Unitatea Militară 01838 Boboc angajeaza expert gr. III, analist (programator) ajutor debutant, Unitatea Militară 01940 Boboc angajeaza îngrijitor debutant

Jobs

( doua anunturi )

ANUNŢ privind organizarea şi desfăşurarea concursului/examenului de încadrare a două posturi vacante de personal civil contractual de execuţie

Unitatea Militară 01838 Boboc, cu sediul în loc. Cochirleanca, jud. Buzău, organizează concurs pentru încadrarea pe perioadă nedeterminată a două posturi vacante de personal civil contractual de execuţie, astfel:

– un post de expert gr. III la Catedra de sisteme de cercetare și supraveghere antiaeriană/Centrul de perfecționare în arma radiolocație/Școala de Instruire Interarme a Forțelor Aeriene;

– un post de analist (programator) ajutor debutant laLaboratorul informatică/Catedra de mentenanță și întrebuințare în luptă a tehnicii de radiolocație/Centrul de perfecționare în arma radilocație/Școala de Instruire Interarme a Forțelor Aeriene.

Principalele cerinţe ale posturilor sunt:

  • pentru postul de expert gr. III: participă la elaborarea documentelor de organizare şi

 proiectare a instruirii; selectează/elaborează materialele didactice necesare atingerii obiectivelor procesului de instruire; proiectează fiecare secvenţă formativă din cadrul cursului, pe baza prevederilor documentelor de organizarea procesului de formare continuă; apreciază activitatea cursanţilor, evaluează progresul acestora și completează fișele de apreciere a activității; îndrumă cursanţii în ceea ce priveşte planificarea şi organizarea studiului individual suplimentar; conduce procesul de învăţare şi asigură managementul clasei de cursanţi; identifică aşteptările, interesele, capacităţile, cunoştinţele, stilul de învăţare şi atitudinea iniţială ale cursanţilor repartizaţi în grupe şi proiectează scenarii didactice adecvate; desfăşoară activităţi didactice la cursurile de carieră şi de specializare/perfecţionare; participă la elaborarea şi corectarea testelor din cadrul examenelor de selecţie la cursurile de carieră şi de specializare/perfecţionare;

  • pentru postul de analist (programator) ajutor debutant: exploatează şi întreţine

aplicaţiile informatice; elaborează propuneri pentru înbunătăţirea securităţii SIC; acordă sprijin utilizatorilor în operarea echipamentelor; ia în primire mijloacele tehnice şi sălile repartizate; gestionează corect bunurile şi mijloacele materiale din dotarea laboratorului de informatică; participă la organizarea, amenajarea şi modernizarea laboratorului; asigură funcţionarea mijloacelor informatice din dotarea laboratorului, exploatarea corectă a lor şi executarea măsurilor de întreţinere ce se impun; execută seturi de planşe, scheme grafice etc. elaborate de membrii catedrelor din centrul de perfecționare în arma radiolocaţie; participă la acţiunile iniţiate şi desfăşurate de instructori în vederea dezvoltării şi modernizării bazei materiale şi la activităţile ordonate de şeful catedrei; colaborează cu instructorii din catedră la pregătirea activităţilor didactice şi asistă personalul pe timpul desfăşurării acestor activităţi, efectuând operaţiile precizate de cel ce conduce activitatea.

Documentele obligatorii pentru constituirea dosarului de concurs sunt următoarele:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1; se poate completa şi personal, la sediul unităţii, odată cu depunerea dosarului;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea*, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz*;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor apecifice postului*;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului*;

Notă: modelul adeverinţei care atestă vechimea în muncă este cel prevăzut în anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului României nr. 1336/28.10.2022 pentru pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;

 f) certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar. Documentul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. Persoana care doreşte să candideze are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susţinere a primei probe a concursului;

            g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului**;

 h) curriculum vitae – model comun european;

Prin semnarea şi depunerea formularului de înscriere la concurs, persoana care doreşte să candideze îşi prezintă acordul privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate sau a certificatului de securitate, corespunzător fişei postului, în condiţiile în care este declarată „Admis” la concurs. Facem precizarea că, în situaţia neacordării avizului favorabil pentru eliberarea documentului menţionat mai sus, relaţiile contractuale cu unitatea vor înceta.

Data limită până la care se pot depune dosarele de concurs/examen este: 04.06.2025, ora 14.30.

Dosarele de concurs se depun personal, la sediul U.M. 01838 Boboc din localitatea Cochirleanca, judeţul Buzău, persoană de contact, secretarul comisiei de concurs, telefon 0238.719.107/ 0238.718.965 int. VoIP 446.

Condiţiile generale pentru ocuparea postului sunt:

– deţinerea cetăţeniei române, a cetăţeniei altor state membre ale Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau a cetăţeniei Confederaţiei Elveţiene;

– cunoaşterea limbii române, scris şi vorbit;

– deţinerea capacităţii de muncă în conformitate cu prevedrile Legii nr. 53/2003-Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

– deţinerea unei stări de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

– îndeplinirea condiţiilor de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, a altor condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

– persoana care doreşte să candideze să nu fi fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face ca aceasta să fie incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

–  persoana care doreşte să candideze să nu execute o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii. 

Condiţiile specifice necesare pentru ocuparea postului sunt:

–   pentru postul de expert gr. III:

            –  absolvirea cu diplomă de licenţă a studiilor superioare în unul din următoarele domenii: Informații și securitate națională, Managementul organizației, Electromecanică, Electrotehnică, Electronică, Automatică, Comunicații și tehnologia informațiilor;

            – absolvirea unui Curs de pregătire psihopedagogică şi metodică/Program de iniţiere/perfecţionare/specializare pentru ocupaţia de formator – certificat/atestat;

–  cunoştinţe de operare pe calculator-Microsoft Office – nivel mediu;

–  cunoștințe de limba engleză – nivel inițial, neatestat;

–  vechime în muncă şi în specialitatea studiilor: minim 6 luni;

–   pentru postul de analist (programator) ajutor debutant:

  absolvirea studiilor medii, cu diplomă de bacalaureat;

–  cunoştinţe de operare/programare pe calculator: nivel ”utilizator avansat” sau să dețină certificat ECDL nivel minim ”PROFIL START BAC”/alt certificat de absolvire a unui curs de utilizare a calculatoarelor și programelor de tip Office, recunoscut de Ministerul Educației și Cercetării/Ministerul Muncii – nivel avansat;

– vechime în muncă şi în specialitatea studiilor: nu este necesară.

            Nivelul de acces la informaţii clasificate este minim „Secret de serviciu”, fiind necesar acordul scris al persoanei care doreşte să candideze privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate sau a certificatului de securitate, în situaţia în care va fi declarată „admis”.

         Concursul/examenul se va desfăşura la sediul U.M. 01838 Boboc, iar tipul probelor, datele şi orele desfăşurarii acestora sunt prevăzute în graficul alăturat:

Nr. Crt.ETAPIZAREA ACTIVITĂŢIIDATA/ INTERVAL ORARCONTACT/ LOCAŢIE
 Publicarea anunţului privind organizarea concursurilor/     examenelor21.05.2025https://afas.ro sediul UM 01838 Boboc https://www.posturigov.ro
 Depunerea dosarelor de concurs/ examen, pentru ambele posturi22.05 – 04.06.2025,  interval orar  08.30-14.30sediul UM 01838 Boboc
 Selecţia dosarelor de concurs/ examen05.06 – 06.06.2025 
 Afişarea rezultatului selecţiei dosarelor de concurs/examenÎn termen de o zi lucrătoare de la finalizarea selecţieihttps://afas.ro sediul UM 01838 Boboc
 Depunerea eventualelor contestaţii cu privire la rezultatul selecţiei dosarelor de concurs/examenÎn termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor selecţiei dosarelorsediul UM 01838 Boboc
 Soluţionarea contestaţiilor cu privire la rezultatul selecţiei dosarelor de concurs/examen şi afişarea rezultatelor soluţionăriiÎn termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor Afişarea rezultatului se realizează imediat după soluţionarea contestaţiilorhttps://afas.ro sediul UM 01838 Boboc
7.Desfăşurarea probei scrise pentru postul de expert gr. III16.06.2025, ora 09.00sediul UM 01838 Boboc
8.Notarea probei scrise şi afişarea rezultatului acesteia17.06.2025https://afas.ro sediul UM 01838 Boboc
9.Desfăşurarea probei scrise pentru postul de analist (programator) ajutor debutant17.06.2025, ora 09.00sediul UM 01838 Boboc
10.Notarea probei scrise şi afişarea rezultatului acesteia18.06.2025https://afas.ro sediul UM 01838 Boboc
11.Depunerea eventualelor contestaţii cu privire la rezultatul probei scrise, pentru oricare dintre posturiÎn termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului probei scrisesediul UM 01838 Boboc
12.Soluţionarea contestaţiilor cu privire la rezultatul probei scrise şi afişarea rezultatului, pentru oricare dintre posturiÎn termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor. Afişarea rezultatului se realizează imediat după soluţionarea contestaţiilorhttps://afas.ro sediul UM 01838 Boboc
13.Desfăşurarea probei practice pentru postul de analist (programator) ajutor debutant23.06.2025, ora 09.00sediul UM 01838 Boboc
14.Notarea probei practice şi afişarea rezultatului acesteia24.06.2025https://afas.ro sediul UM 01838 Boboc
15.Depunerea eventualelor contestaţii cu privire la rezultatul probei practice, pentru postul de analist (programator) ajutor debutantÎn termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului probei practicesediul UM 01838 Boboc
16.Soluţionarea contestaţiilor cu privire la rezultatul probei practice şi afişarea rezultatului, pentru postul de analist (programator) ajutor debutantÎn termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor. Afişarea rezultatului se realizează imediat după soluţionarea contestaţiilorhttps://afas.ro sediul UM 01838 Boboc
17.Susţinerea interviului pentru postul de expert gr. III20.06.2025 Ora de susţinere a interviului va fi comunicată în anunţul cu rezultatele probei scrisesediul UM 01838 Boboc
18.Notarea interviului şi afişarea rezultatului acestuia23.06.2025https://afas.ro sediul UM 01838 Boboc
19.Susţinerea interviului pentru postul de analist (programator) ajutor debutant27.06.2025 Ora de susţinere a interviului va fi comunicată în anunţul cu rezultatele probei practicesediul UM 01838 Boboc
20.Notarea interviului şi afişarea rezultatului acestuia30.06.2025https://afas.ro sediul UM 01838 Boboc
21.Depunerea eventualelor contestaţii cu privire la rezultatul interviului, pentru oricare dintre posturiÎn termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului interviuluisediul UM 01838 Boboc
22.Soluţionarea contestaţiilor cu privire la rezultatul interviului şi afişarea rezultatului, pentru oricare dintre posturiÎn termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor. Afişarea rezultatului se realizează imediat după soluţionarea contestaţiilorhttps://afas.ro sediul UM 01838 Boboc
23.Afişarea rezultatului final al concursurilor/examenelor, pentru oricare dintre posturi   Rezultatul final nu se contestăÎn termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor soluţionării contestaţiilor pentru ultima probăhttps://afas.ro sediul UM 01838 Boboc
24.Prezentarea la post a candidaților declarați “Admis”  În termen de 15 zile calendaristice de la data afişării rezultatelor finale ale concursurilor/ examenelor 

TEMATICĂ pentru postul de EXPERT gr. III:

  1. Hotărârea Guvernului nr. 585 din 13.06 2002 pentru aprobarea Standardelor naționale

 de protecție a informațiilor clasificate România, cu modificările și completările ulterioare:

• Dispoziții generale;

• Clasificarea şi declasificarea informatiilor. Masuri minime de protecție specifice claselor şi nivelurilor de secretizare;

• Reguli generale privind evidența, întocmirea, păstrarea, procesarea, multiplicarea, manipularea, transportul, transmiterea şi distrugerea informațiilor clasificate;

• Protecția informațiilor secrete de stat;

• Exercitarea controlului asupra măsurilor privitoare la protecția informațiilor clasificate;

• Securitatea industrială;

• Protecția surselor generatoare de informații – infosec;

• Contravenții şi sancțiuni la normele privind protecția informațiilor clasificate.

  • Constantin Cucoş, Pedagogie:

• Normativitatea activităţii didactice;

• Metodologia şi tehnologia instruirii;

• Relaționare și comunicare didactică;

• Strategii de evaluare.

  • Muşata Bocoş, Vasile Chiş, Iuliu Ferenzi, Miron Ionescu, Voicu Lăscuş, Vasile Preda,

 Ioan Radu, Didactica Modernă:

• Procesul de învăţământ;

• Principiile didacticii;

• Abordarea obiectivelor procesului didactic;

• Metodologia activităţii didactice;

• Mijloace de învăţământ;

• Demersuri fizice şi creative în predare şi învăţare;

• Elemente de docimologie didactică.

