Primăria Municipiului Buzău și Societatea de Transport public de călători Trans Bus S.A lansează în circulație prima flotă de 13 autobuze electrice și pune in functiune noul sistem de E-ticketing

Social

În atenția publicului călător

Stimați călători vă aducem la cunostință următoarele:

. Primăria Municipiului Buzău și Societatea de Transport public de călători Trans Bus S.A. din Buzău lansează în circulație începand cu data de 15 martie 2024 prima flotă de 13 autobuze electrice.

. Cu această ocazie se va pune în funcțiune și testa pentru o perioadă de 3 luni și noul sistem de E-ticketing cu cod QR.

. Biletele sau abonamentele de călătorie se pot procura de la tonetele societății Trans Bus cât și de la automatele de bilete amplasate pe Bulevardul Unirii (linia dedicată transportului în comun).

. Timp de 3 luni, noul sistem de E-ticketing aflat în teste va funcționa în paralel cu actualul sistem de E-ticketing. Astfel, biletele și abonamentele achiziționate pentru actualul sistem de E-ticketing vor fi valabile până la epuizarea termenului de valabilitate.

. Cardurile pentru persoanele care beneficiază de gratuități și facilități la transportul public se vor elibera după data de 15 aprilie 2024, valabile pentru noul sistem de E-ticketing.

. Achiziția biletelor și a abonamentelor de călatorie pentru noul sistem de E-ticketing se poate face și prin descărcarea aplicației pentru telefoanele mobile intitulată Transport Public Buzau disponibilă în App Store si Google  Play

. Aplicația Transport Public Buzau vă permite efectuarea următoarelor operațiuni:

– permite vizualizarea autobuzelor pe hartă, în timp real;

– achiziționarea și/sau reînnoirea biletelor și a abonamentelor de călătorie;

– oferă în timp real informații despre sosirea în stații;

– oferă posibilitatea de planificare a traseului;

– vizualizarea istoricului călătoriilor și reîncărcărilor efectuate;

– crearea unui cont web în care călătorul va putea introduce date personale de identificare;

– autentificarea în cont cu datele personale (utilizator și parolă);

– administrarea contului (ex. se pot modifica datele personale);

– informații cu privire la puncte de emitere/reîncărcare carduri;

– permite transmiterea mesajelor de la dispecerat cu privire la diferite devieri de traseu/blocaje.

. Validarea biletului sau a abonamentului de călătorie în mijlocul de transport în comun este obligatorie pentru fiecare călătorie.

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram YouTube , TikTok , Twitter .