Teatrul George Ciprian Buzău angajeaza sofer

Jobs

A N U N Ţ   –  15.05.2025*

(*conform art. 18 din HG1336/2022, anunțul se publică cu cel putin 15 zile lucrătoare inainte de data stabilită pentru prima probă a concursului pentru ocuparea unui post vacant)

TEATRUL ,,GEORGE CIPRIAN” BUZĂU, cu sediul in Municipiul Buzău, strada Aleea Castanilor, nr. 1, județul Buzau organizează, la sediul instituției, concurs pentru ocuparea unui post de execuție de natură contractuală, pe perioadă nedeterminată, cu respectarea prevederilor din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare:

1 post de Şofer, studii medii, treapta I, în cadrul Serviciului Tehnic Administrativ, cu o durată a timpului de lucru de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână

La concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant pot participa persoanele care îndeplinesc condiţiile prevăzute de art. 14, art 15 si art. 16  din  Hotarârea nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare,  şi anume:

Condiții generale:

Poate ocupa un post vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:

    a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

    b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

    c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

    d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

    e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

    f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

    g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

    h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

    Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul pentru ocuparea unui post vacant stabilite prin fişa postului, la propunerea structurilor în care se află funcţia vacantă, conform statului de funcţii si anume:

Condiții specifice în vederea ocupării postului:

  • Studii: medii
  • Posedă permis de conducere categoriile : ,,B”, ,,C”, ,,D”, ,,E”;
  • Vechime în muncă: minim  3 ani;
  • Vechime conducător auto: minim 3 ani
  • Aviz psihologic;
  • Disponibilitate la program de lucru flexibil şi prelungit, activităţi desfăşurate în weekend, în zilele de sărbători legale, conform specificului instituției;

BIBLIOGRAFIE

  1. Ordonanța de urgență nr. 21/2007 privind instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte, precum şi desfăşurarea activităţii de impresariat artistic, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Ordonanţa de urgenţă nr.195/2002, republicată, cu completările ulterioare, privind circulaţia pe drumurile publice;
  3. Legea nr. 307 din 2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Legea securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. HG 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. Regulamentul de Organizare și Funcționare al Teatrului ,,George Ciprian” Buzău, aprobat prin Hotărârea Consiliului Judeţean nr.155/28.06.2024;
  7. O.G. nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,  cu modificările și completările ulterioare;
  8. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, cu modificările și completările ulterioare;

        TEMATICA

1.Reguli privind circulaţia vehiculelor pe drumurile publice.

2.Obligaţiile participanţilor la trafic.

3.Răspunderea contravenţională.

4.Noţiuni referitoare la securitatea şi sănătatea muncii şi la situaţiile de urgenţă (apărarea împotriva incendiilor).

5. Reglementări  privind egalitatea de şanse şi nediscriminarea.

Actele necesare pentru înscrierea la concurs conform art. 35 din HG 1336/2022, cu modificările şi completările ulterioare:

 Pentru înscrierea la concurs, conform art 35 din H.G. 1336/2022 cu modificările şi completările ulterioare, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

    a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din H.G. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;

    b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

    c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

    d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

    e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

    f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

    g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

    h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

    i) curriculum vitae, model comun european.

          Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

           Copiile de pe actele care trebuie depuse la dosar, prevăzute la lit. b) – e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

 Certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul certificatului de cazier judiciar sau, după caz, cu originalul extrasului de pe cazierul judiciar, anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

Documentul prevăzut la lit.h, poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.

           Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut la art. 34 din HG 1336/2022, de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului pentru ocuparea unui post vacant, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.

Cererea de înscriere la concurs se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs.

În vederea participării la concurs, conform art. 34 din HG 1336/2022, candidaţii depun dosarul de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării/afişării anunţului pentru ocuparea unui post vacant, respectiv in perioada 16.05.2025 – 29.05.2025  inclusiv, ora 16:00, după următorul program: de luni până joi între orele 09:00 –16:00 şi vineri între orele 09:00–13:00.

        Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Teatrului ,,George Ciprian”  Buzău, Aleea Castanilor, nr 1, Compartiment Resurse Umane Salarizare persoana de contact: Inspector de Specialitate – Grigore Monica, telefon:  0238/720853.

