Clubul Sportiv Școlar Buzău organizează concurs pentru ocuparea postului de muncitor calificat (de întreținere)
1. MUNCITOR CALIFICAT
(de întreţinere)
Post vacant perioadă nedeterminată /
1 normă
Pentru participarea la concurs, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale şi condiţii specifice.
1. CONDIŢII GENERALE DE OCUPARE A POSTURILOR
2. Are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi cu domiciliul în România;
3. Cunoştinţe de limba română, scris şi vorbit;
4. Are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
5. Are capacitatea deplină de exerciţiu;
6. Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată în baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
7. Îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
8. Nu a fost condamnată sau condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori a autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
2. CONDIŢII SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI VACANT, PE PERIOADĂ NEDETERMINATĂ, 1 NORMĂ DE MUNCITOR CALIFICAT (de întreţinere):
• Studii medii;
• Calificare pentru lucrări de tâmplărie și parchetare;
• Abilităţi de relaţionare-comunicare cu întreg personalul unităţii de învăţământ;
• Abilităţi pentru munca în echipă;
• Disponibilitate pentru program de lucru flexibil;
• Disponibilitate pentru desfăşurarea activităţii în weekend;
• Disponibilitate pentru munca în două schimburi;
• Deprinderi și abilități practice în mentenanța instalațiilor de apă curentă, tehnico-sanitare;
• Deprinderi și abilități practice în executarea lucrărilor de zugrăveli, vopsitorii și reparații;
• Deprinderi și abilități practice în mentenanța instalațiilor electronice, electrice de joasă și medie tensiune;
• Deprinderi și abilități practice pentru executarea lucrărilor de lăcătușerie;
• Răspunde de inventarul încredinţat;
• Ştie să folosească ustensilele de lucru precum şi produsele de curăţenie;
• Efectuează deplasări în interes de serviciu, în limita sarcinilor, atribuţiilor şi responsabilităţilor din fişa postului;
• Efectuează şi alte sarcini trasate de către conducere în limita capacităţii sale fizice şi intelectuale şi a programului de lucru;
• Cunoştinţe de legislaţie specifică locului de muncă;
• Cunoştinţe în domeniul Sănătăţii şi Securităţii în Muncă şi PSI.
• Copia fişei de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau recomandare de la ultimul loc de muncă.
3.DIFICULTATEA OPERAŢIUNILOR SPECIFICE POSTULUI
• Răspunde de pregătirea la timp a școlii pentru începutul anului școlar, îndeplinind toate sarcinile de serviciu ce-i revin în acest scop;
• Execută orice lucrări de reparații;
• Participă la curățenia sălilor de antrenament la începutul și la sfârșitul procesului de pregătire al sportivilor și, după anotimp, la îndepărtarea zăpezii;
• Efectuează lucrări de întreținere și curățenie a spațiului verde din incinta instituției;
• Execută lucrări în alte sectoare în limita competenței, în funcție de nevoile unității de învățământ și de calificarea suplimentară pentru care este atestat;
• Respectă normele PSI;
• Semnalarea defecțiunilor constatate directorului, administratorului;
• Îndeplinirea altor sarcini repartizate de conducerea unității;
Comportamentul şi conduita:
• Să aibă un comportament şi o conduită adecvată unei instituţii de învăţământ faţă de copii, față de părinți şi faţă de colegi;
SARCINI DE SERVICIU:
• verificarea stării aparatelor din sălile de antrenament/suprafața de joc, înştiinţarea administratorului privitor la aspectele semnalate şi remedierea lor;
• verificarea instalaţiilor sanitare, înregistrarea reparaţiilor necesare şi remedierea lor;
• verificarea lămpilor de iluminat în sălile de antrenament, cabinete, vestiare,coridoare, grupuri sanitare şi înlocuirea celor deteriorate sau care nu funcţionează;
• întocmirea referatelor de necesitate – materiale de reparaţii;
• participarea la acţiunile de stingere şi de salvare a bunurilor din patrimoniu în caz de incendiu.
• îndeplinirea unor sarcini suplimentare repartizate : vopsire, zugrăveală, reparații zidărie, instalație electrică, sanitară, lăcătușerie, instalații electrice;
• acordarea ajutorului solicitat de către personalul de îngrijire şi de către cadrele didactice (montarea aparatelor necesare desfășurării antrenamentelor, repararea yalelor / a broaştelor, a balamalelor;
• sesizarea administratorului sau directorului referitor la problemele apărute în domeniul de activitate;
• însuşirea şi respectarea în întreaga activitate de întreţinere şi reparaţii a Normelor de Tehnica si Securitatea Muncii şi a normelor P.S.I;
• întreținerea tururor corpurilor de cladire utilizate de către școală, cât și a patrimoniului școlii,
• răspunde cu promptitudine sarcinilor date de conducerea unităţii;
• să aibă un comportament şi o conduită adecvată unei instituţii de învăţământ atât faţă de copii, cât şi faţă de colegi;
• respectarea Regulamentului de ordine interioară;
• participarea la instructajul de protecţia muncii şi S.I.;
• participarea la instructaje de cunoaştere şi aplicare a normelor igienico-sanitare;
• efectuează controale medicale;
CONCURSUL VA CONSTA ȊN:
1.Proba scrisă:
Data şi ora desfăşurării: 20.08.2025, ora 10:00
Locul desfăşurării: Clubul Sportiv Școlar Buzău, str. Spiru Haret , nr. 8B
2. Probă practică / Interviu:
Data şi ora desfăşurării: 21.08.2025, ora 11:00
Locul desfăşurării: Clubul Sportiv Școlar Buzău, str. Spiru Haret , nr. 8B
Probele sunt eliminatorii, punctajul minim obţinut la fiecare proba fiind de : 50 puncte.
Se consideră admis la concursul pentru ocuparea unui post vacant candidatul care a obținut cel mai mare punctaj dintre candidații care au concurat pentru același post, cu condiția ca aceștia să fi obținut punctajul minim necesar la fiecare dintre probele concursului.
COMPONENŢA DOSARULUI DE CONCURS:
1.Cerere de înscriere la concurs conform modelului pe care îl găsiţi la secretariatul unităţii de învăţământ;
2. Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. Declaraţia pe proprie răspundere, care să ateste dacă persoana care candidează pe post are soţ / soţie sau rude sau afini până la gradul al III-lea inclusiv, care sunt salariaţi ai Clubului Sportiv Școlar Buzău aflaţi într-o poziţie de conducere, control, autoritate cu postul scos la concurs.
3. În cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, se solicită copii legalizate după documentele care atestă schimbarea numelui – certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;
4. Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de instituţie;
5. Copia carnetului de muncă + raport salariat din Revisal sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor , în copie;
6. Cazier judiciar sau o declaraţie pe proprie răspundere care să ateste că nu a fost şi nu este urmărit penal;
7. Certificatul / adeverinţa de integritate comportamentală.
8. Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate fizică şi psihică, corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Acesta va conţine, în clar, numărul, data, numele şi prenumele candidatului, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
9. Curriculum vitae care să ateste locurile de muncă în care a mai frecventat şi studiile de specialitate, în format european;
10. Alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului.
CALENDARUL CONCURSULUI
1. Publicarea anunțului : 11.07.2025
2. Depunerea dosarelor de concurs ale candidaților la sediul Clubului Sportiv Școlar Buzău: 11.08.2025 – 14.08. 2025;
3. Selecția dosarelor de către membrii Comisiei de organizare și desfășurare a concursului: 18.08.2025 –ora 10.00;
4. Afișarea rezultatelor selecției dosarelor: 18.08.2025 – ora 13:00;
5. Depunerea contestațiilor: 18.08.2025 – orele 13:30 – 15:30;
6. Afișarea soluționării contestațiilor:19.08.2025 – ora 09:30;
7. Susținerea probei scrise: 20.08.2025, ora 10:00
8. Afișarea rezultatelor probei scrise: 20.08.2025 – ora 14.00;
9. Depunerea contestațiilor: 20.08.2025, ora 14:30 – 15:30
10. Afișarea rezultatelor contestațiilor: 21.08.2025, ora 09:30
11. Susținerea probei practice/interviu: 21.08.2025, ora 11:00;
12. Comunicarea rezultatelor probei practice/interviu: 21.08.2025 – ora 14.00;
13. Depunerea contestațiilor: 21.08.2025 – orele 14:30 – 16:00;
13. Soluționarea contestațiilor: 22.08.2025 – ora 10.00;
14. Afișarea rezultatelor contestațiilor: 22.08.2025, ora 11:30
14. Afișarea rezultatului final al concursului: 22.08.2025 – ora 14.00;
15. Numire pe funcție: 01.09.2025
TEMATICA ŞI BIBLIOGRAFIA PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE MUNCITOR CALIFICAT (de întreţinere):
1.Tematica concursului
• Exploatarea istalațiilor electrice, sanitare, de încălzire, și a echipamentelor aferente acestora,
• Reglementări privind apărarea împotriva icendiilor, paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția
• persoanelor, norme de protecție a muncii,
• Defecțiuni, incidente, avarii la instalații electrice, sanitare, de încălzire, etc.
• Securitatea și sănătatea în muncă, PSI.
2. 2. Bibliografia
• OMEC nr. 4183 / 2022 privind aprobarea Regulamentului – cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar (ROFUIP) – Titlul IV Personalul unităților de învățământ – Capitolul III – Personalul nedidactic
• Legea sănătății și securității în muncă 319/2006 cu modificările și completările ulterioare
Capitorul IV – Obligaţiile lucrătorilor;
• . Legea 477/2004 – Privind codul de conduita a personalului din instituțiile publice ;
• . Legea 53/2003 actualizata: Codul muncii ,, Răspunderea disciplinară”
• . Legea 307/2006 privind apararea împotriva incendiilor
• . Florescu: ,,Cartea instalatorului de rețele de apă și canalizare “ Editura tehnică, București,
• Vintilă: ,, Instalații tehnico-sanitare și de gaze “.
• Dina : ,, Instalații de încălzire, sanitare și gaze “ ( Exploatare , Intreținere, Reparații ), Editura Tehnică, Bucuresti , 1974.
• Ursea : ,, Ghid practic pentru electricieni “ , Editura Tehnica, 2004
DIRECTOR,
Prof. Nicolau Gabriel – Ioan
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .