Prin Dispoziția nr.85 din 20.03.2025 Consiliul Județean Buzău este convocat în şedinţă ordinară, în data de 27 martie 2025, ora 10:00

Social

DISPOZIȚIE Nr. 85 privind convocarea Consiliului judeţean în şedinţa ordinară a lunii martie 2025
Preşedintele Consiliului judeţean Buzău,

În temeiul art. 134, 178 alin.(1), 179 alin. (6) şi art. 196 alin.(1),
lit. „b” din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul
Administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

DISPUNE:
Art.1.(1). Se convoacă Consiliul Judeţean Buzău în şedinţă
ordinară, în data de 27 martie 2025, ora 1000
,
(2). Ședința va avea loc la sediul Consiliului Județean Buzău
din Bulevardul Nicolae Bălcescu nr. 48, Sala Dimitrie Filipescu a Consiliului
Județean Buzău, cu următoarea ordinea de zi:
I. Ceremonia de depunere a jurământului după validare
mandat.
II. PROIECTE DE HOTĂRÂRE:

  1. Proiect de hotărâre nr. 54/2025 privind desemnarea doamnei Holban
    Corina-Monica, consilier județean, ca membru al Comisiei pentru
    activități științifice, învățământ, sănătate, cultură, culte, protecție
    socială, tineret, sportive și de turism;
  2. Proiect de hotărâre nr. 55/2025 pentru aprobarea rectificării I a
    bugetului propriu al Județului Buzău pe anul 2025;
  3. Proiect de hotărâre nr. 56/2025 pentru aprobarea rectificării I a
    bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2025 al Direcției Generale de
    Asistență Socială și Protecția Copilului Buzău;
  4. Proiect de hotărâre nr. 57/2025 pentru aprobarea Programului Anual de
    Achiziţii Publice al Consiliului Judeţean Buzău pentru anul 2025;
  5. Proiect de hotărâre nr. 58/2025 pentru aprobarea Programului anual al
    finanțărilor nerambursabile pentru domeniile asistență socială, sport și
    tineret din bugetul propriu al județului Buzău pe anul 2025;
  6. Proiect de hotărâre nr. 59/2025 privind aprobarea Programului de
    lucrări de întreținere curentă/periodică și reparații, consolidări,
    modernizări, reabilitări și contribuția pentru investițiile din fonduri
    europene pentru drumurile și podurile aflate în administrarea
    Consiliului Județean Buzău și respectiv a Programului de lucrări de
    reabilitare, modernizare și/sau asfaltare a drumurilor și podurilor
    aflate în administrarea Consiliului Județean Buzău prin Programul
    Național de Dezvoltare Locală, prin Programul Național de Investiții
    Anghel Saligny și prin Programul Național de Redresare și Reziliență
    în anul 2025;
  7. Proiect de hotărâre nr. 60/2025 pentru aprobarea cofinanțării din
    bugetul propriu al județului Buzău 2025 a organizării fazei naționale a
    unor olimpiade școlare, concursuri școlare naționale/regionale și
    respectiv proiect județean derulat de Inspectoratul Școlar Județean
    Buzău;
  8. Proiect de hotărâre nr. 61/2025 pentru aprobarea organizării de către
    Consiliul Județean Buzău și Federația Română de automobilism
    sportiv a competiției Rally Start – „România Pitorească 2025”, etapa
    1/aprilie 2025;
  9. Proiect de hotărâre nr. 62/2025 pentru aprobarea cofinanțării din
    bugetul propriu al județului Buzău 2025 a participării echipei de
    robotică a Colegiului Național „Bogdan Petriceicu Hașdeu” Buzău –
    „Heart of Robots” la Campionatul Național FTC/Houston – USA, 16-19
    aprilie 2025;
  10. Proiect de hotărâre nr. 63/2025 pentru stabilirea și aprobarea plății
    unor recompense bănești aferente unor bunuri arheologice
    descoperite pe teritoriul județului Buzău de persoane fizice;
  11. Proiect de hotărâre nr. 64/2025 privind aprobare documentației
    tehnico-economice – Proiect tehnic și detalii de execuție și aprobarea
    indicatorilor tehnico-economici, pentru obiectivul de investiții
    „Eficientizare energetică a clădirii administrative C3 din incinta
    imobilului situat în municipiul Buzău, B-dul Nicolae Bălcescu, nr. 48,
    Judeţul Buzău”, finantat în cadrul Programului privind creșterea
    eficienței energetice și gestionarea inteligentă a energiei în clădirile
    publice, coordonat de Administrația Fondului pentru Mediu;
  12. Proiect de hotărâre nr. 65/2025 privind aprobarea documentației