  • Bogdan Marinescu, Principiile radiolocației, Ipostaze istorice ale conducerii:

• Principiile radiolocației;

• Trasee de frecvență foarte înaltă;

• Comutatoare de antenă;

• Antene;

• Emițătoare;

• Receptoare.

  • Legea nr. 346 din 2006 privind organizarea și funcționarea Ministerului Apărării

 Naționale, cu modificările și completările ulterioare:

• Dispoziţii generale;

• Atribuțiile și responsabilitățile Ministerului Apărării Naționale;

• Organizarea și funcționarea structurilor centrale;

• Structura de forte a armatei;

• Conducerea Ministerului Apărării Naționale;

• Personalul Ministerului Apărării Naționale.

  • Thomas L. Floyd, Dispozitive electronice, Editura Teora, Bucureşti, 2003, Cap II, III,

 IV, V, VIII, XI, XII, XVI, XVII, XVIII:

• Aplicaţii ale diodelor. I

• Diode de uz special.  I

• Tranzistoare bipolare cu joncţiuni.   I

• Tranzistoare cu efect de câmp şi polarizarea lor.  I

• Tiristoare, diace, triace, tranzistor unijoncţiune, fototranzistor, fototiristor, cuploare optice. I

• Amplificatoare operaţionale. I, III

• Filtre active. I

• Oscilatoare şi circuite PLL.   I

• Stabilizatoare de tensiune  I.

  • Sever Paşca, Niculae Tomescu, Electronică analogică şi digitală, vol. I, Dispozitive şi

 circuite electronice fundamentale, Editura Albastră, Cluj-Napoca, 2008, Cap. I, IV;

• Rezistoare, condensatoare, bobine, surse electrice.  II

• Tranzistorul cu efect de câmp cu poartă izolată TEC-MOS.

  • Sever Paşca, Niculae Tomescu, Electronică analogică şi digitală, vol. II, Electronică

analogică, Editura Albastră, Cluj-Napoca, 2008, Cap. VIII, X, XVI;

• Amplificatoare de putere – cuplarea directă a două sau mai multe tranzistoare    III

• Convertoare analog-digitale şi digital-analogice.  

  • Sever Paşca, Niculae Tomescu, Electronică analogică şi digitală, vol. III, Electronică

digitală, Editura Albastră, Cluj-Napoca, 2004, Cap. XVII, XXII, XIV;

• Algebra booleană, funcţii booleene.  IV

• Circuite basculante bistabile.  IV

• Numărătoare binare asincrone, sincrone.

BIBLIOGRAFIE pentru postul de EXPERT gr. III:

Hotărârea Guvernului nr. 585 din 13.06 2002 pentru aprobarea Standardelor naționale de protecție a informațiilor clasificate România, cu modificările și completările ulterioare;
Constantin Cucoş, Pedagogie, Editura POLIROM, Iaşi, 2006;
Muşata Bocoş, Vasile Chiş, Iuliu Ferenzi, Miron Ionescu, Voicu Lăscuş, Vasile Preda, Ioan Radu, Didactica Modernă, Ed. II-a, revizuită, Editura Dacia, 2004;
Bogdan Marinescu, Principiile radiolocației, 2011 – http://www.radartutorial.eu/ druck/Principiile_Radiolocatiei.pdf/
Legea nr. 346 din 2006 privind organizarea și funcționarea Ministerului Apărării Naționale, cu modificările și completările ulterioare; Cap. I, art.1-4, cap. II, art. 5-6, cap. III, art. 7-8, cap. V,art. 28-38, cap. VI, art. 39-42, cap. VII, art. 43-46;
Thomas L. Floyd, Dispozitive electronice, Editura Teora, Bucureşti, 2003, Cap II, III, IV, V, VIII, XI, XII, XVI, XVII, XVIII;
Sever Paşca, Niculae Tomescu, Electronică analogică şi digitală, vol. I, Dispozitive şi circuite electronice fundamentale, Editura Albastră, Cluj-Napoca, 2008, Cap. I, IV;
Sever Paşca, Niculae Tomescu, Electronică analogică şi digitală, vol. II, Electronică analogică, Editura Albastră, Cluj-Napoca, 2008, Cap. VIII, X, XVI;
Sever Paşca, Niculae Tomescu, Electronică analogică şi digitală, vol. III, Electronică digitală, Editura Albastră, Cluj-Napoca, 2004, Cap. XVII, XXII, XIV.  

TEMATICĂ pentru postul de ANALIST (PROGRAMATOR) AJUTOR DEBUTANT:

  1. Hotărârea Guvernului nr. 585 din 13.06 2002 pentru aprobarea Standardelor naționale

de protecție a informațiilor clasificate România, cu modificările și completările ulterioare:

• Dispoziții generale;

• Clasificarea şi declasificarea informatiilor. Masuri minime de protecție specifice claselor şi nivelurilor de secretizare;

• Reguli generale privind evidența, întocmirea, păstrarea, procesarea, multiplicarea, manipularea, transportul, transmiterea şi distrugerea informațiilor clasificate;

• Protecția informațiilor secrete de stat;

• Exercitarea controlului asupra măsurilor privitoare la protecția informațiilor clasificate;

• Securitatea industrială;

• Protecția surselor generatoare de informații – infosec;

• Contravenții şi sancțiuni la normele privind protecția informațiilor clasificate.

  • Utilizarea pachetului Microsoft Office:

• Excel -funcții, filtrări, sortări, formatări condiționale, calcul tabular;

• Word – creare fișier text, formatare pagină și text, inserare imagini, tabele, grafice, salvare și imprimare document, contopire mail (mail merge);

• Acces – crearea unei baze de date, adăugare de tabele, utilizare de relații, popularea bazei de date, crearea de formulare si rapoarte, protejarea bazei de date;

• Powerpoint – creare prezentare, editare master slide, modificare fundal, adăugare imagini, text, grafice, animație.

  • Identificarea componentelor unui sistem de calcul: unitate centrală, dispositive

 periferice de intrare și de ieșire, porturi de alimentare și comunicații. Realizarea conexiunilor fizice între periferice și unitatea centrală și verificarea funcțională a sistemului de calcul.

BIBLIOGRAFIE pentru postul de ANALIST (PROGRAMATOR) AJUTOR DEBUTANT:

1. Hotărârea Guvernului nr. 585 din 13.06 2002 pentru aprobarea Standardelor naționale de protecție a informațiilor clasificate România, cu modificările și completările ulterioare;

2.  https://support.microsoft.com/ro-ro/;

3.  Perry, Greg, Microsoft Office 2007, 5 in 1, Editura Teora, 2007 – orientativ;

4. Prodan, Augustin; Gorunescu, Florin; Gorunescu, Marina – Excel, Access și pagini web, Editura Albatros, Cluj-Napoca, 2006 – orientativ;

5.  Tudor, Vlad – Excel 2023, Curs pentru începători, Editura L&S Soft, 2023 – orientativ.

NOTE:

  1. Afişarea rezultatelor obţinute de candidaţi la probele concursului/afişarea rezultatelor soluţionării contestaţiilor/afişarea rezultatului final al concursului se realizează folosindu-se codul numeric pentru identificare atribuit fiecărui candidat;
  2. Termenele prevăzute în calendar se calculează avându-se în vedere inclusiv ziua când au  început şi ziua când s-au sfârşit;
  3. Data publicării/afișării anunțului reprezintă data de la care decurg cele 10 zile lucrătoare în  care se pot depune dosarele de concurs;
  4. Prevederile actelor normative cuprinse în bibliografie se studiază cu toate modificările şi completările ulterioare, după caz.

                                                                                                                                    Anexa 1

ROMÂNIA                                                                                        

MINISTERUL APĂRĂRII NAŢIONALE                                                    NECLASIFICAT

 UNITATEA MILITARĂ 01838 BOBOC

     Nr. _______ din ____________ 2025

COMANDANTULUI  UNITĂŢII  MILITARE  01838 BOBOC

    Funcţia solicitată: __________________________________________________________

    Data organizării concursului, proba scrisă şi/sau proba practică, după caz: _______________

     ________________________________________________________________________

    Numele şi prenumele candidatului: _____________________________________________

    Datele de contact ale candidatului (Se utilizează pentru comunicarea cu privire la concurs.):

    Adresa: __________________________________________________________________

    E-mail: _____________________________________________

    Telefon: ____________________________________________

    Persoane de contact pentru recomandări:

Numele şi prenumeleInstituţiaFuncţiaNumărul de telefon
    

      Anexez prezentei cereri dosarul cu actele solicitate.

    Menţionez că am luat cunoştinţă de condiţiile de desfăşurare a concursului.

