soluţionare contestaţii: 30.08.2024
b) proba scrisa 02.09.2024 orele 10,00
– afişare rezultate proba scrisa 03.09.2024
– depunere contestaţii la proba scrisa până la data de 04.09.2024
– afişare soluţionare contestaţii proba scrisa 05.09.2024
c) proba / interviu 06.09.2024
– afişare rezultate proba interviu 09.09.2024
– depunere contestaţii la proba interviu până la data de 10.09.2024
– afişare soluţionare contestaţii proba interviu 11.09.2024
– afişarea rezultatelor finale 12.09.2024
Anunţul de concurs se afişează la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Buzău str. Stadionului nr 7 precum şi pe site-ul spitalului spitalulbuzau.ro unde se publica şi bibliografia de concurs.
Concursul va avea loc in locatia Spitalului Judetean de Urgenta Buzau
In data de 02.09.2024 orele 9,30 candidatii vor fi prezenti in
sala de examen unde se va face apelul nominal al candidatilor si verificarea identitatii pe baza buletinului de identitate sau a cartii de identitate.
Relatii suplimentare la serv Resurse Umane telefon 0238/720689 interior 166

SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZĂU in conformitate cu prevederile Hotararii nr.1336/2022pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a urmatoarelor posturi contractuale , vacante , de executie, in data de 02.09.2024__________ora 10,00

INFIRMIERA DEBUTANTA SECTII SPITAL – 17 posturi
4 posturi infirmiera deb – Sectia Medicină internă
4 post infirmiera deb – Sectia chirurgie general
2 posturi infirmiera deb – Sectia Ortopedie si traumatolog
2 posturi infirmiera deb – Sectia Cardiologie
3 posturi infirmiera deb – Sectia Neurologie
1 post infirmiera deb – Compartiment ATI – OG
1 post infirmiera deb – Bloc Operator
BRANCARDIER SECTII SPITAL – 2 POSTURI
1 post brancardier Sectia Medicină internă
1 post brancardier Sectia Cardiologie
ÎNGRIJITOARE SECTII SPITAL – 4 POSTURI
2 posturi ingrijitoare Secția Pediatrie
1 post ingrijitoare Secția chirurgie generală
1 post ingrijitoare Secția Neonatologie

Candidații se vor inscrie distinct pentru posturile de infirmiera debutanta , ingrijitoare, brancardier
Înscrierea la concurs se face la Spitalul Județean de Urgență Buzău – Serviciul Resurse umane și salarizare – municipiul Buzău str.Stadionului nr.7, județul Buzău
Termenul pentru depunerea dosarelor: 09.08.2024 – 26.08.2024 ora 14,00;
Taxa de concurs 50 lei
Condiţiile specifice necesare in vederea participării la concurs şi a ocupării postului :
Infirmieră debutantă
Condiții de studii :
diploma de scoala generala/scoala profesionala / liceu
condiții specifice :
fără vechime în activitate
curs de infirmiere organizat de furnizori autorizaţi de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale cu aprobarea Ministerului Sănătăţii – Direcţia generală resurse umane şi certificare
Îngrijitoare
diploma de scoala generala/scoala profesionala / liceu
fără vechime în activitate
Brancardier
Condiții de studii :
diploma de scoala generala/scoala profesionala / liceu
condiții specifice :
fără vechime în activitate
curs de brancardier organizat de furnizori autorizaţi de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale cu aprobarea Ministerului Sănătăţii – Direcţia generală resurse umane şi certificare
Dosarul de concurs va contine urmatoarele documente:
V .Pentru postul de infirmiera debutanta
a) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
b) Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice: diploma de scoala generala/scoala profesionala / liceu; certificat de absolvire curs infirmieră
c) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
d) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
e) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
f) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
g) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
h) curriculum vitae, model comun european.
i) chitanta pentru plata taxei
Actele prevazute la lit. b – d vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
VI Pentru postul de îngrijitoare
a) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
b) Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice: diploma de scoala generala/scoala profesionala / liceu
c) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
d) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
e) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
f) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
g) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
h) curriculum vitae, model comun european.
i) chitanta pentru plata taxei
Actele prevazute la lit. b – d vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
VII Pentru postul de brancardier
a) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
b) Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice: diploma de scoala generala/scoala profesionala / liceu ; certificat de absolvire curs brancardier ;
c) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
d) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
e) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
f) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
g) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
h) curriculum vitae, model comun european.
i) chitanta pentru plata taxei
Actele prevazute la lit. b – d vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Condiţiile generale pentru ocuparea unui post vacant
Conform art.3 al Regulamentului cadru aprobat prin Hotarârea Guvernului nr.286/23.03.2011 cu modificările si completările ulterioare pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să indeplinească urmatoarele conditii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European si domiciliul in România;
b) cunoaste limba română, scris si vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau in legătură cu serviciul, care impiedică infăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei in care a intervenit reabilitarea.
Concursul consta in 3 etape successive :
a) selectia dosarelor de inscriere ;
b) proba scrisa si/sau proba practica
c) interviul
Sunt declarati admisi la proba scrisă candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte.
Sunt declarati admisi la interviu candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte .
Stabilirea candidatilor care urmează să ocupe posturile scoase la concurs se va face in ordinea mediei generale, determinate pe baza mediei aritmetice a punctajelor obtinute de candidati la fiecare proba, fiind admisi candidatii care au obtinut punctajul cel mai mare pentru postul pentru care au concurat.
Calendarul de desfasurare a concursului pentru posturile scoase la concurs
Concursul se va desfasura in perioada 09.08. 2024 – _12_.09.2024 la sediul Spitalului Judetean de Urgenţă Buzău:
Termenul pentru depunerea dosarelor: 09.08.2024 – 26.08.2024 ora 14,00;
a ) selectia dosarelor de concurs : 27.08.2024
– afişare selecţie dosare de concurs : 28.08.2024
– depunere contestaţii selecţie dosare de concurs: 29.08.2024
– afişare soluţionare contestaţii: 30.08.2024
b) proba scrisa 02.09.2024 orele 10,00
– afişare rezultate proba scrisa 03.09.2024
– depunere contestaţii la proba scrisa până la data de 04.09.2024
– afişare soluţionare contestaţii proba scrisa 05.09.2024
c) proba / interviu 06.09.2024
– afişare rezultate proba interviu 09.09.2024
– depunere contestaţii la proba interviu până la data de 10.09.2024
– afişare soluţionare contestaţii proba interviu 11.09.2024
– afişarea rezultatelor finale 12.09.2024
Anunţul de concurs se afişează la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Buzău str. Stadionului nr 7 precum şi pe site-ul spitalului spitalulbuzau.ro unde se publica şi bibliografia de concurs.
Concursul va avea loc in locatia Spitalului Judetean de Urgenta Buzau
In data de 02.09.2024 orele 9,30 candidatii vor fi prezenti in
sala de examen unde se va face apelul nominal al candidatilor si verificarea identitatii pe baza buletinului de identitate sau a cartii de identitate.
Relatii suplimentare la serv Resurse Umane telefon 0238/720689 interior 166

Consiliul Județean Buzău
SPITALUL JUDEȚEAN DE URGENȚĂ BUZĂU
Str. Stadionului, nr. 7
Tel.: 0238.724654
Fax: 0238.710989
e-mail: office@spitalulbuzau.ro

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram YouTube , TikTok , Twitter .