    tehnico-economice, faza Proiect Tehnic și a indicatorilor tehnicoeconomici – formă actualizată ai obiectivului de investiții „Consolidare
    terasamente și refacere DJ, km. 88+950-92+853, comuna Sărulești,
    județul Buzău;
  13. Proiect de hotărâre nr. 66/2025 privind aprobarea delegării
    temporare a dreptului de administrare al Consiliului Județean Buzău
    către Consiliul Local al comunei Berca pentru sectorul de drum POD
    pe DJ 203 L, sat Cojanu, comuna Berca, județul Buzău, în vederea
    realizării proiectului „Reabilitare pod între satele Rătești și Cojanu,
    comuna Berca, județul Buzău”;
  14. Proiect de hotărâre nr. 67/2025 pentru stabilirea termenului folosinței
    gratuite a unui teren proprietate publică a județului Buzău, constituit
    în favoarea Fundației „Crucea Alb-Galbenă” – Filiala Buzău, constituit
    prin Hotărârea Consiliului Județean Buzău nr. 278/2015;
  15. Proiect de hotărâre nr. 68/2025 privind aprobarea METODOLOGIEI de
    acordare a subvenţiilor de la bugetul Judeţului Buzău asociaţiilor şi
    fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi
    administrează unităţi de asistenţă socială, conform Legii nr. 34/1998
    – formă revizuită și actualizată conform Hotărârii Guvernului nr.
    1.259/09.10.2024;
  16. Proiect de hotărâre nr. 69/2025 pentru stabilirea componenței
    Consiliului Tehnico-Economic din cadrul Consiliului Județean Buzău
    pentru mandatul 2024-2028;
  17. Proiect de hotărâre nr. 70/2025 privind modificarea componenței
    comisiei de evaluare a solicitărilor cluburilor sportive de drept public
    și privat înființate pe raza Unității Administrativ-Teritoriale Județul
    Buzău, în cadrul Programului sportiv de utilitate publică „Promovarea
    sportului de performanță” pentru mandatul 2024-2028;
  18. Proiect de hotărâre nr. 71/2025 privind desemnarea unui consilier
    județean ca membru al Autorității Teritoriale de Ordine Publică a
    Județului Buzău;
  19. Proiect de hotărâre nr. 72/2025 pentru revocarea/validarea unor
    membri ai Autorităţii Teritoriale de Ordine Publică a Judeţului Buzău;
  20. Proiect de hotărâre nr. 73/2025 privind însuşirea Planului Strategic al
    Autorităţii Teritoriale de Ordine Publică a Judeţului Buzău pentru anul
    2025;
  21. Proiect de hotărâre nr. 74/2025 pentru aprobarea unei modificări în
    statul de funcții al aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean
    Buzău;
  22. Proiect de hotărâre nr. 75/2025 pentru aprobarea unor modificări în
    Organigrama și statul de funcții al Spitalului Județean de Urgență
    Buzău;
  23. Proiect de hotărâre nr. 76/2025 pentru aprobarea unor modificări în
    statul de funcții al Muzeului Județean Buzău;
  24. Proiect de hotărâre nr. 77/2025 pentru aprobarea mutării sediului
    social al Societății „Domenii Prest Serv” SRL Buzău al cărei asociat
    unic este Consiliul Județean Buzău;
  25. Proiect de hotărâre nr. 78/2025 pentru aprobarea indicatorilor de
    performanță financiari și nefinanciari la Societatea „Domenii Prest
    Serv” SRL Buzău;
  26. Proiect de hotărâre nr. 79/2025 pentru completarea anexei la
    Hotărârea Consiliului Județean Buzău nr. 17/2025 privind aprobarea
    tarifelor/prețurilor pentru prestațiile Societății „Domenii Prest Serv”
    SRL Buzău în baza contractelor de delegare a gestiunii unor activități
    ale serviciului public de administrare a domeniului public și privat al
    județului Buzău, respectiv servicii de operare a deșeurilor din
    construcții și demolări, pentru anul 2025;
  27. Proiect de hotărâre nr. 80/2025 privind aprobarea unor modificări ale
    Programului județean de transport rutier de persoane pe grupa de
    trasee 04, potrivit prevederilor Contractului de delegare a gestiunii
    serviciilor publice de transport persoane în aria teritorială de
    competență a Unității Administrativ – Teritoriale Județul Buzău
    nr. 142/04.01.2024;
  28. Proiect de hotărâre nr. 81/2025 pentru stabilirea unui mandat special
    reprezentantului Județului Buzău în Adunarea Generală a Acționarilor
    la Societatea „Compania de Apă” SA Buzău pentru ședința ordinară
    din data de 16.04.2025;

III. 1. Raport privind activitatea Consiliului Judeţean Buzău în anul 2024;

  1. Raport de activitate al Vicepreședintelui Consiliului Județean
    Buzău Petre Adrian-Robert pentru anul 2024;
  2. Raport privind activitatea desfăşurată de Autoritatea Teritorială de
    Ordine Publică a Judeţului Buzău în anul 2024;
  3. Raport anual privind transparența decizională în anul 2024;

Art.2. Proiectele de hotărâre înscrise pe ordinea de zi sunt inițiate
de Președintele Consiliului Județean Buzău pct. 1-23, 25, 28 și de
Vicepreședintele Consiliului Județean Buzău, domnul Petre Adrian-Robert
pct. 24,26,7
Art.3. Materialele se comunică consilierilor județeni în sistem
electronic (e-mail) și se afișează pe site-ul autorității publice județene.
Art.4. Proiectele de hotărâre înscrise pe ordinea de zi a ședinței din
27 martie se transmit, spre avizare, comisiilor de specialitate, după cum
urmează:

  1. Comisia de studii, prognoze economico-sociale, buget finanţe şi
    administrarea domeniului public şi privat al județului – pct. 1-28 ;
  2. Comisia pentru administraţie publică locală, juridică, de disciplină,
    apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăților
    cetățenelor – pct. 1-28;
  3. Comisia de organizare şi dezvoltare urbanistică, realizarea lucrărilor
    publice, protecţia mediului înconjurător, conservarea monumentelor
    istorice şi arhitectură – pct. 1-6; 11-14; 16; 24-26; 28;
  4. Comisia pentru servicii publice, comerț şi agricultură –
    pct. 1-6; 18-20; 24-28;
  5. Comisia pentru activităţi ştiinţifice, învăţământ, sănătate, cultură,
    culte, protecţie socială, sportive şi de turism – pct. 1-10; 14-15;
    17,22,23,28.

Art.5. Consilierii județeni pot formula, în ședințele comisiilor de
specialitate sau în plenul ședinței, amendamente la toate proiectele de
hotărâre înscrise pe ordinea de zi.
Art.6. Secretarul General al Judeţului Buzău și Direcția Juridică și
Administrație Publică Locală vor aduce la îndeplinire prevederile prezentei
dispoziţii care se comunică public.

BUZĂU, 20 MARTIE 2025

PREŞEDINTE,
LUCIAN ROMAȘCANU

AVIZAT PENTRU LEGALITATE
SECRETARUL GENERAL AL JUDEŢULUI BUZĂU,

MIHAI-LAURENŢIU GAVRILĂ

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram YouTube , TikTok , Twitter .