Consiliul de administrație al Spitalului Județean de Urgență Buzău angajeaza MANAGER – persoană fizică

Jobs

Consiliul Județean Buzău
SPITALUL JUDEȚEAN DE URGENȚĂ BUZĂU
Str. Stadionului, nr. 7
Tel.: 0238.724654
Fax: 0238.710989
e-mail: office@spitalulbuzau.ro

Nr. Inreg_____________din________________

A N U Ν Τ
CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE AL SPITALULUI JUDETEAN
DE URGENTA BUZĂU

in temeiul prevederilor Legii nr.95/2006 , republicată , cu modificarile si completarile ulterioare
și
in conformitate cu prevederile Ordinului Ministerului Sănătății nr. 1520/2016 și Dispoziția Președintelui Consiliului Județean Buzău nr. 193 /30.05.2025 privind aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de manager persoană fizică al Spitalului Județean de Urgență Buzău organizeaza concurs pentru ocuparea funcției de

MANAGER – persoană fizică

Concursul va avea loc la Sediul Spitalului Județean de Urgență Buzău și se desfășoară în două etape:

1. Etapa de verificare a îndeplinirii de către candidaţi a condiţiilor stabilite în anunţul de concurs;
– etapă eliminatorie – care va avea loc în data de 21.07.2025 ;
2. Etapa de susţinere publică şi de evaluare a proiectului de management.
– Publicarea proiectelor de management depuse de toţi candidaţii declaraţi admişi în urma finalizării probei de verificare a dosarelor de înscriere, cu asigurarea protecţiei datelor cu caracter personal ale candidaţilor, conform legii în data de 24.07.2025;

La concurs se pot înscrie persoane fizice care întrunesc cumulativ următoarele condiţii:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) este aptă din punct de vedere medical şi psihologic să exercite funcţia de manager. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie sau de către unităţile sanitare abilitate, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
e) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitatea studiilor, prevăzute la art. 176 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
e1) să fie absolvent de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în medicină, specializarea medicină, medicină dentară, specializarea medicină dentară, ştiinţe juridice sau ştiinţe economice;
e2) să fie absolvent cu diplomă a studiilor universitare de master în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei sau cu diplomă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificările şi completările ulterioare, cu excepţia absolvenţilor de medicină, specializarea medicină şi medicină dentară, specializarea medicină dentară;
e3) să aibă cel puţin 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei.
f) îndeplineşte condiţia de absolvire a unor cursuri de perfecţionare în management sanitar sau management al serviciilor de sănătate, avizate de Ministerul Sănătăţii în baza criteriilor de calitate stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii prevăzut la art. V din Ordonanţa Guvernului nr. 37/2022 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii şi a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum şi stabilirea unor alte măsuri în domeniul sănătăţii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 328/2022;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
h) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
i) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare.

Dosarul de înscriere trebuie să conţină în principal următoarele documente:

a) cererea de înscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, şi avizul psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu a comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare;
i) curriculum vitae, model comun european;
j) proiectul de management;
k) declaraţie pe propria răspundere a candidatului că proiectul de management este conceput şi realizat integral de către candidat;
l) declaraţie pe propria răspundere privind conformitatea cu originalul a copiilor de pe documentele depuse la dosarul de înscriere.

Depunere dosare – termen limita
18.07.2025 ora 15,00

Verificare dosare și afișare
admis – respins 21.07.2025 ora 15,00
Depunere contestatii
22.07.2025 pana la ora 15,00
Rezultate contestatii
24.07.2025 ora 12,00
Vizitarea spitalului sub indrumarea directorului medical al spitalului
25.07.2025 interval orar 9,00 – 15,00
Publicarea proiectelor de management depuse de toţi candidaţii declaraţi admişi în urma finalizării probei de verificare a dosarelor de înscriere, cu asigurarea protecţiei datelor cu caracter personal ale candidaţilor, conform legii pe site-ul spitalului la adresa wwwspitalulbuzau.ro.
24.07.2025 ora 15,00
Manifestarea intenției de participare la susținerea publică a proiectului de management a mass-media, precum şi orice persoană prin transmiterea unui e-mail, cu precizarea numelui şi prenumelui persoanei interesate ,
la adresa de email concurs.manager@spitalulbuzau.ro
25.07.2025 ora 15,00
Confirmarea intenției de participare de catre comisia de concurs 28.07.2025 ora 15,00
Transmiterea întrebărilor referitoare la proiectul de management , cu menționarea candidatului căruia îi sunt adresate , la adresa de email concurs.manager@spitalulbuzau.ro, până la data de
28.07.2025 ora 15,00
Susținerea publică a proiectelor
31.07.2025 ora 10,00
Afișarea rezultatelor 01.08.2025 ora 12,00
Depunere contestatii
04. 08.2025 pana la ora 15,00
Rezultate contestatii 05.08.2025 ora 15,00
Rezultatele finale 05.08.2025 ora 16,00

Dosarele de înscriere se depun la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Buzău – Serviciul Resurse Umane și Salarizare până la data de 18.07.2025 intre orele 8 ,00 și 15,00

Bibliografia și temele cadru pentru proiectul de management sunt afișate la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Buzău str. Stadionului nr 7, precum şi pe site-ul spitalului , respectiv

Relatii suplimentare se pot obține la telefon 0238/720689 interior 166.

Mass-media și persoanele care își manifestă intenția de a participa la susținerea publică a proiectului de management și doresc să adreseze întrebări candidaților în legătură cu proiectul de management, o pot face prin transmiterea solicitărilor de participare, cu precizarea numelui, prenumelui și a eventualelor întrebări, pe adresa de e-mail: concurs.manager@spitalulbuzau.ro până la data de 28.07.2025 ora 15,00.
Intenția de participare va fi confirmată de către comisia de concurs cu cel puțin 24 de ore înainte de data susținerii publice a proiectului de management, respectiv 25.07.2025 ora 15 ,00
Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului, calendarul de desfășurare, temele-cadru pentru proiectul de management, structura acestuia și bibliografia de concurs sunt afișate la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Buzău str. Stadionului nr 7, precum şi pe site-ul spitalului, respectiv www.spitalulbuzau.ro – Sectiunea „Concursuri- Management”.

PREȘEDINTE
Consiliul de administrație al Spitalului Județean de Urgență Buzău

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram YouTube , TikTok , Twitter .