    Cunoscând prevederile art. 4 pct. 2 şi 11 şi art. 6 alin. (1) lit. a) din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), în ceea ce priveşte consimţământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal declar următoarele:

                                        _

    Îmi exprim consimţământul          |_|

                                        _

    Nu îmi exprim consimţământul       |_|

    cu privire la transmiterea informaţiilor şi documentelor, inclusiv date cu caracter personal necesare îndeplinirii atribuţiilor membrilor comisiei de concurs, membrilor comisiei de soluţionare a contestaţiilor şi ale secretarului, în format electronic.                                    

                                        _

    Îmi exprim consimţământul          |_|

                                        _

    Nu îmi exprim consimţământul       |_|

    ca instituţia organizatoare a concursului să solicite organelor abilitate în condiţiile legii extrasul de pe cazierul judiciar cu scopul angajării, cunoscând că pot reveni oricând asupra consimţământului acordat prin prezentul formular.

    Declar pe propria răspundere că în perioada lucrată nu mi s-a aplicat nicio sancţiune disciplinară/mi s-a aplicat sancţiunea disciplinară ____________________________________.

    În situaţia în care voi fi declarat (ă) „admis”, sunt de acord cu verificarea datelor personale necesară obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate corespunzătoare postului încadrat şi am luat la cunoştinţă de faptul că, în cazul neacordării avizului favorabil respectiv, relaţiile contractuale cu unitatea vor înceta.

    Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că datele furnizate în acest formular sunt adevărate.

            Data: ________                                                          Semnătura: _______________


aaaaa

* Copiile actelor prevăzute la lit. b) – e)  se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

** Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

ANUNȚ privind organizarea și desfășurarea concursului de încadrare a unui post vacant de personal civil contractual de execuție la Unitatea Militară 01940 Boboc

U.M. 01940, cu sediul în loc. Boboc, com. Cochirleanca, jud. Buzău, organizează concurs pentru încadrarea pe perioadă nedeterminată a următorului post de personal civil contractual de execuție:

  – 1 post îngrijitor debutant, Formaţia transport şi deservire / Secţia mentenanţă tehnică învăţământ şi sprijin logistic didactic.

            Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din Hotărârea Guvernului României nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, se completează la sediul unităţii organizatoare a concursului;

          b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate*;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz*;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică.

e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, conform modelului orientativ prevăzut la anexa nr. 3 din Hotărârea Guvernului României nr. 1.336 din 28 octombrie 2022;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

         g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului**;

          h) curriculum vitae, model comun European.

NOTĂ:

Prin semnarea și depunerea  formularului de înscriere la concurs, persoana care dorește să candideze își prezintă acordul privind verificarea în vederea obținerii autorizației de acces la informații clasificate sau a certificatului de securitate, corespunzător fișei postului, în condițiile în care va fi declarată „Admis” la concurs.

            *Copiile de pe actele prevăzute   lit. b) – e),  se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

          **Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.

         Data limită până la care se depun dosarele de concurs este :  04.06.2025, ora 14.00.

Dosarele de concurs se depun, la sediul U.M. 01940 din localitatea Boboc, com. Cochirleanca, jud. Buzău, la secretarul comisiei de concurs, telefon 0238.727.674, interior 214.

Condiții generale pentru ocuparea postului:

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii; 

h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

            Condiții specifice necesare pentru ocuparea postului:

–  absolvent al învăţământului general obligatoriu sau absolvent studii medii;

–  vechime în muncă: nu e cazul;

–  vechime în specialitate: nu e cazul;

–  nivelul de acces la informaţii clasificate este “secret de serviciu”, fiind necesar acordul scris al persoanei care doreşte să candideze privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate şi a certificatului de securitate, în situaţia în care va fi declarat „admis”.

