Spitalul de Psihiatrie și pentru Măsuri de Siguranță Săpoca angajeaza economist

Jobs

SPITALUL DE PSIHIATRIE ȘI PENTRU MĂSURI DE SIGURANȚĂ SĂPOCA organizează concurs pentru ocuparea a 1 post contractual de economist specialist gr IA, de execuţie, vacant, pe perioadă nedeterminată, în cadrul Serviciului Financiar contabilitate, normă întreagă, timp de lucru 8 ore zilnic luni-vineri.

     Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcţiei contractuale sunt:

 –  diplomă de licenţă în domeniu economic;

 –  minim 6 ani și 6 luni vechime în specialitatea postului.

      Fișa de post corespunzătoare este parte integrantă din prezentul anunț și se afișează odată cu acesta.

      Poate participa la concursul pentru ocuparea unui post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336 din 28 octombrie 2022, cu modificările și completările ulterioare:

    a) are cetăţenia română, cetăţenie unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;

    b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

   c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

   d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

    e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

    f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

    g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

    h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

       Concursul se va desfășura după următorul calendar:

  – afisare anunt                                                                                             18 noiembrie 2025

  – ultima zi de depunere a dosarelor                                                            02 decembrie 2025, orele 16.00

  – afișare rezultate selecție dosare                                                               03 decembrie 2025

  – ultima zi de depunere a contestațiilor rezultate selecție dosare               04 decembrie 2025

  – afisare rezultate contestatii rezultate selectie dosare                               05 decembrie 2025

  – proba scrisă va avea loc pe data de                                                         15 decembrie 2025, orele 10.00

  – afisare rezultate proba scrisă                                                                    15 decembrie 2025

   -ultima zi de depunere a contestatiilor rezultate proba scrisă                    16 decembrie 2025

  – afisare rezultate contestatii rezultate proba scrisă                                    17 decembrie 2025

  – proba interviu va avea loc pe data de                                                       18 decembrie 2025, orele 10.00

  – afisare rezultate proba interviu                                                                  18 decembrie 2025

   -ultima zi de depunere a contestatiilor rezultate proba interviu                  19 decembrie 2025

   – afisare rezultate contestatii rezultate proba interviu                                 22 decembrie 2025

   – afisare rezultate finale concurs                                                                 22 decembrie 2025

       În vederea participării la concurs, candidaţii vor depune la secretariatul comisiei de concurs (Serviciul RUNOS) în zilele de luni până joi în intervalul orar 08-16 iar în ziua de vineri în intervalul orar 08-14 dosarul de concurs , care va conţine în mod obligatoriu:

   a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2( va fi pus la dispoziția candidaților în momentul verificării dosarelor la Serv. RUNOS);

   b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

    c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

   d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

   e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului( conform modelului anexat);

    f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

    g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

   h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane (se va solicita de la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Buzău – Serviciul Cazier Judiciar, Statistică și Evidențe Operative);

    i)curriculum vitae, model comun european;

j) chitanța de achitare a taxei de concurs în sumă de 300 lei.

       Taxa de concurs se plătește doar după verificarea doarului și nu se restituie în nici un caz ( neprezentare la concurs, neobținerea postului pentru care a candidat, etc.)

     Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

     Copiile de pe actele prevăzute la lit. b) – e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

     Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

       Pentru fiecare probă punctajul este de maxim 100 puncte.

       Pentru a fi declarați „ Admis”, candidații trebuie să obțină la fiecare probă minim 50 puncte. 

       Promovarea probei scrise este obligatorie pentru susținerea probei următoare.

       În termen de maximum 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, comisia de concurs are obligația de a selecta dosarele de concurs pe baza îndeplinirii condițiilor de participare.

       După afișarea rezultatelor obtinute la selecția dosarelor, proba scrisă și/sau proba practică și interviu, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării probei scrise și/sau a probei practice și a interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.

      În situația contestațiilor formulate față de rezultatul selecției dosarelor, comisia de soluționare a contestațiilor va verifica îndeplinirea de către candidatul contestatar a condițiilor pentru participarea la concurs în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

     În situația contestațiilor formulate față de rezultatul probei scrise, probei practice sau a interviului, comisia de soluționare a contestațiilor va analiza lucrarea sau consemnarea răspunsurilor la interviu doar pentru candidatul contestatar în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

    Relații suplimentare se pot obține la telefon 0238/528145/6/7, interior 173- Serv. RUNOS.

Bibliografia

  1. Legea nr. 500/2002 – privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare;
  2. Legea nr. 82/1991 – legea contabilității, cu modificările și completările ulterioare;
  3. ORDIN nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale cu modificările și completările ulterioare;
  4. ORDIN  M.F. nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificările si completările ulterioare;
  5. ORDIN  M.F. nr. 953/2023 , pentru modificarea şi completarea anexei nr.1 la Ordinul 923/2014 pentru aprobarea  Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv și a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care defășoară activitatea de control financiar preventiv propriu, cu modificările și completările ulterioare;
  6. ORDIN nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, cu modificările și completările ulterioare;
  7. ORDIN nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia cu modificările și completările ulterioare;
  8. Legea nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  9. Ordonanța Guvernului nr.81/2003 privind reevaluarea şi amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituţiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
  10. Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată, cu modificările și completările ulterioare. TITLUL VII- SPITALE

*Candidații vor avea în vedere forma în vigoare a actelor normative la data publicării anunțului referitor la concurs.

                  MANAGER,                                                                        ȘEF SERVICIU RUNOS          Dr. PÎRÎU GABRIELA                                                                     Ec. CĂLIN IULIANA 

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram YouTube , TikTok , Twitter .