SEMINARUL TEOLOGIC ORTODOX „CHESARIE EPISCOPUL” BUZĂU
ORGANIZEAZĂ CONCURS PENTRU OCUPAREA UNUI POST VACANT DE MUNCITOR ÎN BUCĂTĂRIE
(normă întreagă) PE PERIOADĂ NEDETERMINATĂ
În conformitate cu:
Ordonanța de Urgență nr.12, art. VII din 13.03.2025, în anul 2025, autorităţile şi instituţiile publice organizează concursuri sau examene pentru ocuparea posturilor vacantate şi/sau vacantabile ca urmare a aplicării prevederilor art. 38 alin. (10) din Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare.
Adresa ISJ Buzău cu nr. 3663/10.04.2025, privind aprobarea pentru organizarea concursului de ocupare a postului de muncitor in bucatarie.
SEMINARUL TEOLOGIC ORTODOX „CHESARIE EPISCOPUL” BUZĂU în perioada 09 IUNIE – 30 IUNIE 2025 ORGANIZEAZĂ CONCURS PENTRU OCUPAREA UNUI POST VACANT DE MUNCITOR ÎN BUCĂTĂRIE (normă întreagă) PE PERIOADĂ NEDETERMINATĂ, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, după cum urmează:
DENUMIREA POSTULUI: muncitor calificat în bucătărie
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție contractuala de execuție
COMPARTIMENT: COMPARTIMENTUL ADMINISTRATIV
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată
Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:
- Studii: generale / profesionale de specialitate – curs/școală profesională/liceu/ calificare bucătar
- Vechimea minimă în muncă: 5 ani
- Vechime minimă în domeniul studiilor: nu este cazul
- Certificat (sau adeverință) de Botez
- Recomandarea preotului paroh
- Avizul scris (binecuvântarea) al Chiriarhului
- Să nu fi avut abateri disciplinare la locurile de muncă anterioare
- Disponibilitate la program în schimburi și flexibil
Concursul va consta în:
- Selecție dosare
- Proba scrisă
- Proba practică
- Interviu
Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI:
Nr. crt. | Activităţi | Data/ Perioada | Ora/ Interval orar | Observații |
1. | Publicarea anunțului | 03.06.2025 | 13,00 | https://posturi.gov.ro/, https://seminarulteologicbuzau.ro/, avizier unitate |
2. | Depunerea dosarelor de participare la concurs | 09.06.2025- 23.06.2025 | 09,00-15,00 | Secretariatul unității |
3. | Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs | 24.06.2025 | 09,00- 12,00 | Comisia de concurs |
4. | Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor | 24.06.2025 | 13,00 | Avizierul unității, https://seminarulteologicbuzau.ro/ |
5. | Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor | 24.06.2025 | 13,00- 15,00 | Secretariatul unității |
6. | Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor | 24.06.2025 | 16,00 | Avizierul unității, https://seminarulteologicbuzau.ro/ |
7. | Susţinerea probei scrise | 25.06.2025 | 10,00- 12,00 | Sala de examen |
8. | Afişarea rezultatului probei scrise | 26.06.2025 | 10,00 | Avizierul unității, https://seminarulteologicbuzau.ro/ |
9. | Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise | 26.06.2025 | 10,00- 12,00 | Secretariatul unității |
10. | Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor | 26.06.2025 | 16,00 | Avizierul unității, https://seminarulteologicbuzau.ro/ |
11. | Susţinerea probei practice | 27.06.2025 | 10,00- 12,00 | Sala de examen |
12. | Comunicarea rezultatelor după susţinerea probei practice | 27.06.2025 | 13,00 | Avizierul unității, https://seminarulteologicbuzau.ro/ |
13. | Depunerea contestaţiilor privind rezultatul probei practice | 27.06.2025 | 13,00- 15,00 | Secretariatul unității |
14. | Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor | 27.06.2025 | 16,30 | Avizierul unității, https://seminarulteologicbuzau.ro/ |
15. | Susţinerea interviului | 30.06.2025 | 10,00- 12,00 | Sala de examen |
16. | Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului | 30.06.2025 | 13,00 | Avizierul unității, https://seminarulteologicbuzau.ro/ |
17. | Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului | 30.06.2025 | 13,00- 15,00 | Secretariatul unității |
18. | Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor | 30.06.2025 | 16,00 | Avizierul unității, https://seminarulteologicbuzau.ro/ |
19. | Afişarea rezultatului final al concursului | 30.06.2025 | 16,00 | Avizierul unității, https://seminarulteologicbuzau.ro/ |
BIBLIOGRAFIA
la concursul organizat în vederea ocupării postului vacant de muncitor în bucătorie
1. Ordinul 119/2014 pentru aprobarea Normelor de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei.
2. Legea nr.53/24.01.2003 Codul Muncii – Publicată în Monitorul Oficial al României numărul 72 din 5.02.2003 cu tematica titlul II- Contractul Individual de muncă.
3. Legea nr.319/14.07.2006 – a securității în muncă – publicată în Monitorul Oficial al României nr.646/26.07.2006 cu tematica CAPITOLUL IV -Obligaţiile lucrătorilor.
4. Legea 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, art. 22 – Obligațiile principale ale fiecarui salariat la locul de munca.
5. HOTĂRÂRE nr. 924 din 11 august 2005 privind aprobarea Regulilor generale pentru igiena produselor alimentare.
TEMATICA
la concursul organizat în vederea ocupării postului vacant de muncitor în bucătarie
1. Norme generale privind Securitatea și Sănătatea în muncă
2. Norme generale privind protectia muncii si P.S.I
3. Reguli pentru igiena produselor alimentare
4. Organizarea activității, a curățeniei și ordinii în bucătărie, spalatorie vase, sala de mese
5. Atribuții , sarcini și responsabilități de serviciu specifice postului
Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 0238 710 065, la adresa de e-mail: semchesariebz@gmail.com și pe website: https://seminarulteologicbuzau.ro/,
persoană de contact: Marcu Alina Florina, având funcția de Secretar în cadrul Seminarul Teologic Ortodox „Chesarie Episcopul” Buzău.
DIRECTOR ,
Pr. prof. DIMA Marius-Cristian
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .