Site icon laBuzau.ro

MUNICIPIUL BUZĂU anunţă reluarea procesului de recrutare şi selecţie pentru 5 poziţii de membru în Consiliul de Administrație al PIEȚE, TÂRGURI ȘI OBOARE S.A

MUNICIPIUL BUZĂU, în calitate de Autoritate Publică Tutelară, asistată de expert independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS S.R.L., anunţă reluarea procesului de recrutare şi selecţie pentru 5 (cinci) poziţii de membru în Consiliul de Administrație al PIEȚE, TÂRGURI ȘI OBOARE S.A..

            Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:

  1. Evaluarea prealabilă dosarelor de candidatură care alcătuiesc Lista lungă.
  2. Evaluarea finală a Candidaţilor selectaţi în Lista scurtă. Interviul.

            Condiţiile generale ale procesului de selecţie prealabilă sunt:

  1. Fiecare membru al Consiliului de Administrație trebuie să aibă studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani;
  2. Membrii Consiliului de Administratie sunt persoane fizice sau juridice, cu experienţă în conducerea Societăţilor sau regiilor autonome;
  3. Selecția membrilor Consiliului de Administrație se realizează cu respectarea principiilor prevăzute de Legea nr. 202/2002, cu modificările și completările ulterioare. În măsura în care nu este afectat clasamentul întocmit potrivit dispozițiilor art. 29, alin. (1), cel puțin o treime din totalul administratorilor aparțin genului subreprezentat;
  4. Cel puțin un membru trebuie să dețină calificarea de auditor financiar sau să aibă experiență de cel puțin 3 ani dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România, în alt stat membru, într-un stat AELS, în Elveția sau în Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord sau în cadrul Comitetelor de audit formate la nivelul Consiliilor de Administrație/ Supraveghere ale unor Societăți/ entități de interes public, în conformitate cu Ordinul nr. 392/2022 pentru modificarea Ordinului preşedintelui Autorităţii pentru Supravegherea Publică a Activităţii de Audit Statutar nr. 123/2022 privind componenţa Comitetului de audit;
  5. În cazul Consiliilor de Administraţie al căror număr de membri se încadrează în prevederile art. 28, alin. (1) al O.U.G. nr. 109/2011, nu poate fi mai mult de 1 membru din rândul funcţionarilor publici sau altor categorii de personal din cadrul Autorităţii Publice Tutelare ori din cadrul altor autorităţi sau instituţii publice;
  6. În mod obligatoriu, în selecţia candidaţilor se va avea în vedere evitarea situaţiilor de conflict de interese sau incompatibilităţi.
  7. majoritatea membrilor Consiliului de Administrație este formată din administratori neexecutivi şi independenţi, în sensul art. 138, alin. (2) din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  8. mandatul administratorilor este stabilit prin actul constitutiv, neputând depăşi 4 ani;
  9. o persoană fizică poate exercita concomitent cel mult 2 mandate de administrator în Societăţi sau întreprinderi publice al căror sediu se află pe teritoriul României;
  10. selecţia se realizează cu respectarea principiilor nediscriminării, tratamentului egal şi transparenţei;
  11. candidaţii care vor fi selectaţi pentru a fi înscrişi pe Lista scurtă vor fi ulterior înştiinţaţi să depună o Declaraţie de intenţie realizată conform Scrisorii de Aşteptări.

Condiţiile generale de participare sunt:

Criteriile minime de selectie sunt:

            Criteriile de evaluare/ selecţie finală a candidaţilor – INTERVIU:

  1. Dosarul de candidatură.
  2. Matricea Profilului de Candidat.
  3. Declaraţia de intenţie a Candidatului.

            Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:

* Candidaţii incluşi pe Lista scurtă urmează să-şi completeze dosarul de candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal şi adeverinţă medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.

Originalele actelor depuse la dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu.

Documentele necesare în procesul de recrutare/ selecţie şi formularele de declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI BUZĂU (https://primariabuzau.ro/) şi pe pagina de internet a SocietăţiiPIEȚE, TÂRGURI ȘI OBOARE S.A. (https://pietetargurisioboare.ro/).

            Dosarul de candidatură se va depune până la data de 01.10.2025, ora 16:30 la registratura PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI BUZĂU din Piața Teatrului, Nr. 1, Municipiul Buzău, Județul Buzău, în dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii. Dosarul va avea menţionat “Candidatura pentru funcţia de membru în Consiliul de Administrație al Societăţii PIEȚE, TÂRGURI ȘI OBOARE S.A.”, precum numele şi prenumele Candidatului.

         Obligatoriu o copie a dosarului va fi transmisă pe adresa expertului independent, respectiv foxmanagement109@gmail.com.

            Plicurile ajunse după data şi ora menţionată nu vor fi luate în considerare.

            Candidaţii declaraţi admişi la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe Lista scurtă, vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul desfăşurării acestuia urmând a le fi anunţate personal prin intermediul postei electronice.

            Relaţii suplimentare se pot obţine la expertul independent S.C. FOX MANAGEMENT CONSULTANTS S.R.L.  la Telefon 0799-358.582.

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram YouTube , TikTok , Twitter .

Exit mobile version