SPITALUL JUDEȚEAN DE URGENȚĂ BUZĂU în conformitate cu prevederile Hotărârii nr. 1336/ 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice cu modificările și completările ulterioare, organizează în data de 15.12.2025 ora 09:00
concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale vacante de execuție, pe perioadă nedeterminată
ASISTENT MEDICAL STUDII SUPERIOARE – 1 post:
– 1 post asistent medical Secția Chirurgie generală
ASISTENT MEDICAL GENERALIST PRINCIPAL STUDII POSTLICEALE – 2 posturi:
– 2 posturi asistent medical principal Secția Chirurgie generală
ASISTENT MEDICAL STUDII POSTLICEALE – 9 posturi:
– 4 posturi asistent medical Secția Medicină internă
– 4 posturi asistent medical Secția Gastroenterologie
– 1 post asistent medical Secția Oncologie medicală
INFIRMIERĂ – 7 posturi:
– 4 posturi infirmieră Secția Gastroenterologie
– 2 posturi infirmieră Secția Chirurgie generală
– 1 post infirmieră Secția Medicină internă
ÎNGRIJITOARE -1 post:
– 1 post îngrijitoare Secția Chirurgie generală
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării postului:
Asistent medical generalist principal studii postliceale
Condiții de studii:
– diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă/ diplomă de studii posticeale prin echivalarea studiilor absolvenților de liceu sanitar în domeniul medicină generală;
– examen pentru obţinerea gradului de principal;
Condiții specifice:
– certificat de grad principal;
– cel puțin 5 ani vechime ca asistent medical;
– cunoștințe operare PC.
Asistent medical generalist studii superioare
Condiții de studii:
– diplomă de licență în domeniul medicină generală
Condiții specifice:
– 6 luni vechime în specialitatea studiilor;
– cunoștințe operare PC.
Asistent medical generalist studii postliceale
Condiții de studii:
– diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă/ diplomă de studii posticeale prin echivalarea studiilor absolvenților de liceu sanitar în domeniul medicină generală
Condiții specifice:
– 6 luni vechime ca asistent medical;
– cunoștințe operare PC.
Infirmieră
Condiții de studii:
– diplomă de școală generală/școală profesională/ liceu;
Condiții specifice:
– certificat absolvire curs infirmieră;
– 6 luni vechime în activitate.
Îngrijitoare
Condiții de studii:
– școală generală/ școală profesional/ liceu
Condiții specifice:
-fără vechime în activitate
Dosarul de concurs va conține următoarele documente:
I. Pentru post de asistent medical generalist studii superioare:
a) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1336/ 2022);
b) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice, certificat de absolvire școală sanitară postliceală în specialitatea de asistent medical medicină generală;
c) copia carnetului de muncă/ a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, 6 luni vechime în specialitatea studiilor;
d) copie certificat de membru privind exercitarea profesiei și adeverință de participare la concurs eliberate de OAMGMAMR și avizul anual pe anul 2025 eliberat de OAMGMAMR;
e) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
f) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/ 2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
i) copia certificatului de naștere;
j) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) chitanță pentru plata taxei.
Actele prevăzute lit. b – d ; h- j vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
II. Pentru postul asistent medical generalist principal studii postliceale:
a) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
b) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice, certificat de absolvire școală sanitară postliceală în specialitatea de asistent medical medicină generală;
c) certificat de grad principal;
d) copia carnetului de muncă/ a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului cel putin 5 ani vechime ca asistent medical;
e) copie certificat de membru privind exercitarea profesiei și adeverință de participare la concurs eliberate de OAMGMAMR și avizul anual pe anul 2025 eliberate de OAMGMAMR;
f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
h)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
i)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
j)copia certificatului de naștere;
k)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
l)curriculum vitae, model comun european;
m)chitanța pentru plata taxei.
Actele prevăzute lit. b – e ; i- k vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
III. Pentru post de asistent medical generalist studii postliceale:
a) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1336/ 2022);
b) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice, certificat de absolvire școală sanitară postliceală în specialitatea de asistent medical medicină generală;
c) copia carnetului de muncă/ a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, 6 luni vechime ca asistent medical;
d) copie certificat de membru privind exercitarea profesiei și adeverință de participare la concurs eliberate de OAMGMAMR și avizul anual pe anul 2025 eliberat de OAMGMAMR;
e) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
f) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/ 2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
i) copia certificatului de naștere;
j) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) chitanță pentru plata taxei.
Actele prevăzute lit. b – d ; h- j vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
IV. Pentru post de infirmieră:
a) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1336/ 2022);
b) Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și documentelor care atestă îndeplinirea conditiilor specifice: diploma de școală generală/școală profesională / liceu;
c) certificat de absolvire curs infirmieră;
d) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului cel putin 6 luni vechime în activitate ca infirmieră;
e) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
f) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
i) copia certificatului de naștere;
j) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) chitanță pentru plata taxei.
Actele prevazute la lit. b- d, h- j vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
V. Pentru postul de îngrijitoare:
a)formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
b)Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice: diploma de scoala generala/scoala profesionala / liceu;
c)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
d)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
e)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
f)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
g)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
h) copia certificatului de naștere;
i)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
j)curriculum vitae, model comun european;
k)chitanta pentru plata taxei.
Actele prevazute la lit. b, f- i vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Concursul constă în 3 etape successive:
a) selecția dosarelor de înscriere;
b) proba scrisă și/ sau proba practică;
c) interviul.
Sunt declarați admiși la proba scrisă candidații care au obținut minimum 50,00 de puncte.
Sunt declarați admiși la interviu candidații care au obținut minimum 50,00 de puncte.
Stabilirea candidaților care urmează să ocupe posturile scoase la concurs se va face în ordinea mediei generale, determinate pe baza mediei aritmetice a punctajelor obținute de candidați la fiecare probă, fiind admiși candidații care au obținut punctajul cel mai mare pentru postul pentru care au concurat.
Calendarul de desfasurare a concursului pentru posturile scoase la concurs
Concursul se va desfăsura în perioada 24.11.2025- 29.12.2025 la sediul Spitalului Județean de Urgenţă Buzău.
Termenul pentru depunerea dosarelor: 24.11.2025 – 08.12.2025, ora 15:00
a ) selecția dosarelor de concurs: 09.12.2025
– afişare selecţie dosare de concurs: 10.12.2025
– depunere contestaţii selecţie dosare de concurs: 11.12.2025
– afişare soluţionare contestaţii: 12.12.2025
b) proba scrisă: 15.12.2025, ora 09:00
– afişare rezultate proba scrisă: 16.12.2025
– depunere contestaţii la proba scrisă: 17.12.2025
– afişare soluţionare contestaţii proba scrisă: 18.12.2025
c) proba interviu: 19.12.2025, ora 09:00
– afişare rezultate proba interviu: 22.12.2025
– depunere contestaţii la proba interviu: 23.12.2025
– afişare soluţionare contestaţii proba interviu: 24.12.2025
– afişarea rezultatelor finale: 29.12.2025
Înscrierea la concurs se face la Spitalul Județean de Urgență Buzău – Serviciul Resurse umane și salarizare – municipiul Buzău str.Stadionului, nr.7, județul Buzău.
Taxa de concurs: 50 lei
Anunţul de concurs se afişează la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Buzău, str. Stadionului, nr 7 precum şi pe site-ul spitalului spitalulbuzau.ro unde se publică bibliografía, tematica de concurs și fișa postului.
În data de 15.12.2025 orele 8:30 candidații vor fi prezenti în sala de examen unde se va face apelul nominal al candidaților și verificarea identității pe baza buletinului de identitate sau a cărții de identitate.
Relații suplimentare la Serviciul Resurse umane și salarizare- telefon 0238/ 720689 interior 166.
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .