Comunicat important cu măsuri pentru prevenirea răspândirii Coronavirusului COVID – 19

Social

Având în vedere Decretul Prezidențial de instituire a stării de urgență pe întreg teritoriul României, legată de răspândirea coronavirusului COVID-19, facem apel la cetățeni pentru utilizarea în relația cu Primăria Municipiului Buzău a mijloacelor de comunicare electronice, după cum urmează:
 transmiterea on-line de cereri sau solicitări (inclusiv anexarea de
documente), la adresele de e-mail:

  • ghiseu.unic@primariabuzau.ro,
  • directiaec@primariabuzau.ro – pentru cereri specifice Direcției
    Economice,precum și prin poștă.
     plata taxelor și impozitelor prin utilizarea mijloacelor on-line de plată prin:
  1. site-ul național www.ghiseul.ro;
  2. site-ul primăriei www.primariabuzau.ro – Ghișeu electronic (doar după ce s-au obținut date de autentificare de la primărie).
     totodată, se pot efectua plăți ale taxelor și impozitelor locale la toate
    sediile poștale de pe raza municipiului Buzău.
    Totodată, începând cu data de 18.03.2020, Primăria Municipiului Buzău va micșora programul de lucru cu publicul la 2 ore, după cum urmează:
    În intervalul 14.00-16.00 de luni-joi, iar vineri 11.30-13.30 pentru următoarele puncte de lucru:
  3. În Palatul Comunal din Piața Daciei nr. 1
    -la Ghișeul Unic
    -la Registratura Direcției Economice
    -la camerele 34 și 35 – unde se efectuează plăți;
    -în holul de la camerele 37 și 38 la inspectorul de serviciu.
  4. Serviciul Agricol și Compartimentul Autoritate Tutelară din str.
    Victoriei nr. 29;
  5. Biroul de Îndrumare și Control Asociații de Proprietari – str.
    Independenței nr. 11;
  6. Direcția de Poliție Locală – str. Traian Săvulescu nr. 5 .
    În intervalul 10.00 – 12.00 de luni până vineri, pentru următoarele puncte de lucru:
  7. Direcția de Evidență a Persoanei – bd. Unirii nr. 301A, la Galeria Mall ,
    et. 1;
  8. Starea Civilă din bd. N. Bălcescu nr. 11, bl. 11D;
  9. Serviciul Administrare Fond Locativ – Punctul Termic 11 din bd.
    Unirii;
    Accesul în orice spații administrative în timpul programului de lucru cu publicul va fi restricționat la maxim 5 persoane și în condiții de păstrare a unei distanțe de minim 1,5 m față de celelalte persoane.
    Întrucât în această perioadă audiențele la conducerea instituției sunt suspendate, recomandăm cetățenilor să utilizeze următoarele canale de comunicație:
    -aplicația Buzău City Report;
    -adresa de e-mail: cabinet.primar@primariabuzau.ro

Rugăm cetățenii ca în această perioadă să evite prezența la primărie și
să se deplaseze doar dacă au probleme care nu pot fi amânate.

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *