DISPOZIȚIE Nr. 85 privind convocarea Consiliului judeţean în şedinţa ordinară a lunii martie 2025
Preşedintele Consiliului judeţean Buzău,
În temeiul art. 134, 178 alin.(1), 179 alin. (6) şi art. 196 alin.(1),
lit. „b” din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul
Administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
DISPUNE:
Art.1.(1). Se convoacă Consiliul Judeţean Buzău în şedinţă
ordinară, în data de 27 martie 2025, ora 1000
,
(2). Ședința va avea loc la sediul Consiliului Județean Buzău
din Bulevardul Nicolae Bălcescu nr. 48, Sala Dimitrie Filipescu a Consiliului
Județean Buzău, cu următoarea ordinea de zi:
I. Ceremonia de depunere a jurământului după validare
mandat.
II. PROIECTE DE HOTĂRÂRE:
- Proiect de hotărâre nr. 54/2025 privind desemnarea doamnei Holban
Corina-Monica, consilier județean, ca membru al Comisiei pentru
activități științifice, învățământ, sănătate, cultură, culte, protecție
socială, tineret, sportive și de turism; - Proiect de hotărâre nr. 55/2025 pentru aprobarea rectificării I a
bugetului propriu al Județului Buzău pe anul 2025; - Proiect de hotărâre nr. 56/2025 pentru aprobarea rectificării I a
bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2025 al Direcției Generale de
Asistență Socială și Protecția Copilului Buzău; - Proiect de hotărâre nr. 57/2025 pentru aprobarea Programului Anual de
Achiziţii Publice al Consiliului Judeţean Buzău pentru anul 2025; - Proiect de hotărâre nr. 58/2025 pentru aprobarea Programului anual al
finanțărilor nerambursabile pentru domeniile asistență socială, sport și
tineret din bugetul propriu al județului Buzău pe anul 2025; - Proiect de hotărâre nr. 59/2025 privind aprobarea Programului de
lucrări de întreținere curentă/periodică și reparații, consolidări,
modernizări, reabilitări și contribuția pentru investițiile din fonduri
europene pentru drumurile și podurile aflate în administrarea
Consiliului Județean Buzău și respectiv a Programului de lucrări de
reabilitare, modernizare și/sau asfaltare a drumurilor și podurilor
aflate în administrarea Consiliului Județean Buzău prin Programul
Național de Dezvoltare Locală, prin Programul Național de Investiții
Anghel Saligny și prin Programul Național de Redresare și Reziliență
în anul 2025; - Proiect de hotărâre nr. 60/2025 pentru aprobarea cofinanțării din
bugetul propriu al județului Buzău 2025 a organizării fazei naționale a
unor olimpiade școlare, concursuri școlare naționale/regionale și
respectiv proiect județean derulat de Inspectoratul Școlar Județean
Buzău; - Proiect de hotărâre nr. 61/2025 pentru aprobarea organizării de către
Consiliul Județean Buzău și Federația Română de automobilism
sportiv a competiției Rally Start – „România Pitorească 2025”, etapa
1/aprilie 2025; - Proiect de hotărâre nr. 62/2025 pentru aprobarea cofinanțării din
bugetul propriu al județului Buzău 2025 a participării echipei de
robotică a Colegiului Național „Bogdan Petriceicu Hașdeu” Buzău –
„Heart of Robots” la Campionatul Național FTC/Houston – USA, 16-19
aprilie 2025; - Proiect de hotărâre nr. 63/2025 pentru stabilirea și aprobarea plății
unor recompense bănești aferente unor bunuri arheologice
descoperite pe teritoriul județului Buzău de persoane fizice; - Proiect de hotărâre nr. 64/2025 privind aprobare documentației
tehnico-economice – Proiect tehnic și detalii de execuție și aprobarea
indicatorilor tehnico-economici, pentru obiectivul de investiții
„Eficientizare energetică a clădirii administrative C3 din incinta
imobilului situat în municipiul Buzău, B-dul Nicolae Bălcescu, nr. 48,
Judeţul Buzău”, finantat în cadrul Programului privind creșterea
eficienței energetice și gestionarea inteligentă a energiei în clădirile
publice, coordonat de Administrația Fondului pentru Mediu; - Proiect de hotărâre nr. 65/2025 privind aprobarea documentației
tehnico-economice, faza Proiect Tehnic și a indicatorilor tehnicoeconomici – formă actualizată ai obiectivului de investiții „Consolidare
terasamente și refacere DJ, km. 88+950-92+853, comuna Sărulești,
județul Buzău; - Proiect de hotărâre nr. 66/2025 privind aprobarea delegării
temporare a dreptului de administrare al Consiliului Județean Buzău
către Consiliul Local al comunei Berca pentru sectorul de drum POD
pe DJ 203 L, sat Cojanu, comuna Berca, județul Buzău, în vederea
realizării proiectului „Reabilitare pod între satele Rătești și Cojanu,
comuna Berca, județul Buzău”; - Proiect de hotărâre nr. 67/2025 pentru stabilirea termenului folosinței
gratuite a unui teren proprietate publică a județului Buzău, constituit
în favoarea Fundației „Crucea Alb-Galbenă” – Filiala Buzău, constituit
prin Hotărârea Consiliului Județean Buzău nr. 278/2015; - Proiect de hotărâre nr. 68/2025 privind aprobarea METODOLOGIEI de
acordare a subvenţiilor de la bugetul Judeţului Buzău asociaţiilor şi
fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi
administrează unităţi de asistenţă socială, conform Legii nr. 34/1998
– formă revizuită și actualizată conform Hotărârii Guvernului nr.
