Site icon laBuzau.ro

Consiliul judeţean Buzău organizează concurs de promovare pentru ocuparea unei funcţii publice de conducere unice vacante din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului judeţean Buzău, pe perioadă nedeterminată, de „şef serviciu” la Serviciul managementul proiectelor, Direcţia de dezvoltare regională

În conformitate cu prevederile art. VII, alin.(2), lit. „a” din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului
nr.115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare
fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi
pentru prorogarea unor termene, cu modificările şi completările ulterioare şi art. VII, alin. (7), art. XI
din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de
urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din
Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de
urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, Consiliul judeţean Buzău, cu sediul în
municipiul Buzău, bld. Nicolae Bălcescu, nr. 48, județul Buzău organizează concurs de promovare
pentru ocuparea unei funcţii publice de conducere unice vacante din cadrul aparatului de specialitate al
Consiliului judeţean Buzău, pe perioadă nedeterminată, de „şef serviciu” la Serviciul managementul
proiectelor, Direcţia de dezvoltare regională.
Durata normală a timpului de muncă pentru funcţia publică de conducere menţionată mai sus este
de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână (normă întreagă).
Condiţiile de desfăşurare a concursului sunt:
– dosarele candidaţilor se depun la sediul Consiliului judeţean Buzău, judeţul Buzău – Serviciul
resurse umane şi management unităţi sanitare, cam. 46, et. II, începând cu data de 05.08.2024 până
în data de 26.08.2024, ora 1630;
– selecţia dosarelor se va face în perioada 27.08-02.09.2024;
– sustinere proba scrisă în data de 05.09.2024 ora 1200 la sediul Consiliului judeţean Buzău, Bdul N.
Bălcescu nr. 48, Buzău;
– susţinere interviu într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise,
doar pentru candidaţii care au obţinut un punctaj minim de 70 puncte la proba scrisă. Data şi ora
susţinerii interviului se afişează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă.
Condiţiile de participare la concurs şi bibliografia şi tematica stabilite se afişează la sediul şi pe
site-ul Consiliului judeţean Buzău – www.cjbuzau.ro.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul resurse umane şi management unităţi sanitare,
persoana de contact Rădulescu Florica, şef serviciu, tel. 0238/713697; 0238/414112 – int. 134, e-mail
srus@cjbuzau.ro.

Condiţii de participare la concursul de promovare pentru ocuparea funcţiei publice de
conducere vacantă sunt:

  1. Constituția României, republicată
    cu tematica: integral
  2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de
    discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare
    cu tematica: integral
  3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați,
    republicată, cu modificările și completările ulterioare
    cu tematica: integral
  4. Partea I, Titlul I și Titlul II ale Părții a II-a, Titlul I al Părții a IV-a, Titlul I și II ale Părții a
    VI-a, Partea a III-a, Titlul III și Titlul IV din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019
    privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare
    cu tematica:
    a) Partea I, Titlul I și Titlul II ale Părții a II-a;
    b) Titlul I al Părții a IV-a;
    c) Titlul I și II ale Părții a VI-a;
    d) regimul general al autonomiei locale – Partea a III-a, Titlul III;
    e) personalitatea juridică şi statutul unităţilor administrativ teritoriale – Partea a III-a, Titlul IV.
  5. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi
    sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a
    fondurilor publice naţionale aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare
    cu tematica:
    a) activitatea de prevenire a neregulilor;
    b) reguli în materia conflictului de interese;
    c) constatarea neregulilor şi stabilirea creanţelor bugetare rezultate din nereguli;
    d) modalităţi de stingere a creanţelor rezultate din nereguli;
    e) contestarea titlurilor de creanţă emise pentru recuperarea sumelor plătite necuvenit ca urmare a
    unor nereguli;
    f) corecţii financiare;
    g) activitatea de raportare a neregulilor;
    h) abateri şi sancţiuni.
    3
  6. Legea nr. 315/2004 privind dezvoltarea regională în România, cu modificările şi completările
    ulterioare
    cu tematica:
    a) principiile și obiectivele de bază ale politicii de dezvoltare regională;
    b) regiunile de dezvoltare;
    c) structuri teritoriale pentru dezvoltarea regională;
    d) structuri naţionale pentru dezvoltare regională.
  7. Hotărârea Guvernului nr. 936/2020 pentru aprobarea cadrului general necesar în vederea
    implicării autorităţilor şi instituţiilor din România în procesul de programare şi negociere a
    fondurilor externe nerambursabile aferente perioadei de programare 2021-2027 şi a cadrului
    instituţional de coordonare, gestionare şi control al acestor fonduri, cu modificările şi
    completările ulterioare
    cu tematica:
  1. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 122/2020 privind unele măsuri pentru asigurarea
    eficientizării procesului decizional al fondurilor externe nerambursabile destinate dezvoltării
    regionale în România, cu modificările şi completările ulterioare
    cu tematica:
    a) măsuri specifice utilizării eficiente a fondurilor externe nerambursabile destinate dezvoltării
    regionale;
    b) mecanisme financiare specifice funcției de plată a Autorității de management pentru
    programele operaționale regionale;
    c) mecanisme specifice altor funcții exercitate de autoritățile de management pentru dezvoltare
    regională.
  2. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 133/2021 privind gestionarea financiară a fondurilor
    europene pentru perioada de programare 2021-2027 alocate României din Fondul european de
    dezvoltare regională, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus, Fondul pentru o
    tranziţie justă, cu modificările şi completările ulterioare
    cu tematica:
    a) managementul financiar al fondurilor europene;
    b) contribuția publică națională totală și managementul financiar al acesteia;
    c) prefinanțarea;
    d) mecanismul cererilor de plată/ Mecanismul rambursării cheltuielilor eligibile;
    e) angajarea, lichidarea și ordonanțarea cheltuielilor efectuate la nivelul programelor;
    f) autorizarea autorităților de management pentru încheierea de contracte de gestionare a
    instrumentelor financiare cu instituțiile financiare internaționale;
    g) păstrarea documentelor, control, audit, nereguli;
    h) proiecte implementate în parteneriat.
  3. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 23/2023 privind instituirea unor măsuri de
    simplificare şi digitalizare pentru gestionarea fondurilor europene aferente Politicii de Coeziune
    2021-2027, cu modificările şi completările ulterioare
    cu tematica:
    a) pregătirea și lansarea apelurilor de proiecte;
    b) depunerea cererii de finanțare;
    c) evaluarea și selecția proiectelor;
    d) contractarea proiectelor;
    e) contractul de finanțare/decizia de finanțare;
    f) implementarea și monitorizarea proiectului;
    g) autorizarea și plata cheltuielilor;
    h) costuri simplificate.
    Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv
    republicările, modificările şi completările acestora.
    4
    În vederea participării la concurs, candidaţii depun dosarul de concurs, care trebuie să
    conţină, în mod obligatoriu, următoarele documentele:
    a) formularul de înscriere (formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin
    secretarul comisiei de concurs din cadrul autorităţii publice organizatoare a concursului);
    b) curriculum vitae, modelul comun european;
    c) copia actului de identitate;
    d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor
    specializări şi perfecţionări;
    e) copie a diplomei de master în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea
    studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz, în situaţia în care diploma de
    absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de
    master în specialitate, conform prevederilor art. 57, alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu
    modificările şi completările ulterioare;
    f) copia carnetului de muncă sau, după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada
    lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare
    ocupării funcţiei publice;
    g) cazierul administrativ.
    Copiile de pe actele solicitate se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele
    originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de
    concurs.

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram YouTube , TikTok , Twitter .

Exit mobile version