Concursul se desfăşoară la sediul Teatrului ,,George Ciprian” Buzău,  în urmatoarele etape, conform art. 32 din HG 1336/2022, cu modificările şi completările ulterioare:

a) Selecţia dosarelor de înscriere  la concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor generale şi specifice de participare la concurs, se va realiza, cf. art 36 alin. (1) din HG 1336/2022 cu modificările şi completările ulterioare, în termen de 2 zile lucrătoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor, respectiv: 02.06.2025;

  • Afișarea rezultatului selecției dosarelor folosind sintagma ,,admis” sau ,,respins”, însoţită de  motivul respingerii dosarului, după caz, se va face la sediul instituției si pe pagina de internet, conform art. 37 din HG 1336/2022, in termen de 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului pentru selecția dosarelor, respectiv până la data de: 03.06.2025, ora:16:00;
  • Contestaţiile cu privire la rezultatul selecţiei dosarelor de înscriere se depun în maximum 1 zi lucrătoare de la afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor, cf. art. 53 din HG 1336/2022, respectiv pana la data de: 04.06.2025, ora: 16:00, la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor din cadrul Compartimentului Resurse Umane Salarizare.
  • Comisia de soluţionare a contestaţiilor va afişa rezultatul final, la sediul institutiei si pe pagina de internet, conform art. 54 alin (3) din HG 1336/2022, în termen de maxim o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor,  respectiv pana la data de: 05.06.2025, ora: 16:00.

b) proba scrisă va avea loc în data de: 06.06.2025 ora: 10:00, la sediul Teatrului ,,George Ciprian” Buzău din Aleea Castanilor, nr. 1, Buzau.

La această probă vor participa doar candidaţii care au fost declaraţi ,,admis” la rezultatul final al selecţiei dosarelor;

  • Rezultatul probei scrise va fi afişat la sediul instituției și pe pagina de internet, cf. art. 43 alin (2) din HG 1336/2022, in termen de 1 zi lucrătoare de la finalizarea probei, respectiv pana la  data de 10.06.2025, ora 16:00, cu precizarea punctajului obţinut şi a sintagmei ,,admis” sau ,,respins”;
  • Contestaţiile cu privire la rezultatul probei scrise se depun în maxim 1 zi lucrătoare de la afişarea rezultatelor probei scrise, conform art 53 din HG 1336/2022, respectiv pana la data de: 11.06.2025, ora: 16:00, la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor din cadrul Compartimentului Resurse Umane Salarizare.
  • Comisia de soluţionare a contestaţiilor va afişa rezultatul final la sediul instituției si pe pagina de internet, conform art. 54 alin (3) din HG 1336/2022  în termen de maxim 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, respectiv pana la data de 12.06.2025, ora: 16:00.

c) interviul va avea loc la sediul Teatrului ,,George Ciprian” Buzău din Aleea Castanilor, nr. 1, Buzau, intr-un termen de 4 zile lucratoare  de la data susținerii probei scrise, respectiv în data de 13.06.2025, ora: 10:00, cf. art 41 alin (5) din HG 1336/2022, cu modificările şi completările ulterioare.

La această probă vor participa doar candidaţii care au fost declaraţi ,,admis” la rezultatul final de la proba ,,scrisă”.

  • Rezultatul probei interviu va fi afişat la sediul instituției si pe pagina de internet in termen de 1 zi lucrătoare de la finalizarea probei, respectiv cf art 47 alin (3), pana la data de 16.06.2025, ora 16:00, cu precizarea punctajului obţinut şi a sintagmei ,,admis” sau ,,respins”;
  • Contestaţiile cu privire la rezultatul probei interviu se depun în maxim 1 zi lucrătoare de la afişarea rezultatelor probei interviu, respectiv, cf. art. 53 din HG 1336/2022, pana la data de: 17.06.2025, ora: 16:00, la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor din cadrul Compartimentului Resurse Umane Salarizare.
  • Comisia de soluţionare a contestaţiilor va afişa rezultatul final în termen de maxim 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, respectiv 18.06.2025, ora: 16:00, cf. art 54 alin (3) din HG 1336/2022.

Comisia va afişa rezultatul final al concursului în termen de maxim 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de afișare a rezultatului contestației la ultima probă sustinută,  respectiv pana la data:19.06.2025, ora 16:00, cf. art 56 alin 3) din HG 1336/2022, prin specificarea mentiunii admis sau respins.

Afişarea rezultatelor obţinute de candidaţi la probele concursului, precum şi afişarea rezultatelor soluţionării contestaţiilor şi a rezultatelor finale ale concursului se realizează folosindu-se codul numeric pentru identificare atribuit fiecărui candidat.

Sunt declaraţi admişi la proba „scrisă” şi la proba ,,interviu” candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte, din maximum 100 de puncte.

Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă şi interviu.

Se consideră ,,admis” la concurs, candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru acelaşi post, cu condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar.

La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.

Candidatul nemulţumit de modul de soluţionare a contestaţiei se poate adresa instanţei de contencios administrativ, în condiţiile legii.

Afişarea rezultatelor probelor de concurs, precum şi rezultatul final se face la sediul Teatrului ,,George Ciprian” Buzău si pe pagina de internet a acestuia (www.teatrulgeorgeciprian.ro).

Relaţii suplimentare la telefon: 0238.720.853.

Manager,

Chivulescu Gina

TEATRUL  „GEORGE CIPRIAN” BUZĂU                                                                                Aprob

Serviciul TEHNIC ADMINISTRATIV                                                                                    Manager,

FIȘA POSTULUI

Nr……

  1. Informaţii generale privind postul:

1. Nivelul postului:  de execuție

2. Denumirea postului: ȘOFER

3. Gradul/treapta profesională: M I

4. Scopul principal al postului: deservirea pe linie de transport a activităților specifice din cadrul instituției

B. Conditii specifice pentru ocuparea postului:

 1. Studii de specialitate: studii medii (cu sau fără dimplomă de bacalaureat); Posedă permis de conducere categoriile : ,,B”, ,,C”, ,,D”, ,,E”;

 2. Perfecționari (specializări): –

 3. Cunoștințe de operare / programare pe calculator: –

 4. Limbi străine: –

 5.Abilități, calități, aptitudini necesare:îndeplinirea sarcinilor corespunzătoare cerinţelor postului,

 6.Cerințe specifice: Disponibilitate la program de lucru flexibil şi prelungit, activităţi desfăşurate în weekend, în zilele de sărbători legale, conform specificului instituției;

 7. Competență managerială (cunoștinte de management, calități, aptitudini manageriale): –

C. Atribuţiile postului:

Şoferul îşi desfăşoară activitatea în cadrul Serviciului Tehnic Administrativ, este direct subordonat şefului de serviciu si va avea în principal următoarele atribuţii: Deservește pe linie de transport teatrul și nu execută decât cursele indicate de persoana stabilită să confirme foaia de parcurs privind kilometrii rulați și timpul stat la dispoziție;Efectuează deplasări numai în interes de serviciu, aprobate sau dispuse de conducere;Parchează maşina numai în locurile stabilite; Respectă traseul stabilit de conducerea teatrului sau de responsabilul turneului, atât în Bucureşti cât şi în afara lui;Participă la descărcarea – încărcarea marfurilor, decorurilor, etc. justificând zilnic kilometrii parcurşi;  Asigură permanent starea de funcţionare a autovehiculelor pe care le are în primire;Urmăreşte să nu depăşească (datorită defecţiunilor de funcţionare ale autovehiculului) consumurile la carburanţi şi lubrefianţi;Completează cu atenţie şi corectitudine foaia de parcurs zilnic, cerând fiecărui beneficiar semnătura pentru certificarea transportului executat; predă foaia de parcurs după executarea curselor;Răspunde de dotarea autovehiculului cu tot ceea ce legea dispune;Asigură conducerea pe mijloacele de transport corectă, atentă, fără  consum de băuturi alcoolice sau droguri;Are în permanenţă asupra sa instrumentar şi uneltele necesare în caz de avarie, polei, zăpadă, etc.;Are obligaţia să respecte programul de lucru stabilit, înscriind zilnic în condica de prezență și în foaia de parcurs ora de prezentare și ora de plecare;La retragerea din cursă se prezintă la Serviciul tehnic-administrativ pentru predarea actelor și primirea unor eventuale comunicări;Raportează la Serviciul tehnic-administrativ orice eveniment survenit pe linie de circulație rutieră în care a fost implicat (accident, tamponare, ridicare a permisului de conducere sau a certificatului de înmatriculare etc.);Respectă prevederile legale privind circulația pe drumurile publice, pe care este obligat să le cunoască;Informează șeful Serviciului tehnic-administrativ cu privire la expirarea polițelor RCA/CASCO;Respectă normativele tehnice ale autoturismelor pe care îl conduce;Completează zilnic foaia de parcurs la toate rubricile, atestând corect data și ora plecării și venirii din cursă, kilometrii parcurși zilnic, starea tehnică a vehiculului;La solicitarea bonurilor valorice pentru carburant auto, predă obligatoriu cotoarele bonurilor utilizate anterior, cu ștampila ce atestă data și stația de alimentare;Solicită șefului Serviciului tehnic-administrativ întocmirea unei comenzi de întreținere tehnică (inspecția tehnică periodică, revizia tehnică, schimb de ulei și/sau filtre etc.), atât la termenele scadente, cat și pentru reparații ori de câte ori consideră că este necesar;Este obligat să se prezinte periodic la examenul medical și cel psihologic;Prezentele sarcini nu sunt limitative, angajatul îndeplinind orice alte sarcini trasate de conducerea teatrului;Respectă în înţelesul deplin al cuvântului şi nu lezează în nici un fel prin atitudine, comentarii, etc. interesele Teatrului ,,George Ciprian” Buzău;Conduită responsabilă, reverențioasă fața de colegi și colaboratori;Informaţiile pe care le obţine ca efect al executării contractului individual de muncă intervenit între părţi, sunt confidenţiale, salariatul fiind obligat, potrivit art. 26 alin. 1 din Codul Muncii, să nu transmită date sau informații de care a luat la cunoştinţă în timpul executării contractului; Sa anunţe(în scris) conducerea teatrului în timp util despre eventuale colaborări cu alte instituţii sau deplasări în interes profesional;Respectă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare, ROI, normele specifice de protecţia muncii, tehnica securităţii şi prevenirea incendiilor;       Potrivit Cap.IV – Obligatiile lucratorilor din legea 319/2006 are obligatia sa respecte urmatoarele prevederi: Art.22. Fiecare lucrator trebuie sa îşi desfăşoare activitatea, în conformitate cu pregătirea şi instruirea sa, precum şi cu instrucţiunile primite din partea angajatorului, astfel încât sa nu expuna la pericol de accidentare sau imbolnavire profesională atât propria persoana, cat şi alte persoane care pot fi afectate de acţiunile sau omisiunile sale în timpul procesului de munca.    (1) In mod deosebit, în scopul realizării obiectivelor prevăzute la art. 22, lucrătorii au următoarele obligaţii:    a) sa utilizeze corect maşinile, aparatura, uneltele, substanţele periculoase, echipamentele de transport şi alte mijloace de producţie; b) sa utilizeze corect echipamentul individual de protecţie acordat si, după utilizare, sa îl înapoieze sau sa îl pună la locul destinat pentru păstrare;  c) sa nu procedeze la scoaterea din funcţiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii, în special ale maşinilor, aparaturii, uneltelor, instalaţiilor tehnice şi clădirilor, şi sa utilizeze corect aceste dispozitive;   d) sa comunice imediat angajatorului si/sau lucrătorilor desemnaţi orice situaţie de munca despre care au motive întemeiate sa o considere un pericol pentru securitatea şi sănătatea lucrătorilor, precum şi orice deficienţa a sistemelor de protecţie;     e) sa aducă la cunoştinţa conducătorului locului de munca si/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoana;     f) sa coopereze cu angajatorul si/sau cu lucrătorii desemnaţi, atât timp cat este necesar, pentru a face posibila realizarea oricăror măsuri sau cerinţe dispuse de către inspectorii de munca şi inspectorii sanitari, pentru protecţia sănătăţii şi securităţii lucrătorilor;     g) sa coopereze, atât timp cat este necesar, cu angajatorul si/sau cu lucrătorii desemnaţi, pentru a permite angajatorului sa se asigure ca mediul de munca şi condiţiile de lucru sunt sigure şi fără riscuri pentru securitate şi sănătate, în domeniul sau de activitate;    h) sa îşi însuşească şi sa respecte prevederile legislaţiei din domeniul securităţii şi sănătăţii în munca şi măsurile de aplicare a acestora;     i) sa dea relaţiile solicitate de către inspectorii de munca şi inspectorii sanitari.     (2) Obligaţiile prevăzute la alin. (1) se aplica, după caz, şi celorlalţi participanţi la procesul de munca, potrivit activităţilor pe care aceştia le desfăşoară.