              CALENDARUL DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI

Nr. crt.ETAPIZAREA ACTIVITĂŢIIDATA LIMITĂ / ORA/PERIOADA  CONTACT/ LOCAŢIE
 Depunerea  dosarelor de concurs 22.05.2025 -04.06.2025, (08.00- 14.00)Sediul U.M. 01940 Boboc
 Selecţia dosarelor de concurs 05.06.2025  Sediul U.M. 01940 Boboc
 Afişarea  rezultatelor selecţiei dosarelor de concurs06.06.2025smmmsfa.ro, sediul U.M.01940 Boboc
 Depunerea eventualelor contestaţii cu privire la rezultatul selecţiei dosarelor de concurs10.06.2025 (08.00-14.00)  Sediul U.M. 01940 Boboc
 Soluţionarea eventualelor contestaţii cu privire la rezultatul selecţiei de dosarelor de concurs şi afişarea rezultatelor11.06.2025 Până la ora 15.00    smmmsfa.ro,  sediul U.M.01940 Boboc
 Desfăşurarea primei probe de concurs -proba scrisă13.06.2025, ora. 10.00  Sediul U.M. 01940 Boboc
 Notarea probei scrise şi afişarea rezultatului probei scrise16.06.2025smmmsfa.ro,  sediul U.M.01940 Boboc
 Depunerea eventualelor contestaţii cu privire la rezultatul probei scrise17.06.2025 (08.00-14.00)  Sediul U.M. 01940 Boboc
 Soluţionarea contestaţiilor  cu privire la rezultatul probei scrise şi afişarea rezultatului18.06.2025 Până la ora 15.00  smmmsfa.ro, sediul U.M.01940 Boboc
 Susţinerea probei interviu19.06.2025, ora 10.00  Sediul U.M. 01940 Boboc
 Notarea probei interviu şi afişarea rezultatului20.06.2025smmmsfa.ro, sediul U.M.01940 Boboc
 Depunerea eventualelor contestaţii cu privire la rezultatul probei interviu23.06.2025  Sediul U.M. 01940 Boboc
 Soluţionarea contestaţiilor cu privire la rezultatul probei interviu şi afişarea  rezultatului24.06.2025 Până la ora 15.00smmmsfa.ro, sediul U.M.01940 Boboc
 Afişarea rezultatului final al concursului Rezultatul final, nu se contestă25.06.2025smmmsfa.ro, sediul U.M.01940 Boboc
 Prezentarea la postCandidatul declarat ”ADMIS”, se prezintă la post, în termen de 15 zile calendaristice de la data afişării rezultatelor finale ale concursului/examenului    Sediul U.M. 01940 Boboc

      * Prin excepţie, în urma  formulării unei cereri scrise şi temeinic motivate, candidatul declarat „ADMIS” la concurs poate solicita, în termen de 3 zile lucrătoare de la afişarea rezultatului final al concursului  de prezentare la post care nu poate depăşi termenul de preaviz prevăzut pentru demisie în Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, de la data afişării rezultatelor finale ale concursului.

    *Afișarea rezultatelor obținute de către candidați la probele concursului, afișarea soluționării eventualelor contestațiilor, afișarea rezultatului final al concursului; se realizează folosindu-se codul numeric de identificare, atribuit fiecărui candidat.   

       TEMATICA ȘI BIBLIOGRAFIA DE CONCURS

        Tematica:

  1. Drepturi și obligaţii ale salariaţilor;
  2. Drepturi şi obligaţii ale angajatorului;
  3. Modificarea contractului individual de muncă;
  4. Suspendarea contractului individual de muncă ;
  5. Colectarea selectivă a deşeurilor în instituţiile publice;
  1. Obligaţii generale ale angajatorilor pe linia securităţii şi sănătăţii în muncă;
  2. Obligaţiile lucrătorilor pe linia securităţii şi sănătăţii în muncă;
  3. Accidente de muncă;
  4. Obligaţiile generale pe linie de protecţie a muncii şi de prevenire şi stingere a incendiilor;
  5. Obligaţiile administratorului, conducătorului instituţiei, utilizatorului şi salariatului pe linie de protecţie a muncii şi de prevenire şi stingere a incendiilor;
  6. Norme de igienă pentru unităţile de folosinţă publică.

Bibliografia:

  1.  Legea nr. 53/2003 “Codul muncii” republicată, cu modificările şi completările ulterioare (Titlu II, Cap II- art. 39-40; Cap III – art. 41-48; Cap IV – art. 49-54);
  2. Legea nr. 132/2010 privind colectarea selectivă a deşeurilor în instituţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea nr. 319/2006 privind securitatea şi sănătatea în muncă, cu completările şi modificările ulterioare (Cap. III – Secţiunea I – art. 6-7, Cap. IV – art. 22-23, Cap. VI – Secţiunea a 2-a – art. 30-32);
  4. Legea nr. 307/12.07.2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicată cu modificările şi completările ulterioare (Cap. II –  Secţiunea 1, art. 6-12, Secţiunea a 6-a – art. – 19-22);

Ordinul 119 /2014pentru aprobareaNormelor de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei (Cap. IV – art. 46-52).

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram YouTube , TikTok , Twitter .