Serviciul de Ambulanţă Judeţean Buzău angajeaza referent de specialitate

Jobs

În conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalui contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, Serviciul de Ambulanţă Judeţean Buzău organizează concurs pentru ocuparea a unui post contractual vacant de Referent de specialitate gradul II, perioadă nedeterminată, normă întreagă, în cadrul Compartimentului RUNOS.
– perioada depunere a dosarelor: 07.07.2025 – 18.07.2025;
– selecția dosarelor de înscriere: 22.07.2025, ora 10:00;
– proba scrisă în data de 28.07.2025, ora 10:00;
– proba interviu în data de 01.08.2025, ora 10:00.
Activitatea se va desfășura în cadrul Serviciului de Ambulanță Județean Buzău, la Compartiment RUNOS, salarizarea este conform legislației în vigoare.
Condiţii generale pentru participare la concurs:
a) are cetăţenia română, cetăţenia unui alt stat membru ale Uniunii Europene sau a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţii specifice de participare la concurs:
– studii economice superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licență;
– minim 3 ani și 6 luni vechime în specialitate;
– diplomă/certificat de absolvire curs de specialist resurse umane;
– cunoștințe în domeniul resurselor umane, utilizare Revisal, cunoștințe de operare pe calculator (editare text, calcul tabelar, baze de date) prin intermediul programelor din pachetul Microsoft Office și software de specialitate, nivel mediu;
– abilități, calități și aptitudini necesare – uşurinţa comunicării în scris sau verbal, putere ridicată de muncă, pragmatism, adaptabilitate, responsabilitate, solicitudine, dorinţă de perfecţionare permanentă, creativitate, iniţiativă, capacitatea de a lucra metodic și în echipă, cunoaşterea şi aplicarea consecventă a reglementărilor specifice, respectarea normelor de disciplină şi a eticii profesionale.
Dosarul de înscriere la concurs se va depune personal la sediul Serviciului Judeţean de Ambulanţă Buzău, din mun.Buzău, str. General Grigore Baștan, nr. 5, etaj 1, în perioada 07.07.2025-18.07.2025, de luni până vineri, în intervalul orar 09:00-13:00 și trebuie să conțină următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, formularul se va completa la sediul Serviciului de Ambulanță Județean Buzău;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de naştere şi de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de Serviciul de Ambulanță Județean Buzău;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberată de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, însoţită de extrasul/extrasele de REVISAL. Modelul orientativ al adeverinţei menţionat este prevăzut în anexa nr. 3 de la H.G. nr. 1336/2022.
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar, cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane, eliberat cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
i) aviz psihologic cu mențiunea “apt pentru exercitarea postului de referent de specialitate”, cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
j) curriculum vitae, model comun european;
k) acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (conform GDPR–Regulament UE nr. 679/2016 și Legea nr. 102/2005), formularul se va completa la sediul Serviciului de Ambulanță Județean Buzău.
Copiile de pe actele solicitate, lit. b)-e), se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, şi este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Concursul se desfăşoară în etape succesive după cum urmează:
a) selecţia dosarelor de concurs, pe baza îndeplinirii condiţiilor generale şi specifice de participare la concurs, se va realiza în data de 22.07.2025 şi se va afişa rezultatul acesteia, folosind sintagma ,,admis” sau ,,respins”, însoţită de motivul respingerii dosarului, după caz.
Contestaţiile cu privire la rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se depun în maxim una zi lucrătoare (24 de ore) de la afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor de către comisia de concurs, la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor, la sediul instituţiei, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
Comisia de soluţionare a contestaţiilor va afişa rezultatul final în termen de maximum o zi lucrătoare (24 de ore) de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor;
b) proba scrisă (test grilă) va avea loc în data de 28.07.2025, ora 10:00.
La această probă vor participa doar candidaţii care au fost declaraţi ,,admis” la rezultatul final al selecţiei dosarelor.
Rezultatul probei scrise va fi afişat la sediul institutiei și pe site www.sajbuzau.ro, până la data de 28.07.2025, ora 15:00 cu precizarea punctajului obţinut şi a sintagmei ,,admis” sau ,,respins”.
c) proba interviu va avea loc în data de 01.08.2025, ora 10:00. La aceasta probă vor participa doar candidaţii declaraţi „admis” la proba scrisă.
Rezultatul probei interviu va fi afişat la sediul institutiei și pe site www.sajbuzau.ro, până la data de 01.08.2025, ora 14:00 cu precizarea punctajului obţinut şi a sintagmei ,,admis” sau ,,respins”.
În cazul concursurilor pentru ocuparea posturilor, sunt declaraţi admişi candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte la proba scrisă, respectiv 50 de puncte la proba interviu.
În urma susţinerii tuturor probelor vor fi declaraţi admişi candidaţii care au realizat un punctaj minim de 50 de puncte, în urma calculării mediei aritmetice.
Rezultatele probelor de concurs vor fi afişate la sediul Serviciului Judeţean de Ambulanţă Buzău și pe site www.sajbuzau.ro, cu precizarea punctajului şi a sintagmei ,,admis” sau ,,respins”.
După afişarea rezultatelor obţinute la proba scrisă/ proba interviu candidaţii nemulţumiţi pot face contestaţie, în termen de cel mult 24 de ore de la data afişării rezultatului probei scrise/ probei interviu, la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor, la sediul instituţiei, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
Comisia de soluţionare a contestaţiilor, atât la proba scrisă cât şi la proba interviu afişează rezultatele finale în maximum o zi (24 de ore) de la data expirării termenului de contestaţie.
Se consideră admis la concursul pentru ocuparea unui post vacant/temporar vacant candidatul care a obținut cel mai mare punctaj dintre candidații care au concurat pentru același post, cu condiția ca aceștia să fi obținut punctajul minim necesar.
La punctaje egale are prioritate candidatul care a obținut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menține, candidații aflați în această situație vor fi invitați la un nou interviu, în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câștigător.
Toate probele se desfăşoară la sediul Serviciului Judeţean de Ambulanţă Buzău, din Buzău, str. General Grigore Baștan, nr. 5.
Calendar desfășurare concurs:
Operațiunea Data/perioada
Publicare anunț concurs: 04.07.2025
Depunere dosare 07.07.2025-18.07.2025
Luni-Vineri:orele 09:00-13:00
Selecția dosarelor de înscriere la concurs de către comisie 22.07.2025, ora 10:00
Afișare rezultate selecție dosare de înscriere la concurs 22.07.2025, ora 15:00
Depunere contestații cu privire la rezultatul selecției dosarelor de înscriere la concurs 23.07.2025, până la ora 15:00
Verificarea/soluționarea contestațiilor privind selecția dosarelor de înscriere la concurs 24.07.2025, ora 10:00
Afișare rezultate contestații cu privire la rezultatul selecției dosarelor de înscriere la concurs 24.07.2025, ora 15:00
Proba scrisă 28.07.2025, ora 10:00
Afișare rezultate proba scrisă 28.07.2025, ora 15:00
Depunere contestații la proba scrisă 29.07.2025, până la ora 15:00
Verificarea/soluționarea contestațiilor probei scrise 30.07.2025, ora 10:00
Afișare rezultate contestații cu privire la rezultatul probei scrise 30.07.2025, ora 15:00
Proba interviu 01.08.2025, ora 10:00
Afișare rezultate proba interviu 01.08.2025, ora 14:00
Depunere contestații la proba interviu 04.08.2025, până la ora 14:00
Verificarea/soluționarea contestațiilor probei interviu 05.08.2025, ora 10:00
Afișare rezultate contestații la proba interviu 05.08.2025, ora 14:00
Afișare rezultate finale ale concursului 06.08.2025
Calendarul aprobat este estimativ și poate suferi modificări în funcție de numărul participanților înscriși la concurs.
La depunerea dosarului, fiecărui candidat i se va aloca un cod unic, personal, care va înlocui datele cu caracter personal ale concurentului pe orice document ce va fi publicat/ afișat în cadrul concursului (conform GDPR–Regulament UE nr. 679/2016 și Legea nr. 102/2005).
Rezultatele probelor și ale contestațiilor vor fi afișate la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Buzău și pe site www.sajbuzau.ro.
Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Buzău – Compartiment RUNOS, tel: 0238 411289 și pe site www.sajbuzau.ro .

BIBLIOGRAFIE/ TEMATICA
1. Legea nr.53/2003 (CODUL MUNCII) – republicare cu modificările și completările ulterioare;
2. Legea nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice cu modificările și completările ulterioare;
3. H.G. nr. 153/2018 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea locurilor de muncă, a categoriilor de personal, a mărimii concrete a sporului pentru condiţii de muncă prevăzut în anexa nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, precum şi a condiţiilor de acordare a acestuia, pentru familia ocupaţională de funcţii bugetare „Sănătate şi asistenţă socială” , cu modificările și completările ulterioare;
4. ORDIN M.S. nr. 870/2004 pentru aprobarea Regulamentului privind timpul de muncă, organizarea şi efectuarea gărzilor în unităţile publice din sectorul sanitar, cu modificările și completările ulterioare;
5. H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
6. O.U.G. nr.158/2005 privind concediile și indemnizațiile de asigurări sociale de sănătate, cu modificările și completările ulterioare;
7. Legea nr. 360/2023 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificările și completările ulterioare;
8. Legea nr.227/2015 privind codul fiscal cu modificările și completările ulterioare -Titlul IV și V;
9. H.G. nr.714/2018 privind drepturile și obligațiile personalului autorităților și instituțiilor publice pe perioada delegării și detașării în altă localitate;
10. OUG nr.111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copilului, cu modificările și completările ulterioare;
11. H.G. nr. 295/2025, privind Registrul general de evidență a salariaților – REGES-ONLINE, cu modificările și completările ulterioare;
12. Ordin M.F.P. nr.1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale, cu modificările și completările ulterioare;
13. Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății – Titlul IV – Sistemul național de asistență medicală de urgență și de prim ajutor calificat, cu modificările și completările ulterioare;
14. Ordin nr. 600 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al institutiilor publice.
PROBA DE INTERVIU
Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:
a) abilităţi şi cunoştinţe impuse de funcţie;
b) capacitatea de analiză şi sinteză;
c) motivaţia candidatului;
d) comportamentul în situaţiile de criză;
e) abilități de comunicare;
f) iniţiativă şi creativitate.
Întocmit,

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram YouTube , TikTok , Twitter .