D . Sfera relațională a titularului postului:

 1. Sfera relațională internă:

a) relatiile ierarhice: subordonat față de: Sefului de serviciu Tehnic Administrativ de la care primeşte sarcini, atribuţii şi răspunderi;

                                 superior pentru: nu este cazul

b) relații functionale: colaborează şi are relaţii de serviciu cu toate birourile, serviciile și compartimentele instituției

c) relații de control:  nu este cazul

d) relații de reprezentare: nu este cazul

2. Sfera relațională externă:

          a) cu autoritățile și institutiile publice: colaborează cu Consiliul Judeţean Buzău, cu celelalte teatre şi instituţii, în beneficiul teatrului, numai pentru realizarea atribuțiilor proprii de serviciu;                                                                                                                                                                

           b) cu organizaţii externe: are relaţii cu organizaţii externe care au tangenţă cu sfera sa de activitate, numai pentru realizarea sarcinilor de serviciu;

           c) cu persoane juridice private : are relaţii cu persoane juridice şi fizice care au tangenţă cu sfera sa de activitate, numai pentru realizarea sarcinilor de serviciu;

E. Întocmit de :

 1. Numele prenumele:

 2. Funcția:

 3. Semnătura:_____________________

 4. Data  întocmirii:   _______________

F. Luat la cunoștință de către ocupantul postului:

1. Numele prenumele:

2. Functia de execuție :

3. Semnătura:  ____________________________

4. Data:  _________________________________

G. Contrasemnează:

1.  Numele și prenumele:

2.  Functia:

3.  Semnătura: ____________________________________

4.  Data:  ________________________________________

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram YouTube , TikTok , Twitter .