1.259/09.10.2024; - Proiect de hotărâre nr. 69/2025 pentru stabilirea componenței
Consiliului Tehnico-Economic din cadrul Consiliului Județean Buzău
pentru mandatul 2024-2028; - Proiect de hotărâre nr. 70/2025 privind modificarea componenței
comisiei de evaluare a solicitărilor cluburilor sportive de drept public
și privat înființate pe raza Unității Administrativ-Teritoriale Județul
Buzău, în cadrul Programului sportiv de utilitate publică „Promovarea
sportului de performanță” pentru mandatul 2024-2028; - Proiect de hotărâre nr. 71/2025 privind desemnarea unui consilier
județean ca membru al Autorității Teritoriale de Ordine Publică a
Județului Buzău; - Proiect de hotărâre nr. 72/2025 pentru revocarea/validarea unor
membri ai Autorităţii Teritoriale de Ordine Publică a Judeţului Buzău; - Proiect de hotărâre nr. 73/2025 privind însuşirea Planului Strategic al
Autorităţii Teritoriale de Ordine Publică a Judeţului Buzău pentru anul
2025; - Proiect de hotărâre nr. 74/2025 pentru aprobarea unei modificări în
statul de funcții al aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean
Buzău; - Proiect de hotărâre nr. 75/2025 pentru aprobarea unor modificări în
Organigrama și statul de funcții al Spitalului Județean de Urgență
Buzău; - Proiect de hotărâre nr. 76/2025 pentru aprobarea unor modificări în
statul de funcții al Muzeului Județean Buzău; - Proiect de hotărâre nr. 77/2025 pentru aprobarea mutării sediului
social al Societății „Domenii Prest Serv” SRL Buzău al cărei asociat
unic este Consiliul Județean Buzău; - Proiect de hotărâre nr. 78/2025 pentru aprobarea indicatorilor de
performanță financiari și nefinanciari la Societatea „Domenii Prest
Serv” SRL Buzău; - Proiect de hotărâre nr. 79/2025 pentru completarea anexei la
Hotărârea Consiliului Județean Buzău nr. 17/2025 privind aprobarea
tarifelor/prețurilor pentru prestațiile Societății „Domenii Prest Serv”
SRL Buzău în baza contractelor de delegare a gestiunii unor activități
ale serviciului public de administrare a domeniului public și privat al
județului Buzău, respectiv servicii de operare a deșeurilor din
construcții și demolări, pentru anul 2025; - Proiect de hotărâre nr. 80/2025 privind aprobarea unor modificări ale
Programului județean de transport rutier de persoane pe grupa de
trasee 04, potrivit prevederilor Contractului de delegare a gestiunii
serviciilor publice de transport persoane în aria teritorială de
competență a Unității Administrativ – Teritoriale Județul Buzău
nr. 142/04.01.2024; - Proiect de hotărâre nr. 81/2025 pentru stabilirea unui mandat special
reprezentantului Județului Buzău în Adunarea Generală a Acționarilor
la Societatea „Compania de Apă” SA Buzău pentru ședința ordinară
din data de 16.04.2025;
III. 1. Raport privind activitatea Consiliului Judeţean Buzău în anul 2024;
- Raport de activitate al Vicepreședintelui Consiliului Județean
Buzău Petre Adrian-Robert pentru anul 2024; - Raport privind activitatea desfăşurată de Autoritatea Teritorială de
Ordine Publică a Judeţului Buzău în anul 2024; - Raport anual privind transparența decizională în anul 2024;
Art.2. Proiectele de hotărâre înscrise pe ordinea de zi sunt inițiate
de Președintele Consiliului Județean Buzău pct. 1-23, 25, 28 și de
Vicepreședintele Consiliului Județean Buzău, domnul Petre Adrian-Robert
pct. 24,26,7
Art.3. Materialele se comunică consilierilor județeni în sistem
electronic (e-mail) și se afișează pe site-ul autorității publice județene.
Art.4. Proiectele de hotărâre înscrise pe ordinea de zi a ședinței din
27 martie se transmit, spre avizare, comisiilor de specialitate, după cum
urmează:
- Comisia de studii, prognoze economico-sociale, buget finanţe şi
administrarea domeniului public şi privat al județului – pct. 1-28 ; - Comisia pentru administraţie publică locală, juridică, de disciplină,
apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăților
cetățenelor – pct. 1-28; - Comisia de organizare şi dezvoltare urbanistică, realizarea lucrărilor
publice, protecţia mediului înconjurător, conservarea monumentelor
istorice şi arhitectură – pct. 1-6; 11-14; 16; 24-26; 28; - Comisia pentru servicii publice, comerț şi agricultură –
pct. 1-6; 18-20; 24-28; - Comisia pentru activităţi ştiinţifice, învăţământ, sănătate, cultură,
culte, protecţie socială, sportive şi de turism – pct. 1-10; 14-15;
17,22,23,28.
Art.5. Consilierii județeni pot formula, în ședințele comisiilor de
specialitate sau în plenul ședinței, amendamente la toate proiectele de
hotărâre înscrise pe ordinea de zi.
Art.6. Secretarul General al Judeţului Buzău și Direcția Juridică și
Administrație Publică Locală vor aduce la îndeplinire prevederile prezentei
dispoziţii care se comunică public.
BUZĂU, 20 MARTIE 2025
PREŞEDINTE,
LUCIAN ROMAȘCANU
AVIZAT PENTRU LEGALITATE
SECRETARUL GENERAL AL JUDEŢULUI BUZĂU,
MIHAI-LAURENŢIU GAVRILĂ
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .